Ikuisesti. Niin se vain on.
Rakastan sinua mies
29
600
Vastaukset
- Anonyymi
Tänne ei kannata mitään kirjoittaa, voi tulla hiukan väärinkäsityksiä.
- Anonyymi
Ihan rauhassa vaan.
- Anonyymi
Kumpa rakastaisikin.
- Anonyymi
Aloitus ei ole multa, mutta samat sanat miehelle ja eri miehelle.
Anteeksi aloittaja lainaus, mutta se voi luulla.. - Anonyymi
Pare pysyä vaan kaukana
- Anonyymi
Eiköhän sinusta pysy mahdollisimman moni kaukana. Itse taas kuvittelet jonkun latelevan rakkaudentunnustuksia jossain Suomi24 palstalla
- Anonyymi
Rakkaus on ikuista.
- Anonyymi
Rakastan yhtä naista ikuisesti. Aloittaja sai minut kirjoittamaan. Ottaisin hänet tältä istumalta. K
- Anonyymi
Miksi siis istut edelleen etkä juokse ottamaan häntä heti?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi siis istut edelleen etkä juokse ottamaan häntä heti?
SivustaHän pelästyy, jos juoksen häntä kohti. Kävelen mielummin. K
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän pelästyy, jos juoksen häntä kohti. Kävelen mielummin. K
Ei pelästy.
- Anonyymi
Voit jatkaa istumista. Mä voin hiipiä, kävellä tai juosta sun luo. Laitat vaan sitä kuuluisaa viestiä, niin mä tuun.
- Anonyymi
Vanhanpiian rakkaushan se onkin sykähdyttävintä plaatua.
- Anonyymi
Varatutko on parempia?
- Anonyymi
Ollaankos sitä jääty itse vaillle kaikkia plaatuja kun noin happamia pihlajanmarjoja?
- Anonyymi
Vanhassapiiassahan on kypsempää plarattavaa..
- Anonyymi
Niin, kukas sitä mansikoitakaan raakana vetää (sivusta).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kukas sitä mansikoitakaan raakana vetää (sivusta).
Ja luomut on best
- Anonyymi
Vappuna sekstailu vois piristää muutama pano siellä täällä tai sitten sammakko tyy lillä takaa 1 2 seen uuuh puss urheiluu
- Anonyymi
Tämä viesti oli tarkoitettu minulle. Olen nainen mutta olen mies. T. Ap
- Anonyymi
Niin se taitaa olla, toisaalta hyvähän se kai on luoda ihmisille alustoja laadukasta ja kypsää keskustelua varten
- Anonyymi
KIITOS
- Anonyymi
Rakkaus on ikuista kohde vain vaihtuu.
- Anonyymi
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Suurimman osa elämästään ihminen ei ole rakastunut kehenkään. (sivusta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Suurimman osa elämästään ihminen ei ole rakastunut kehenkään. (sivusta)
Paitsi itseensä.
- Anonyymi
Amen. !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi itseensä.
Ei edes itseensä.
- Anonyymi
No se on kyllä jo paljon luvattu se. https://youtu.be/NxYs2APBJbw
- Anonyymi
On on
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1128009Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4027184Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite804484Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294219Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2032639Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os332385- 1022371
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps202049Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-02040Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11927