Olihan jännä ottelu Kanadaa vastaan ja hieno voitto. Kemell pelasi aivan upeasti, vaikka edellisen ottelun jäähy olikin harmittava, nyt Kanada sortui täysin turhiin jäähyihin ja tappioon lähes varmasta voitosta.
Olin jo varma Kanadan voitosta kun Suomi otti maalivahdin pois, mutta tällä kertaa saattoi ollakin hyötyä, lähes aina vastapuoli tekee maalin.
Nuoret leijonat
5
183
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään Ruotsia vastaan, toivottavasti tulee voitto.
- Anonyymi
Kaksi naista ja yksi mies studiossa, uskottavuus kärsii.
- Anonyymi
Hurri näytteli että Kemell olisi koukkinut mailalla, piti itse mailasta kiinni, voittivat kieroilulla. Ensimmäinen maalikin oli pelkkää tuuria kun maalivahti epäonnistui syötössä ja menetti mailansa. Suomen joukkue oli selvästi parempi etenkin viimeisessä erässä.
- Anonyymi
Jää taitaa olla aivan pehmeää kun kaatuilevat jatkuvasti, en ole nähnyt noin syviä ja leveitä uria missään muualla.
- Anonyymi
Onneksi haukkujat teki oman ketjun, rehellinen pronssi on parempi kuin kieroilukulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921