Ikuisesti. Niin se vain on.
Rakastan sinua mies
29
505
Vastaukset
- Anonyymi
Tänne ei kannata mitään kirjoittaa, voi tulla hiukan väärinkäsityksiä.
- Anonyymi
Ihan rauhassa vaan.
- Anonyymi
Kumpa rakastaisikin.
- Anonyymi
Aloitus ei ole multa, mutta samat sanat miehelle ja eri miehelle.
Anteeksi aloittaja lainaus, mutta se voi luulla.. - Anonyymi
Pare pysyä vaan kaukana
- Anonyymi
Eiköhän sinusta pysy mahdollisimman moni kaukana. Itse taas kuvittelet jonkun latelevan rakkaudentunnustuksia jossain Suomi24 palstalla
- Anonyymi
Rakkaus on ikuista.
- Anonyymi
Rakastan yhtä naista ikuisesti. Aloittaja sai minut kirjoittamaan. Ottaisin hänet tältä istumalta. K
- Anonyymi
Miksi siis istut edelleen etkä juokse ottamaan häntä heti?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi siis istut edelleen etkä juokse ottamaan häntä heti?
SivustaHän pelästyy, jos juoksen häntä kohti. Kävelen mielummin. K
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän pelästyy, jos juoksen häntä kohti. Kävelen mielummin. K
Ei pelästy.
- Anonyymi
Voit jatkaa istumista. Mä voin hiipiä, kävellä tai juosta sun luo. Laitat vaan sitä kuuluisaa viestiä, niin mä tuun.
- Anonyymi
Vanhanpiian rakkaushan se onkin sykähdyttävintä plaatua.
- Anonyymi
Varatutko on parempia?
- Anonyymi
Ollaankos sitä jääty itse vaillle kaikkia plaatuja kun noin happamia pihlajanmarjoja?
- Anonyymi
Vanhassapiiassahan on kypsempää plarattavaa..
- Anonyymi
Niin, kukas sitä mansikoitakaan raakana vetää (sivusta).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kukas sitä mansikoitakaan raakana vetää (sivusta).
Ja luomut on best
- Anonyymi
Vappuna sekstailu vois piristää muutama pano siellä täällä tai sitten sammakko tyy lillä takaa 1 2 seen uuuh puss urheiluu
- Anonyymi
Tämä viesti oli tarkoitettu minulle. Olen nainen mutta olen mies. T. Ap
- Anonyymi
Niin se taitaa olla, toisaalta hyvähän se kai on luoda ihmisille alustoja laadukasta ja kypsää keskustelua varten
- Anonyymi
KIITOS
- Anonyymi
Rakkaus on ikuista kohde vain vaihtuu.
- Anonyymi
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Suurimman osa elämästään ihminen ei ole rakastunut kehenkään. (sivusta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Suurimman osa elämästään ihminen ei ole rakastunut kehenkään. (sivusta)
Paitsi itseensä.
- Anonyymi
Amen. !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi itseensä.
Ei edes itseensä.
- Anonyymi
No se on kyllä jo paljon luvattu se. https://youtu.be/NxYs2APBJbw
- Anonyymi
On on
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon
Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani5543664- 1422716
Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."
Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi212303- 441608
Martiinan "Ikuinen rakkaus", hah hah haaa
Onko tämä lippisressukka nyt sitten taas se ikuinen rakkaus ? ? miksi ikiteini mara on niinkin tyhmä ja nolo ?2411357Maisa Torppa miehensä kanssa lomalla
Espanjan Alicantessa. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Vauva-jai-kotiin-Maisa-Torppa-karkasi-rakkaansa-kanssa-aikuisten-lomalle-Espanjaan-kuva1131221- 1251100
Zaharova yllättäisi sotilaallisesti
Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi keskiviikkona, että Venäjän vastaus Suomen Nato-jäsenyyteen tulee olemaan luonteeltaan sotilaa1961027Naton vastustajat pääosin kouluja käymätöntä, ja vähemmän älykästä porukkaa
monet myös työttömiä. Paljolti samaa jengiä joka myös vastustaa koronarokotuksia, ja puolustaa venäjää. Uutiset luetaan mm. MV-lehdestä. Veikkaan ett280900Bachelor-Tuomakselta ikävä yllätys - Hanna tyrmistyi miehen käytöksestä: "Kun kamerat sammuivat..."
No voihan… Hanna sai kuvausten aikana Tuomaksesta lämpimän, ystävällisen ja avoimen kuvan. Kun kamerat sammuivat, kuinkas sitten kävikään... https://13818