Hyvää vappua tärkeälle miehelle

Anonyymi

En edes tiedä, miten sitä vietät. Saattaa olla, että vietämme sitä kovin eri tavoin. Jos olisimme yhdessä, mitenköhän sitä viettäisimme? Olisiko meillä juurikaan mitään yhteistä edes. Yritän tässä vaan vähentää ikävääni kohtaasi, eipä tässä muuta. Naiselta lähelläsi.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloinkas sitä vietetään?

      • Anonyymi

        Voisin mä sulle ilmapallon hommata

        My Pony


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin mä sulle ilmapallon hommata

        My Pony

        Peppa Pig.

        Rather.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin mä sulle ilmapallon hommata

        My Pony

        Saas nähdä vietänkö mitenkään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peppa Pig.

        Rather.

        Toi ois kyllä ihan paras.


    • Anonyymi

      Minulla tulee myös ikävä.
      Ei ole mitään, muuta kuin hieman ulkoilua ja kuntoilua.
      Mieheltä puolentoista metrin päästä.

    • Anonyymi

      Huomenta. Vielä kuitenkin päätin kirjoittaa yhden viestin selveentääkseni omalta puolelta tätä tilannetta. Ymmärrän nyt, että et ole minuun ihastunut etkä myöskään ihaile. Se on ihan Ok. Minullakin nyt kuitenkin on tuo mies, vaikka se välillä näyttää minulta unohtuvan.

      Luotan sinuun ja tiedän, että toivot minulle hyvää lähimmäisenä. Minäkin toivon sinulle, vaikka välillä olen sinulle kateellinen. Minä olen kateellinen ihminen. Olen kateellinen eli siis hullu.

      Tästä eteenpäin pyrin järjen suuntaan. Mieheni on minulle johtotähti. Seuraan häntä. Pyrin myös pois kertomisesta ja olemaan kuin kaikki muut. Maailma on oikeastaan hyvä paikka ja ihmiskunta on parempi kuin moni luulee. Täällä ei ole kuin yksi pahis ja se olen minä.

      Haluan, että näitä iskemisyrityksiä ei enää tule, koska voi olla, että seuraavan iskemisyrityksen jälkeen minua ei enää ole. Niin paljon ne minua nolottavat ja inhottavat.

      Aurinkoista vappua nyt kuitenkin😊

      • Anonyymi

        Ihan hyvää vedättämistä selittäjäsetä tämä ketjusi. Ainoastaan se on tässä epäselvää, että eläydytkö sinä olemaaan tuo johtotähti (ei jumalaade) vai se jolle muka kirjoitellaan. Ehkä et tiedä itsekään tai osaa päättää kerronnan suuntaa. Kohta se kääntyy ympäri kuitenkin


      • Anonyymi

        Vedä vidus päähäs, horona!


      • Anonyymi

        Yritäx KS syöttää pajunköyttä. Jäit muute rantapalloseurones kauas, kauas. Mä oon etevämpi joka suhteessa kuin sinä. Siitä on nyt todisteita. Hajoo aamuihis ja persaukisuutees!


    • Anonyymi

      Juhlat on juhlijoille, itkut itkijöille 🙃

      • Anonyymi

        Tampereella on IKUINEN VAPPU! KS tietää kyllä miksi. Muh-hah-haa...😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampereella on IKUINEN VAPPU! KS tietää kyllä miksi. Muh-hah-haa...😁

        Tampereella on ymmärtääkseni tuuleteltu lähinnä tapparan voittoa, eipä sillä että nuo nimikirjaimet mitään sanoisi, mutta ajattelin nyt kuitenkin harmiksi mainita ;)


    • Anonyymi

      En minä mitään itselleni tee enkä ole ainoa paha maailmassa. Olen keskeneräinen, tavallinen ihminen. Päivä kerrallaan eteenpäin. Elämä on vaikeaa mutta ei ylivoimaista. Nyt pitää kiinnittää välillä huomiota ihan muihin asioihin. Keksiä vaikka se harrastus😊

    • Anonyymi

      Yhteinen kehitetään tai keksitään! Ei tarvitse olla valmiina yhteistä, kun taustat kahdella ihmisellä voi olla kovinkin erilaiset.

      Mutta jos välittää toinen toisestansa... ei ole ongelmaa yhteisestä, esim. vapusta.

    • Anonyymi

      Me olemme, ehkä jonkun mielestä, tosielämän kauniit ja rohkeat. Joka toinen päivä toinen uhkaa itsemurhalla, joka toinen päivä toinen. Siitä on glamour kaukana🤔😮

    • Anonyymi

      Hyvä niin, en minäkään ehkä kuitenkaan toteuttaisi. Sitä syyllisyyden määrää, mitä omaiset tuntisivat. Ei sitä voi kenellekään tuottaa.

    • Anonyymi

      Tämä palsta on kyllä koukuttava ja sopii minun kaltaiselleni vellojalle. Olen kotona flunssassa ja minulla on liikaa aikaa. Välillä pitää tehdä jotakin muuta.

    • Anonyymi

      No niin, on hieman valmisteltavaa.

    • Anonyymi

      Lähden kauppaan.

    • Anonyymi

      Hupia& huvitusta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe