Hesarin ihailevat jutut Marinista muistuttavat venäläisten medioiden kirjoituksia.
Onko Hesarin saanut polvilleen ajatus Suomesta vihdoinkin Natossa vai mistä johtuu?
Hesarista tullut johtava marinistien äänenkannattaja
6
54
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingin Sanomat on vankkumaton Naton kannattaja ellei suorastaan propagandaväline. Haukkuu Natoa vastustavat ja ylistää muita.
- Anonyymi
Ei voi kuin ihailla tätä loistavaa median manipuloijaa, Sanna Marinia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi kuin ihailla tätä loistavaa median manipuloijaa, Sanna Marinia.
Marin ei mennyt edes isänsä hautajaisiin, tunteetonta minusta. Nyt Hesarissa ylistetään Marinin itkemistä ja tunteita.
Itse itkin viimeksi vanhainkodissa ja näin siellä vanhuksia istumassa omassa maailmassaan hauraana ja heikkona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marin ei mennyt edes isänsä hautajaisiin, tunteetonta minusta. Nyt Hesarissa ylistetään Marinin itkemistä ja tunteita.
Itse itkin viimeksi vanhainkodissa ja näin siellä vanhuksia istumassa omassa maailmassaan hauraana ja heikkona.Marinistien mielestä pieninkin kritiikki häntä kohtaan oikeuttaa henkilöön menevän hyökkäyksen mielipiteen esittäjää kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinistien mielestä pieninkin kritiikki häntä kohtaan oikeuttaa henkilöön menevän hyökkäyksen mielipiteen esittäjää kohtaan.
Suomi on kuin Venäjä. Mediassa haukutaan yhä Kekkosta, joka ollut haudassa 36 vuotta
siitä , miten mediassa hänen pillinsä mukaan tanssittiin. Nyt on meno samanlaista. Koska häpeän vuoro? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on kuin Venäjä. Mediassa haukutaan yhä Kekkosta, joka ollut haudassa 36 vuotta
siitä , miten mediassa hänen pillinsä mukaan tanssittiin. Nyt on meno samanlaista. Koska häpeän vuoro?Marinia ei saa kritisoida, koska nainen. Heti vedetään esiin naiskortti ja se on naurettavinta kaikesta. Jos Suomi olisi tasa-arvoinen, naiset ja miehet olisivat samalla viivalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739