Kysymys kuuluu, olen ollut toisena naisena melkeim parivuotta, mies luvannut eroa mutta mitään ei ole tapahtunut. Aina kun asiasta puhutaan niin sanoo että minun täytyy odottaa koska ei voi toista jättää noin vaan ja ei halua satuttaa. Itse olen eroa halunnut kun tilann kyllästyttää mutta hän tulee aina luokseni ja kertoo rakastavansa mua.
Toinen nainen
16
652
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä mies mielestäsi. Lupaan, ettet kadu. Mutta jos et jätä, lupaan, että kadut viimeistään vuosien päästä.
Olen ollut aina valmis eromaan. Mies aina uskottelee mulle että kaikki tulee olemaan hyvin. Mutta ei tunnu hyvältä olla suhtees viimeaikoina ja stressi on suuri. Eikä hän ikinä vastaa mulle miksei ero toisesta
- Anonyymi
Mari_Mari kirjoitti:
Olen ollut aina valmis eromaan. Mies aina uskottelee mulle että kaikki tulee olemaan hyvin. Mutta ei tunnu hyvältä olla suhtees viimeaikoina ja stressi on suuri. Eikä hän ikinä vastaa mulle miksei ero toisesta
Juuri tätä tarkoitin: ”ei tunnu hyvältä, stressi on suuri”. Miehellä SAATTAA olla ajatuksissa EHKÄ erotakin vaimostaan jossain vaiheessa, mutta yleensä niin ei käy. Lopulta olet menettänyt jopa vuosia elämästäsi, mutta mies se vain jatkaa omaa perhe-elämäänsä kuin ei mitään olisi ollutkaan.
Jos vaimo saa tietää, älä luule, että moittii miestään; sinuun vaimo vihansa purkaa. Ja mies on sitten niin yhtä vaimonsa kanssa ja sinä olet vain jokin harha-askel, josta nyt kummankin puolison mielestä on tullut maanvaiva heidän suhteelleen.
Jätä tämä sairas tilanne. Lupaan, että tunnet helpotusta sen jälkeen. Myöhemmin et edes itse ymmärrä, että mikä sinuun oikein meni, kun kuvioon aloit. ÄLÄ TUHLAA ELÄMÄÄSI. Sinua odottaa ihan oma tulevaisuus, joku, joka on vain sinua varten ja jota varten sinä olet. Anonyymi kirjoitti:
Juuri tätä tarkoitin: ”ei tunnu hyvältä, stressi on suuri”. Miehellä SAATTAA olla ajatuksissa EHKÄ erotakin vaimostaan jossain vaiheessa, mutta yleensä niin ei käy. Lopulta olet menettänyt jopa vuosia elämästäsi, mutta mies se vain jatkaa omaa perhe-elämäänsä kuin ei mitään olisi ollutkaan.
Jos vaimo saa tietää, älä luule, että moittii miestään; sinuun vaimo vihansa purkaa. Ja mies on sitten niin yhtä vaimonsa kanssa ja sinä olet vain jokin harha-askel, josta nyt kummankin puolison mielestä on tullut maanvaiva heidän suhteelleen.
Jätä tämä sairas tilanne. Lupaan, että tunnet helpotusta sen jälkeen. Myöhemmin et edes itse ymmärrä, että mikä sinuun oikein meni, kun kuvioon aloit. ÄLÄ TUHLAA ELÄMÄÄSI. Sinua odottaa ihan oma tulevaisuus, joku, joka on vain sinua varten ja jota varten sinä olet.No ei tunnu ei! Rakastan miestä ja erominen tekee kipeetä. Mies muutti vuokseni asumaan samaan kaupunkiin ja ollaan selvitty monesta ja ollut tuke a vahvasti. Mutta nyt tuntuu että ei päästä eteenpäin koska ensimmäinen nainen on kuvioissa. Nämä eivät siis ole naimisissa eikä niillä ole lapsiakaan.
On jokseenkin 99,9% varmaa, että teidän salasuhteenne vuoksi tai aikana mies ei tule nykyisestä virallisesta kumppanistaan eroamaan. Yksinkertaisesti mies ei ole varma päätöksestään ja voisi sanoa, että tavallaan kokeilee sinun kanssasi, miten vihreä nurmi on aidan toisella puolen.
Joka tapauksessa olet loton 7 oikein verrattava ihme, jos tuo mies luopuu kumppanistaan vuoksesi ja päädytte ns. oikeaan suhteeseen, joka kestää vähintään kolme vuotta. Sitä ei vaan tapahdu.
Hyvin suurella todennäköisyydellä tulet olemaan se, jota eniten sattuu, ellet luovu tuosta välitilasuhteesta nyt ja katso tilannetta sitten uudelleen, jos tuo mies päättää nykyisen suhteensa ja on sinuun uudelleen yhteydessä.- Anonyymi
Juuri näin. Näin se lähes A I N A menee. Tosiaan, salasuhteesta täytyy vain päättäväisesti lähteä, ja jos ja kun mies yrittää ottaa yhteyttä, pitää vain olla viileenä eikä antaa pätkän vertaa periksi. Sitten joskus tosiaan voi tilannetta katsoa uudelleen…. mutta - ODOTTAMAAN EI KANNATA JÄÄDÄ, ei ei ei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Näin se lähes A I N A menee. Tosiaan, salasuhteesta täytyy vain päättäväisesti lähteä, ja jos ja kun mies yrittää ottaa yhteyttä, pitää vain olla viileenä eikä antaa pätkän vertaa periksi. Sitten joskus tosiaan voi tilannetta katsoa uudelleen…. mutta - ODOTTAMAAN EI KANNATA JÄÄDÄ, ei ei ei!
Sitä paitsi (-jatkan itse -), ei tuollainen ”rakastaminen” mitään rakastamista olekaan. Noin hän on sanonut vaimolleenkin ja ties kuinka monelle.
Anonyymi kirjoitti:
No asian voi esittää noinkin, otin itse hiukan loivemman ja nöyremmän kohtaaamiskulman :)
Mutta olet tismalleen oikeassa, wituralleen se lähes aina menee, jos jää odottelemaan, vaikka lopulta saisi sen mitä odotti. Silloinkin yleensä saa erossa ryvettyneen ihmisen, joka tarvitsee vain laastarisuhteen sillä hetkellä ja senkin lähinnä selviytyäkseen erosta.Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi (-jatkan itse -), ei tuollainen ”rakastaminen” mitään rakastamista olekaan. Noin hän on sanonut vaimolleenkin ja ties kuinka monelle.
No en mene arvailemaan toisten tunteiden aitoutta ja syvyyttä, siihen ei mun kompetenssi riitä, hyvä kun pärjään omien tunteitteni kanssa.
Mutta varmaan tuo miesoletettu tosiaan vannoo rakkauttaan kahdelle taholle yhtä aikaa, mikä tietysti herättää kysymyksen siitä, miten kyseinen henkilö määrittelee romanttisen rakkauden ylipäänsä ja miten hän määrittelee sen, miten hän itse kokee rakkauden ja etenkin sen, miten hän itse haluaa tulla rakastetuksi. Sopisiko hänelle, että hänen vaimonsa rakastaisi kahta tai useampaa miestä yhtäaikaa?- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
No en mene arvailemaan toisten tunteiden aitoutta ja syvyyttä, siihen ei mun kompetenssi riitä, hyvä kun pärjään omien tunteitteni kanssa.
Mutta varmaan tuo miesoletettu tosiaan vannoo rakkauttaan kahdelle taholle yhtä aikaa, mikä tietysti herättää kysymyksen siitä, miten kyseinen henkilö määrittelee romanttisen rakkauden ylipäänsä ja miten hän määrittelee sen, miten hän itse kokee rakkauden ja etenkin sen, miten hän itse haluaa tulla rakastetuksi. Sopisiko hänelle, että hänen vaimonsa rakastaisi kahta tai useampaa miestä yhtäaikaa?En tarkoittanut, että mies ei tarkoittaisi, mitä sanoo. Tarkoitin, että hän ei kyllä edes itse tiedä, mitä rakastaminen on. Tunne voi olla aito mutta siltikin vinksallaan. Juuri kuten edellä puhuit laastarisuhteista ym.
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut, että mies ei tarkoittaisi, mitä sanoo. Tarkoitin, että hän ei kyllä edes itse tiedä, mitä rakastaminen on. Tunne voi olla aito mutta siltikin vinksallaan. Juuri kuten edellä puhuit laastarisuhteista ym.
Sitäpä tuossa juuri tarkoitin, etten voi sanoa mitään siitä, rakastaako mies mielestään vaikka molempia naisia, mutta sen haluaisin tietää, miten tuo mies itse määrittelee romannttisen rakkauden ja miten hän itse haluaisi tulla rakastetuksi. Kun edelleen "kohtele muita kuten itse haluaisit tulla kohdelluksi" on pirun hyvä lähtökohta kaikkeen toimintaan :)
- Anonyymi
Olet kirsikka kakun päällä. Mitä luulet, kuka on kakku. Olet valinnut 2. naisen osan.
- Anonyymi
Muuta pois toiselle paikkakunnalla ja älä jätä yhteistietoja ja salaa uusi osoitteesi. Luulisi tuollaisen jo rassaavan mieltä rankasti. Ethän voi alkaa uutta suhdetta ennen kuin saat tuon selväksi. Kannattaa ottaa tuosta ero, sillä hän pitää sinua vain varalla. Hän ei halua satuttaa vaimoaan, mutta satuttaa silti teitä kumpaakin. Tietääkö hänen vaimonsa? Katkaise suhde ja aloita uusi elämä muualla. Piristyt ja alat taas elämään.
Hyvää vappua. - Anonyymi
jos ei edes lapset sido puolisoon eikä ole eronnut niin pitäisi kyllä hälytyskellojen soida..
- Anonyymi
Kerro miehen vaimolle!
- Anonyymi
Näin juuri! Jos vaimo ei tiedä suhteestanne, kertominen voi kenties nopeuttaa eroa (jonka mies on jo aiemmin luvannut sinulle tapahtuvaksi). Vaimolla on oikeus tietää pettämisestä ja miehen täytyy näyttää sinulle olevansa sanojensa mittainen mies. Jos näin ei tapahdu, kai tajuat, ettei mies ota sinua vakavasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900