Ikuisesti. Niin se vain on.
Rakastan sinua mies
29
559
Vastaukset
- Anonyymi
Tänne ei kannata mitään kirjoittaa, voi tulla hiukan väärinkäsityksiä.
- Anonyymi
Ihan rauhassa vaan.
- Anonyymi
Kumpa rakastaisikin.
- Anonyymi
Aloitus ei ole multa, mutta samat sanat miehelle ja eri miehelle.
Anteeksi aloittaja lainaus, mutta se voi luulla.. - Anonyymi
Pare pysyä vaan kaukana
- Anonyymi
Eiköhän sinusta pysy mahdollisimman moni kaukana. Itse taas kuvittelet jonkun latelevan rakkaudentunnustuksia jossain Suomi24 palstalla
- Anonyymi
Rakkaus on ikuista.
- Anonyymi
Rakastan yhtä naista ikuisesti. Aloittaja sai minut kirjoittamaan. Ottaisin hänet tältä istumalta. K
- Anonyymi
Miksi siis istut edelleen etkä juokse ottamaan häntä heti?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi siis istut edelleen etkä juokse ottamaan häntä heti?
SivustaHän pelästyy, jos juoksen häntä kohti. Kävelen mielummin. K
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän pelästyy, jos juoksen häntä kohti. Kävelen mielummin. K
Ei pelästy.
- Anonyymi
Voit jatkaa istumista. Mä voin hiipiä, kävellä tai juosta sun luo. Laitat vaan sitä kuuluisaa viestiä, niin mä tuun.
- Anonyymi
Vanhanpiian rakkaushan se onkin sykähdyttävintä plaatua.
- Anonyymi
Varatutko on parempia?
- Anonyymi
Ollaankos sitä jääty itse vaillle kaikkia plaatuja kun noin happamia pihlajanmarjoja?
- Anonyymi
Vanhassapiiassahan on kypsempää plarattavaa..
- Anonyymi
Niin, kukas sitä mansikoitakaan raakana vetää (sivusta).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kukas sitä mansikoitakaan raakana vetää (sivusta).
Ja luomut on best
- Anonyymi
Vappuna sekstailu vois piristää muutama pano siellä täällä tai sitten sammakko tyy lillä takaa 1 2 seen uuuh puss urheiluu
- Anonyymi
Tämä viesti oli tarkoitettu minulle. Olen nainen mutta olen mies. T. Ap
- Anonyymi
Niin se taitaa olla, toisaalta hyvähän se kai on luoda ihmisille alustoja laadukasta ja kypsää keskustelua varten
- Anonyymi
KIITOS
- Anonyymi
Rakkaus on ikuista kohde vain vaihtuu.
- Anonyymi
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Suurimman osa elämästään ihminen ei ole rakastunut kehenkään. (sivusta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Suurimman osa elämästään ihminen ei ole rakastunut kehenkään. (sivusta)
Paitsi itseensä.
- Anonyymi
Amen. !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi itseensä.
Ei edes itseensä.
- Anonyymi
No se on kyllä jo paljon luvattu se. https://youtu.be/NxYs2APBJbw
- Anonyymi
On on
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810