Kannatan vasemmistoa. Vasemmistoliittoa ja feministejä.
Mutta mietin miksi pääministerimme nauttii niiin suurta suosiota.
Tuloerot kasvavat valtavasti. Niitä kasvatetaan.
Ilmaston kuumeneminen jatkuu. Sitä ei lopeta kasvissyönti eikä sitä lopeta ihmisten vähentäminen kosks ihmisiä vöhennetään niistä jotka tuskin kuluttavat.
Niin kauan kuin rikkaitten asuntojen haalimista, tilan, resurssien, kulkuneuvojen ei lopeteta. Menemme lujaa vauhtia kohti tuhoa.
Kummastuttaa pientä
Anonyymi
4
735
Vastaukset
- Anonyymi
Marinin suosio on jyrkässä laskussa ja niin on hänen puolueensakin juuri Marinin ansiosta.
Hän oli vain tähdenlento, jolta odotettiin liian paljon.- Anonyymi
Tarkoitat varmaan Purraa ja hänen pellelaumaansa?
- Anonyymi
Tyylikäs meidän pääministeri hyvä että äänestäjät on tajunnu äänestää ja marinhan tuli vasta kun rinne telottiin nurin...
- Anonyymi
Marin on mitä on ja siihen hänellä on oikeus.
Ongelmaksi muodostuu vain se, että hän edustaa tällä hetkellä, paitsi itseään, myös SDP:tä. On vaikea kuvitella hänen "näköistään" vasemmistopuoluetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351455- 1041319
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753