bensan poltto, kun ei tarvii kauppaan ruoka-ostoksille, kännykällä vain tilaa ja posti tuo ovelle,,
nyt säästyy
17
237
Vastaukset
Kun muistaa vielä ne lääkkeet ottaa.
- Anonyymi
Kirjoita tarralapulle ja liimaa se otsaasi niin muistat paremmin ottaa lääkkeesi sen sijaan että muistutat siitä itseäsi suomi24 palstoilla.
- Anonyymi
Hra Laapotti; krjoitin kylläkin ruoka ostoksista, j-kaapissani on 6-pv ruoka-annos tilattuna-ja tomitettuna,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita tarralapulle ja liimaa se otsaasi niin muistat paremmin ottaa lääkkeesi sen sijaan että muistutat siitä itseäsi suomi24 palstoilla.
juurikin "Laapotin kaltaisille pitäisikin perustaa liikkuva hulluntutkimus testaus-yksikkö,,
- Anonyymi
niin, ei pitäis,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juurikin "Laapotin kaltaisille pitäisikin perustaa liikkuva hulluntutkimus testaus-yksikkö,,
,, sen vaatisi "hyvinvointialueet, ollakseen ja palvellakseen kansalaistensa terveytä nimensä lupaamalla tasolla, nyt ko palvelee ja antaa hyväpalkkaisille viran haltijoille "hyvinvontia,,
- Anonyymi
Hoitokokoustaja se jaksaa päivystää..
Kerrotko ulkoistamisen ihanuudesta aikoinaan saarnannut..kuin hai laivaa..mikä edellisessä viestissä rikkoi sääntöjä? - Anonyymi
uudestaan. Sitten voitkin istua koko illlan ja yön jännittäen milloin elämäsi saa taas täyttymyksensä sinun löytäessä poistettavan viestin joita kyttäämällä kyttäät. Esim, sellaisen missä arvostellaan yksityisiä sotepalveluiden tuottajia yleisellä tasolla nimeättä yhtäkään niistä sen enempää kuin kuntaakaan joka olisi ulkoistanut palvelunsa sellaiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uudestaan. Sitten voitkin istua koko illlan ja yön jännittäen milloin elämäsi saa taas täyttymyksensä sinun löytäessä poistettavan viestin joita kyttäämällä kyttäät. Esim, sellaisen missä arvostellaan yksityisiä sotepalveluiden tuottajia yleisellä tasolla nimeättä yhtäkään niistä sen enempää kuin kuntaakaan joka olisi ulkoistanut palvelunsa sellaiselle.
Omia sääntöjä keksivillä S24 luotseilla menee helposti tunteisiin väärän mielipiteen riittäessä syyksi sensuuriin kun luotsit ovat kuin teinipissiksiä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uudestaan. Sitten voitkin istua koko illlan ja yön jännittäen milloin elämäsi saa taas täyttymyksensä sinun löytäessä poistettavan viestin joita kyttäämällä kyttäät. Esim, sellaisen missä arvostellaan yksityisiä sotepalveluiden tuottajia yleisellä tasolla nimeättä yhtäkään niistä sen enempää kuin kuntaakaan joka olisi ulkoistanut palvelunsa sellaiselle.
ihan turhaan avasit sori siitä parempi onni ensi kerralla 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omia sääntöjä keksivillä S24 luotseilla menee helposti tunteisiin väärän mielipiteen riittäessä syyksi sensuuriin kun luotsit ovat kuin teinipissiksiä 🤣
Teinipissiksillä on elämä edessä nämä etsii sitä somen keskusteltupalstoilta niitä kyttäämällä kun ei ole elämässä muutakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan turhaan avasit sori siitä parempi onni ensi kerralla 🤭
ihan turhaan avasit sori siitä parempi onni ensi kerralla 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, sen vaatisi "hyvinvointialueet, ollakseen ja palvellakseen kansalaistensa terveytä nimensä lupaamalla tasolla, nyt ko palvelee ja antaa hyväpalkkaisille viran haltijoille "hyvinvontia,,
,, 17000e/kk palkalla,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, 17000e/kk palkalla,,
ja, kun noin hyvin palkattu johtaja, niin hva-en valtuutetut antaa asiat "johtajan ratkaista,,
- Anonyymi
ihan turhaan avasit sori siitä parempi onni ensi kerralla 🤭
- Anonyymi
Hymyilyttää mutta kantaa en ota..
- Anonyymi
Hammas lähti juurineen...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711579
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361186- 561051
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 40773
- 49740
- 61684
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533661- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78588