Naiset te olette tyhmii

Anonyymi

kun alatte varattujen kanssa, kun meitä vapaita miehiä on saatavilla. Odotatte niitä pieniä hetkiä mitä se varattu voi teille järkätä kotikiireiden välillä.

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohan voi olla osalle jopa hyvä kuvio. Joukossa on varmasti paljon naisia, jotka kokevat tuon jopa ideaalitilanteeksi. Jos ei itse halua parisuhdetta ja jatkuvaa yhteiseloa. Ei halua tapailla jatkuvalla syötöllä, vaan mielummin pieniä hetkiä muiden menojen välillä. Jos haluaa miehen, joka ei mitä todennäköisimmin myöskään ala koskaan haikailla tuon enempää, vaan menee aina lopulta kiltisti kotiin vaimonsa luokse.

      Jos tuo on itselle hyvä tilanne niin ei se silloin tyhmää ole. Moraalitonta ja törkeää kyllä, mutta tyhmää ei.

      • Anonyymi

        Paitsi että ämmillä on vain yksi syy ja se on kateus. Kaikki naiset jää roikkumaan mieheen jo yhden yön jälkeen joten ei pidä paikkaa tuo väite


    • Anonyymi

      Varatut ei yleensä myöskään herkästi jää roikkumaan kun se oma odottaa jo siellä kotona. Tämän miehen näkemys tähän.

    • Anonyymi

      Haluaisitko sinä, vapaa mies, sitten itse tapaille sellaista naista, jolla olisi aikaa ja hala tavata sinua kerran max. kaks viikkoon joitain tunteja kevyen hauskanpidon ja seksin merkeissä? Aina välillä se ei ehdi eikä jaksa tavata sua pariin viikkoon ja se voi koska vaan ilmottaa, että tämä oli nyt tässä. Tuotahan moni nainen oikeasti niistä varatuista etsii. Helppoa ja kevyttä hauskanpitoa, vailla vaaraa suhteen syventymisestä.

      • Anonyymi

        Miten kukaan voisi haluta elää tollaista elämää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kukaan voisi haluta elää tollaista elämää?

        Aika yllättävän moni ihminen ei halua sitoutua.


      • Anonyymi

        Sitä varten löytyy kyllä sinkkumiehiä, jotka haluaa tasan samaa. Aika moni kakkonen unelmoi saavansa varatun itselleen, mutta usein jää luu kouraan ja hyväksikäytetty olo, mutta niinhän sitä sanotaan, että tyhmästä päästä kärsii koko kroppa 😅 vain epätoivoinen ja tyhmä jakaa miehen toisen kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä varten löytyy kyllä sinkkumiehiä, jotka haluaa tasan samaa. Aika moni kakkonen unelmoi saavansa varatun itselleen, mutta usein jää luu kouraan ja hyväksikäytetty olo, mutta niinhän sitä sanotaan, että tyhmästä päästä kärsii koko kroppa 😅 vain epätoivoinen ja tyhmä jakaa miehen toisen kanssa...

        Sinkuissa on aina isompi riski takertumiselle.

        Hyvin harva niistä "kakkosista" oikeasti, suhteessa kaikkien ihmisten sivusuhteiden määrään, on kiinnostunut mistään vakavammasta. Mitä noita syrjähyppyjä on tutkittu niin ehdoton valtaosa sivusuhteista ja syrjähypyistähän on lyhyitä, maksimissaan kuukausi/kaksi tai ihan vaan yhden illan pano tyyppisiä juttuja. Ne sellaiset, joissa oikeasti jäädään edes useiksi kuukausiksi notkumaan, ovat varsin harvinaisia. Vaikka toki ne ovat niitä, joista usein on eniten juttuja. Kenelläkään kun harvemmin on tarvetta julkisesti huudella hetken huveistaan ja panojutuistaan, joissa molemmat hetken saivat mitä halusivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä varten löytyy kyllä sinkkumiehiä, jotka haluaa tasan samaa. Aika moni kakkonen unelmoi saavansa varatun itselleen, mutta usein jää luu kouraan ja hyväksikäytetty olo, mutta niinhän sitä sanotaan, että tyhmästä päästä kärsii koko kroppa 😅 vain epätoivoinen ja tyhmä jakaa miehen toisen kanssa...

        Ja siis kaikkein yleisimpiä syrjähyppyjä ovat ne, joissa molemmat osapuolet ovat ovat varattuja. Turvallista molemmille, kun kummankaan etu ei ole huudella asiasta ulkopuolisille. Ja siis tuohan on myös se syy miksi monet sinkut kokevat myös varatun turvallisemmaksi vaihtoehdoksi kuinntoisen sinkun. Varattu paljon harvemmin huutelee ulkopuolisille panoistaa, sinkut paljon useammin rehvastelevat "kaadoillaan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä varten löytyy kyllä sinkkumiehiä, jotka haluaa tasan samaa. Aika moni kakkonen unelmoi saavansa varatun itselleen, mutta usein jää luu kouraan ja hyväksikäytetty olo, mutta niinhän sitä sanotaan, että tyhmästä päästä kärsii koko kroppa 😅 vain epätoivoinen ja tyhmä jakaa miehen toisen kanssa...

        Jakaa miehen, voi hyvät hyssykät..vapaille naisille se on yks lysti, mutta toi totta ei ne miehet jätä, vaikka iloa hakevatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä varten löytyy kyllä sinkkumiehiä, jotka haluaa tasan samaa. Aika moni kakkonen unelmoi saavansa varatun itselleen, mutta usein jää luu kouraan ja hyväksikäytetty olo, mutta niinhän sitä sanotaan, että tyhmästä päästä kärsii koko kroppa 😅 vain epätoivoinen ja tyhmä jakaa miehen toisen kanssa...

        Täysin samaa mieltä. Kun on kelvannut petipuuhiin, niin egohan siinä kasvaa ja näkee jo vaaleanpunaisia unelmia parisuhteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Kun on kelvannut petipuuhiin, niin egohan siinä kasvaa ja näkee jo vaaleanpunaisia unelmia parisuhteesta.

        Se, että sinä olet halunnut naimisiin sen ukkosi kanssa, ei tarkota, että kokaan muu niin hullu olisi. Miksi ostaa koko sika, kun haluaa vain vähän makkaraa? Hoida sinä ne kaikki teidän parisuhteen veemäiset puuhat ihan rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis kaikkein yleisimpiä syrjähyppyjä ovat ne, joissa molemmat osapuolet ovat ovat varattuja. Turvallista molemmille, kun kummankaan etu ei ole huudella asiasta ulkopuolisille. Ja siis tuohan on myös se syy miksi monet sinkut kokevat myös varatun turvallisemmaksi vaihtoehdoksi kuinntoisen sinkun. Varattu paljon harvemmin huutelee ulkopuolisille panoistaa, sinkut paljon useammin rehvastelevat "kaadoillaan".

        Näinkö teidän piireissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö teidän piireissä.

        Jos tieteelliset tutkimukset kattavilla otannoilla ovat piirejä, niin sitten niin.


    • Anonyymi

      No joo, monet naiset ajattelee niin, että mies jättää perheensä, harvoin....mutta en syyllistä ja siitä mua katsotaankin pitkään..elämä on kuitenkin hetkiä.

    • Anonyymi

      Kyllä se mies on se joka tekee ratkaisun lähteä sivusuhteeseen syystä tai toisesta. Aika moni vaimo varmaan päättäisi liiton miehen kanssa jos tietäisi. Osa miehistä perustaa uuden perheen rakastajattarensa kanssa osa ei.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Mies pettää puolisonsa, turha muita syyllistää. Naisetkaan ei yleensä varattuja halua, ainoastaan pelaajanaiset. Heille valloitukset tuottavat suurenpaa tyydytystä kuin seksi. Heikot miehet sortuu.....


      • Anonyymi

        No en oo samaa mieltä ja oon. Olen jutellut erään tälläisen miehen kanssa ja syistä, joita täällä en avaa. Ei miehet halua tai naisetkaa halua jättää perhettään, mutta suhteesta yleensä puuttuu jotain, jotain sellaista, jota ihminen kaipaa, tiedän jo kaksi tapausta, jossa miehellä sivullissuhde, mua se ei henkilökohtaisesti haittaa, jokainen tekee itse omat ratkaisut ja elämä on hetkiä, jos jotain se häiritsee sit pitää erota, olemme yksilöitä, olimme suhteessa tai emme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Mies pettää puolisonsa, turha muita syyllistää. Naisetkaan ei yleensä varattuja halua, ainoastaan pelaajanaiset. Heille valloitukset tuottavat suurenpaa tyydytystä kuin seksi. Heikot miehet sortuu.....

        Hmm..ei pidä paikkaansa ja pitää...olen itse nuorempana erehtynyt varatun exän mukaan, kaduin sitä syvästi. Nytkin myönnän pelleileeni varatun kanssa, mutta se on leikkiä kummallekkin, enkä odota tai haluaisi hänestä mitään kuitenkaan. Naiset monesti haluaisi sen varatun, mutta mies harvoin jättää puolisonsa, antakaa ihmisten itse päättää kenen kanssa on, ei se kiinni pitämällä parane.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en oo samaa mieltä ja oon. Olen jutellut erään tälläisen miehen kanssa ja syistä, joita täällä en avaa. Ei miehet halua tai naisetkaa halua jättää perhettään, mutta suhteesta yleensä puuttuu jotain, jotain sellaista, jota ihminen kaipaa, tiedän jo kaksi tapausta, jossa miehellä sivullissuhde, mua se ei henkilökohtaisesti haittaa, jokainen tekee itse omat ratkaisut ja elämä on hetkiä, jos jotain se häiritsee sit pitää erota, olemme yksilöitä, olimme suhteessa tai emme.

        Mut mitäs tästä sanotte? Mies 10 v minua vanhempi piti hauskaa sillai kevyesti välillä, kun minä hoidin vauvelia kotona. Sitten lähdin otin vauvan kainaloon ja hän oli sitä mieltä ettei minun pitänyt mihinkään lähteä. Olisi pitänyt jäädä siihen katselemaan sivusta hänen kevyttä suhdetta . Sanoo vieläkin, ettei hän ajanut meitä pois ja kyselee vieläkin, että etkö tiedä paikkaasi? No en jäänyt sille paikalle enkä mene koskaan nyt jo 16v. aikaa siitä. Minulla kyllä riittää könsikkäitä ympärillä tarjolla nykyisin, mutta hänellä ei enää yhtäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mitäs tästä sanotte? Mies 10 v minua vanhempi piti hauskaa sillai kevyesti välillä, kun minä hoidin vauvelia kotona. Sitten lähdin otin vauvan kainaloon ja hän oli sitä mieltä ettei minun pitänyt mihinkään lähteä. Olisi pitänyt jäädä siihen katselemaan sivusta hänen kevyttä suhdetta . Sanoo vieläkin, ettei hän ajanut meitä pois ja kyselee vieläkin, että etkö tiedä paikkaasi? No en jäänyt sille paikalle enkä mene koskaan nyt jo 16v. aikaa siitä. Minulla kyllä riittää könsikkäitä ympärillä tarjolla nykyisin, mutta hänellä ei enää yhtäkään.

        Elämä on, ei tarvitse jäädä, jos ei pysty, jokaisen oma päätös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en oo samaa mieltä ja oon. Olen jutellut erään tälläisen miehen kanssa ja syistä, joita täällä en avaa. Ei miehet halua tai naisetkaa halua jättää perhettään, mutta suhteesta yleensä puuttuu jotain, jotain sellaista, jota ihminen kaipaa, tiedän jo kaksi tapausta, jossa miehellä sivullissuhde, mua se ei henkilökohtaisesti haittaa, jokainen tekee itse omat ratkaisut ja elämä on hetkiä, jos jotain se häiritsee sit pitää erota, olemme yksilöitä, olimme suhteessa tai emme.

        Ketä kiinnostaa mikään muu kuin se että perhe näistä aina kärsii ja perhettä se haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Mies pettää puolisonsa, turha muita syyllistää. Naisetkaan ei yleensä varattuja halua, ainoastaan pelaajanaiset. Heille valloitukset tuottavat suurenpaa tyydytystä kuin seksi. Heikot miehet sortuu.....

        Kyllä jotkut yli 5-kymppiset naiset haluavat, varsinkin jos mies on taloudellisesti toimeentuleva perheestään huolen pitävä. Tietyllä lailla miehekäs ulkonäkö ja ulospäin suuntautunut empaattinen, mutta samalla itsevarma luonne on plussaa.


    • Anonyymi

      "Käytetyistä", naisista on vain mieliharmia.
      Niihin ei voi luottaa ollenkaan.

      • Anonyymi

        Aijaa..kaikki on käytettyjä, jos noin ajateltas. Luottamushan on sellainen, joka tulee jos tulee, jos ei voi luottaa niin sitten voi unohtaa kokonaan, sitä epäily luottamus siksakkia ei kannata jatkaa ja jos nyt kävis niin, että toinen pettäisi niin siinä voi jo valmiiksi miettiä kestääkö sitä, ihminen on kuitenkin aina vapaa tekee mitä lystää oli suhteessa tai ei.


      • Anonyymi

        Onko puolisosi siis käytetty?


      • Anonyymi

        Käytetyistä miehistä on vähemnän harmia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytetyistä miehistä on vähemnän harmia?

        😂😂


      • Anonyymi

        Taidetaan kaikki olla käytettyjä ukkoja myöten. Ellei pidä saada käytetyn miehen neitsyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytetyistä miehistä on vähemnän harmia?

        Totta! Ei tarvii huoltaa eikä hommata varaosia
        😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Ei tarvii huoltaa eikä hommata varaosia
        😅😅

        Kunhan ei ole liian käytetty, alkaa tulla vikoja ja kulumia, varaosat on kaliita eikä niitä ehkä enää edes saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan ei ole liian käytetty, alkaa tulla vikoja ja kulumia, varaosat on kaliita eikä niitä ehkä enää edes saa.

        Joo tulee kaikenlaisia nivelvikoja, alustan kanssa ongelmia, vuotoja ym. Ja kalliiksi tulee uusiminen.


    • Anonyymi

      mä en oo tyhmä, mulle kelpaa vaan sinkkumies.

    • Anonyymi

      Kun rakastuu niin rakastuu, ei se aina katso varauksia. Mieluummin yksin kuin jonkun kanssa, johon ei rakastu.

      • Anonyymi

        Se varattu ei ehkä koe sitä rakkautena, vaan helppona panona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se varattu ei ehkä koe sitä rakkautena, vaan helppona panona.

        Niin, mutta kukaan ei silti voi sille mitään, jos rakastuu. Eikö se vaimokin ole yleensä vain helppo pano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta kukaan ei silti voi sille mitään, jos rakastuu. Eikö se vaimokin ole yleensä vain helppo pano.

        No johan on jutut!


    • Anonyymi

      Sanos muuta. Nämä on näitä nuoria ja kokemattomia jotka uskoo ihastukseen ikiaikaisena suurena rakkautena. Pettyen tietty. Ja sitä suuremmaksi mukamas rakkauden maalailee🤦🏻‍♀️Uskoo vielä satuihin. Vaikka totuus lyö kasvoille,ja kovaa. Kannattais pysytellä varatuista kaukana mutta sydänsurut kiehtoo. Kunnes joku aamu herää.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään oikeaa parisuhdetta, mutta on parisuhteita joista syntyy perheitä, parisuhteeseen lapsia. Sellaista parisuhdetta kuuluu kunnioittaa. Sellaiseen ei sekaannuta. Maailmassa on miljoona muutakin oikeaa.kenenkään lapsuutta ja omaa aitoa äitiä ja isää sinulla ei ole oikeus itsekkyyttäsi riistää. Kukaan ei ole valtuuksia sinulle siihen antanut. Tämän kun vanhemmät opettaisivat lapsilleen. Arvot. Toisten kunnioittamisen ja arvostamisen. Epäitsekkyyden. Mutta mitäpä he on opettamaan kun itse sitä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään oikeaa parisuhdetta, mutta on parisuhteita joista syntyy perheitä, parisuhteeseen lapsia. Sellaista parisuhdetta kuuluu kunnioittaa. Sellaiseen ei sekaannuta. Maailmassa on miljoona muutakin oikeaa.kenenkään lapsuutta ja omaa aitoa äitiä ja isää sinulla ei ole oikeus itsekkyyttäsi riistää. Kukaan ei ole valtuuksia sinulle siihen antanut. Tämän kun vanhemmät opettaisivat lapsilleen. Arvot. Toisten kunnioittamisen ja arvostamisen. Epäitsekkyyden. Mutta mitäpä he on opettamaan kun itse sitä ovat.

        Itse kykenemättömiä siihen ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään oikeaa parisuhdetta, mutta on parisuhteita joista syntyy perheitä, parisuhteeseen lapsia. Sellaista parisuhdetta kuuluu kunnioittaa. Sellaiseen ei sekaannuta. Maailmassa on miljoona muutakin oikeaa.kenenkään lapsuutta ja omaa aitoa äitiä ja isää sinulla ei ole oikeus itsekkyyttäsi riistää. Kukaan ei ole valtuuksia sinulle siihen antanut. Tämän kun vanhemmät opettaisivat lapsilleen. Arvot. Toisten kunnioittamisen ja arvostamisen. Epäitsekkyyden. Mutta mitäpä he on opettamaan kun itse sitä ovat.

        Miks siinä sinä muodossa kirjoittaa kun samaa mieltä olette?


      • Anonyymi

        Uskovaiset haastelee totuuksiaan täällä. Ei ne mitään nuoria olet, jotka pettää. Kyllä ne yleensä on keski-iässä jo.


    • Anonyymi

      Ihminen seuraa himojaan ja halujaan helvettiin. Juustopaloja hiirenloukussa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe