nyt säästyy

Anonyymi

bensan poltto, kun ei tarvii kauppaan ruoka-ostoksille, kännykällä vain tilaa ja posti tuo ovelle,,

17

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun muistaa vielä ne lääkkeet ottaa.

      • Anonyymi

        Kirjoita tarralapulle ja liimaa se otsaasi niin muistat paremmin ottaa lääkkeesi sen sijaan että muistutat siitä itseäsi suomi24 palstoilla.


      • Anonyymi

        Hra Laapotti; krjoitin kylläkin ruoka ostoksista, j-kaapissani on 6-pv ruoka-annos tilattuna-ja tomitettuna,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita tarralapulle ja liimaa se otsaasi niin muistat paremmin ottaa lääkkeesi sen sijaan että muistutat siitä itseäsi suomi24 palstoilla.

        juurikin "Laapotin kaltaisille pitäisikin perustaa liikkuva hulluntutkimus testaus-yksikkö,,


      • Anonyymi

        niin, ei pitäis,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juurikin "Laapotin kaltaisille pitäisikin perustaa liikkuva hulluntutkimus testaus-yksikkö,,

        ,, sen vaatisi "hyvinvointialueet, ollakseen ja palvellakseen kansalaistensa terveytä nimensä lupaamalla tasolla, nyt ko palvelee ja antaa hyväpalkkaisille viran haltijoille "hyvinvontia,,


      • Anonyymi

        Hoitokokoustaja se jaksaa päivystää..

        Kerrotko ulkoistamisen ihanuudesta aikoinaan saarnannut..kuin hai laivaa..mikä edellisessä viestissä rikkoi sääntöjä?


      • Anonyymi

        uudestaan. Sitten voitkin istua koko illlan ja yön jännittäen milloin elämäsi saa taas täyttymyksensä sinun löytäessä poistettavan viestin joita kyttäämällä kyttäät. Esim, sellaisen missä arvostellaan yksityisiä sotepalveluiden tuottajia yleisellä tasolla nimeättä yhtäkään niistä sen enempää kuin kuntaakaan joka olisi ulkoistanut palvelunsa sellaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uudestaan. Sitten voitkin istua koko illlan ja yön jännittäen milloin elämäsi saa taas täyttymyksensä sinun löytäessä poistettavan viestin joita kyttäämällä kyttäät. Esim, sellaisen missä arvostellaan yksityisiä sotepalveluiden tuottajia yleisellä tasolla nimeättä yhtäkään niistä sen enempää kuin kuntaakaan joka olisi ulkoistanut palvelunsa sellaiselle.

        Omia sääntöjä keksivillä S24 luotseilla menee helposti tunteisiin väärän mielipiteen riittäessä syyksi sensuuriin kun luotsit ovat kuin teinipissiksiä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uudestaan. Sitten voitkin istua koko illlan ja yön jännittäen milloin elämäsi saa taas täyttymyksensä sinun löytäessä poistettavan viestin joita kyttäämällä kyttäät. Esim, sellaisen missä arvostellaan yksityisiä sotepalveluiden tuottajia yleisellä tasolla nimeättä yhtäkään niistä sen enempää kuin kuntaakaan joka olisi ulkoistanut palvelunsa sellaiselle.

        ihan turhaan avasit sori siitä parempi onni ensi kerralla 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omia sääntöjä keksivillä S24 luotseilla menee helposti tunteisiin väärän mielipiteen riittäessä syyksi sensuuriin kun luotsit ovat kuin teinipissiksiä 🤣

        Teinipissiksillä on elämä edessä nämä etsii sitä somen keskusteltupalstoilta niitä kyttäämällä kun ei ole elämässä muutakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan turhaan avasit sori siitä parempi onni ensi kerralla 🤭

        ihan turhaan avasit sori siitä parempi onni ensi kerralla 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, sen vaatisi "hyvinvointialueet, ollakseen ja palvellakseen kansalaistensa terveytä nimensä lupaamalla tasolla, nyt ko palvelee ja antaa hyväpalkkaisille viran haltijoille "hyvinvontia,,

        ,, 17000e/kk palkalla,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, 17000e/kk palkalla,,

        ja, kun noin hyvin palkattu johtaja, niin hva-en valtuutetut antaa asiat "johtajan ratkaista,,


    • Anonyymi

      ihan turhaan avasit sori siitä parempi onni ensi kerralla 🤭

      • Anonyymi

        Hymyilyttää mutta kantaa en ota..


      • Anonyymi

        Hammas lähti juurineen...


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1579
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1186
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1051
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      773
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 61
      684
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      661
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe