Se kyllä maksaa?

Anonyymi

Kokoomus ja moni muu vaati energian oston lopetusta heti? Kyselytunnilla naama punasena Jos en halua maksaa? Maksaa kokoomus minulle hinnan nousun? Ja maksako firmoille sopimusrikkomus kulut ja energian nuosuhinnan.?

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No Kokoomuksen syykö tämäkin on?

Nythän on niin, että Diesel maksaa Vaalimaan toisella puolella 70 cnt/l.

Että sitä voin suositella niille, jotka eivät ymmärrä miksi pakotteita on asetettu. Voi olla että matka jatkuu pidemmällekin Siperiaan samoilla silmillä, eikä paluu täydellä tankilla olekaan niin läpihuuto juttu.

Mutta kannattaa sitä koettaa, jos urheiluhenkeä piisaa.

• Anonyymi

Älä osta, jos et halua maksaa.

• Anonyymi

Kaikkea ei voi saada. Jos haluaa venäläiset hinnat, ei voi saada suomalaista sosiaaliturvaa. Venäläisellä sossulla venäläiset hinnatkin ovat kalliit.

Sama pätee someen. Jos haluaa venäläistä energiaa, saa 20 vuotta linnaa hallituksen arvostelemisesta.
      Suomen hinnat alkavat äkkiä vaokuttamasn halvoilta.

• Anonyymi

Jos oikein arvaan, Suomihan on paska maa, se ei mitenkään korvaa energianhinnankorvauksia pienituloisille. Toisin kuin Saksassa. Tässä maassa vain hyvätuloisten pitää elää!

• Anonyymi

Mene Venäjälle, siellä on hyvä olla. Leiväntöntä päivää ei ole vaikka joskus voiton onkin.

• Anonyymi

Muuta Saksaan, tule Eurooppaan, tai muut
        Vitun valittajat! Akun Thaikkuihin,
        siellä on halpaa, tai etelä-navalle ja siellä vasta halpaa onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene Venäjälle, siellä on hyvä olla. Leiväntöntä päivää ei ole vaikka joskus voiton onkin.

Kummallisia muuttajia nää natokimapöljät!

• Anonyymi

On tää itkijäsakki, mikään ei ole hyvin, puttepossu uhkaa ydinsodalla, ja suurin valitus on bensan hinta, ja pääministerin nahkatakki.

• Anonyymi

No mistäs pitäs/sais valittaa sittw?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mistäs pitäs/sais valittaa sittw?

Vihreät valittaa kun armeijassa saa vieläkin liharuokaa ja liikennemerkit ei vieläkään ole sukupuolineutraaleja. Nämä on oikeasti tärkeitä asioita nykytilanteessakin.

• Anonyymi

Ostaako poju sossu sulle bensatkin,kun niin tyytyväinen olet? Natokiimako riitä onellisudeksisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostaako poju sossu sulle bensatkin,kun niin tyytyväinen olet? Natokiimako riitä onellisudeksisi?

Fasismin vastaisessa taistelussa polttoaineen hinta on toisarvoista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      84
      6759
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      32
      3139
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1777
    4. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      845
    5. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      45
      723
    6. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      59
      689
    7. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      27
      647
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      646
    9. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      20
      635
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      25
      605
    Aihe