Kannatan vasemmistoa. Vasemmistoliittoa ja feministejä.
Mutta mietin miksi pääministerimme nauttii niiin suurta suosiota.
Tuloerot kasvavat valtavasti. Niitä kasvatetaan.
Ilmaston kuumeneminen jatkuu. Sitä ei lopeta kasvissyönti eikä sitä lopeta ihmisten vähentäminen kosks ihmisiä vöhennetään niistä jotka tuskin kuluttavat.
Niin kauan kuin rikkaitten asuntojen haalimista, tilan, resurssien, kulkuneuvojen ei lopeteta. Menemme lujaa vauhtia kohti tuhoa.
Kummastuttaa pientä
Anonyymi
4
745
Vastaukset
- Anonyymi
Marinin suosio on jyrkässä laskussa ja niin on hänen puolueensakin juuri Marinin ansiosta.
Hän oli vain tähdenlento, jolta odotettiin liian paljon.- Anonyymi
Tarkoitat varmaan Purraa ja hänen pellelaumaansa?
- Anonyymi
Tyylikäs meidän pääministeri hyvä että äänestäjät on tajunnu äänestää ja marinhan tuli vasta kun rinne telottiin nurin...
- Anonyymi
Marin on mitä on ja siihen hänellä on oikeus.
Ongelmaksi muodostuu vain se, että hän edustaa tällä hetkellä, paitsi itseään, myös SDP:tä. On vaikea kuvitella hänen "näköistään" vasemmistopuoluetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231182
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270724- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49579
- 25545