Voiko kukaan haluta läskiä naista?

Anonyymi

Olen sairaanloisen lihava. Painan 110kg ja olen 164cm pitkä. Vatsa roikkuu ja on pullea. Mieheni pitää hoikista naisista ja arvatenkin ei ole kiinnostunut minusta seksuaalisesti. Mitä voin tehdä, kun rakastan itseäni juuri sellaisena kuin olen?
Voiko läski löytää puolisoa, joka rakastaa muotoja vai pitäisikö laihduttaa, jotta kelpaa?

31

1198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olitko hoikka kun tapasit miehesi?

      • Anonyymi

        Eläkä siedä ilkeilyjä. Törkeää jos se himoitsee muita, jopa ventovieraita, kunhan ovat laihoja! Moukkamaista mielestäni joten sivalla ukkoos takaisin vaikkapa varallisuudesta vihjaamalla tai muulla osuvalla koska kukaan ei ole täydellinen. Elä anna sen itsees alentaa moittimalla.


      • Anonyymi

        Olin aikoinqqn normipainoinen. Lasten myötä tuli kiloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkä siedä ilkeilyjä. Törkeää jos se himoitsee muita, jopa ventovieraita, kunhan ovat laihoja! Moukkamaista mielestäni joten sivalla ukkoos takaisin vaikkapa varallisuudesta vihjaamalla tai muulla osuvalla koska kukaan ei ole täydellinen. Elä anna sen itsees alentaa moittimalla.

        Olen liian kiltti ja elänyt vuosikausia niin. Vaikea ajatella, että asian ei kuuluisi olla niin. Nyt kyllä heräsin ja tuntuu, että olen pieninä murusina. Totuus voi olla vaikea kohdata, kun avaa silmät.


    • Anonyymi

      Olet suurinpiirtein mitoiltaan samaa luokkaa kuin edesmennyt vaimoni.
      Puhuttiin monta kertaa laihduttamisesta mutta aina oli joku syy.
      Ei edes minun näkökanta että ylipaino aiheuttaa vääjäämättä sirauksia ja jää miun autettavaksi.
      Silloinhan ylipaino ei ole oma asia vaan koskee myös puolisoa.

      Mitä itse tykkäisit jos puolisosi alkaisi jupottelemaan?
      Sehän on vain ja aioastaan hänen oma asiansa, vai onko?

      Vaimoni kuoli rutiini leikkauksen jälkeiseen massiiviseen sydän keuhko emboliaan.
      Merkittävänä syynä ylipaino.

      Joten kun puhut että on oma asia ja olet tyytyväien nykyiseen olotilaan niin oikea syy on ettet viitsi pudottaa painoa.
      Tiedät 100% varmuudella että edessäsi on suurella todennäköisyydellä, diapetes, sydänsairaudet, maksasairaudet, verenpaine, nivelvaivat, yms.
      Sellaista tulevaisuuttako sinä ihannoit?

      Toinen asia, rakastatko ja välitätkö puolisostasi ja lapsistasi?
      Miksi aiheutat heille tuskaa?

      Olen kokenut mitä on olla sairaalloisen puolison kumppani joten tiedän mistä puhun.

      Jos olisit yksineläjä ilman lapsia niin silloin ylipaino on sinun oma asia.
      Tiedän että kirjoitukseni on joidenkin mielestä aika raakaa mutta niin on itsekäs teko muita perheenjäseniä kohtaa aika raakaa.

      Ylipaino ei ole sinun oma asia, muista se.

      • Anonyymi

        Ylipainoa ja juoppoutta toisten henkilöiden haittana ei voi verrata, tosi kaukaa haettu esimerkki. Miks et alkanut olla terveyspoliisi kumppanillesi silloin kun hän alkoi lihoa? Heti ettei lihominen etene terveyshaitaksi asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipainoa ja juoppoutta toisten henkilöiden haittana ei voi verrata, tosi kaukaa haettu esimerkki. Miks et alkanut olla terveyspoliisi kumppanillesi silloin kun hän alkoi lihoa? Heti ettei lihominen etene terveyshaitaksi asti.

        Juopottelun otin esimerkiksi siitä syystä että kumpokin (ylipaino ja juopottelu) tuhoaa terveyden, rajoittaa perheen yhteisiä harrastuksia ja terveyden menetyksen myötä puoliso ajautuu omaishoitajaksi.

        Kumpikin taitaa olla myös samalla lailla "riippuvuutta" kun ei vain lopeteta vaikka sisimissään halutaan.

        Kun ajatellaan edesmenneen vaimoni lihomista niin eräskin riita käytiin, yritin vaikuttaa ylipainoon mutta aivan samalla lailla kuin alkoholisti, ei muiden puhe vaikuta.
        Eikä ketään voi laittaa kettinkeihin ja vangita ettei pääse vahingoittamaan itseään.

        Sellaiset jotka sivät ole kokeneet sitä että katsoo vierestä kun ei voi vaikuttaa ja toinen ajaa päin seinää täysillä haluamatta itse ymmärtää asiaa.


    • Anonyymi

      Et ole siis painosi osalta se sama nainen, johon miehesi ihastui. SInulla on arviolta 40 kiloa tullut lisää painoa, ja lapset ovat lisäläskille vain tekosyy. Nyt laihduttamaan, hipi hipi. Ja onnea matkaan, aikaa tarvitset 1 - 2 vuotta.

      • Anonyymi

        Ei 40 kiloa lisäpainoa ole paljon noin pitkään mittaan (164 cm).

        Noudattaa perisuomalaista kaavaa aikuiselle ihmiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei 40 kiloa lisäpainoa ole paljon noin pitkään mittaan (164 cm).

        Noudattaa perisuomalaista kaavaa aikuiselle ihmiselle.

        Juu eihän se ole kuin sairaalloinen ylipaino, ihan normaalia!!
        Minä kuulin kanssa tuota hokemaa koko ajan, en paina paljoa joku muu painaa enemmän, laihdutan kun haluan, olen tyytyväinen painooni, jne.

        Siis olen se jonka vaimo kuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu eihän se ole kuin sairaalloinen ylipaino, ihan normaalia!!
        Minä kuulin kanssa tuota hokemaa koko ajan, en paina paljoa joku muu painaa enemmän, laihdutan kun haluan, olen tyytyväinen painooni, jne.

        Siis olen se jonka vaimo kuoli.

        Niin mutta suomalaiset on rumia lihavia.


    • Anonyymi

      Selvää on ainakin se, että miehesi ei pidä lihavista naisista. Sinulla on siis kaksi vaihtoehtoa: otat eron tai laihdutat.

      • Anonyymi

        On myös vaihtoehto jossa toteuttaa nuo molemmat.

        Ottaa eron JA laihduttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myös vaihtoehto jossa toteuttaa nuo molemmat.

        Ottaa eron JA laihduttaa.

        Toki. Tämä olisi ehdottomasti parempi, jos haluaisi varmasti löytää jonkin uuden ihmisen elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myös vaihtoehto jossa toteuttaa nuo molemmat.

        Ottaa eron JA laihduttaa.

        Niin se olisi yksi vaihtoehto, että eroaa, laihduttaa ja etsii uuden miehen. Ruoho ei vaan ehkä ole vihreämpää.....
        Parempi ehkä yrittää pitää nykyinen ja aloittaa laihdutus.


    • Anonyymi

      "Mitä voin tehdä, kun rakastan itseäni juuri sellaisena kuin olen?"

      Laihdutat. Se, että rakastat itseäsi sellaisena kuin olet, ei poista sitä, että terveytesi on erittäin suuressa vaarassa. Toki, jos tykkäät ottaa turhia riskejä terveydellä, niin miksi et ottaisi välillä huikkaa rotanmyrkkypullosta. Ihan noin niinkuin esimerkki vaan siitä, minkälaisen asian kanssa "leikit".

      "Voiko läski löytää puolisoa, joka rakastaa muotoja vai pitäisikö laihduttaa, jotta kelpaa?"

      Voi löytää, mutta se ei poista tuota edellämainittua.

      Hoikkana mimminä siellä makuuhuoneessa on kummallakin paljon kivempaa ja muutenkin, jaksaminen on ihan eri tasoa.

      Minä painoin 5 vuotta sitten 30kg enemmän ja nyt vasta tajuan että se väsymys ei tule vain siitä, että raahaa sitä kilomäärää mukana, vaan maksa on kovilla ja varmasti myös muutkin sisuskalut. Olin siis niin uupunut koko ajan että sitä ei voi ihminen ymmärtää.

      Suosittelen: laihduta.

    • Anonyymi

      Itse pääsin eroon 60 kilosta lisäpainoa, kun tuli avioero.

      • Anonyymi

        Onneksi olkoon suorituksesta!


    • Anonyymi

      Saattaisit olla arabien mieleen. Myös muut muslimit, varsinkin somalit olisivat mahdollisia.

    • Anonyymi

      Ap:n aitouskysymys minua askarruttaa. Onko ap sittenkin mies? Mielestäni on.
      Ties mistä tähtien asennoista johtuen, uskon tuntevani ulkonäöltä tuon nettiaddiktin!
      Sille riittää mistä aiheesta vedättäminen.

      En vaan jätkänä pystyisi vedättämään väheksymässä miehen muuttamista naiseksi edes anonyyminä.
      Uskon, että naiset vaistoavat valeidentiteetit meitä jätkiä paremmin.

      Ottakaa naiset kantaa asiaan!

      • Anonyymi

        On sulla ongelma.

        Onko oleellista se, kuka on ja mitä on, jos hyvää ja laadukasta keskustelua syntyy niin aloittaja saa olla minun puolestani vaikka hauki.


      • Anonyymi

        Tervehdys! Kyllä kirjoittaja on ihan nainen, koska se olen minä :)
        Kiitos kaikille kommenteista!
        Yritän löytää voimia painon pudottamiseen ja ruokaruippuvuuden hillitsemiseen.
        Totta on, että ylipainoni johtuu liiasta syömisestä ja vähästä liikunnasta. Täytyypä vaan elää tässä hetkessä ja tehdä asialle jotain.....ettei tilanne pahene entisestään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervehdys! Kyllä kirjoittaja on ihan nainen, koska se olen minä :)
        Kiitos kaikille kommenteista!
        Yritän löytää voimia painon pudottamiseen ja ruokaruippuvuuden hillitsemiseen.
        Totta on, että ylipainoni johtuu liiasta syömisestä ja vähästä liikunnasta. Täytyypä vaan elää tässä hetkessä ja tehdä asialle jotain.....ettei tilanne pahene entisestään!

        Kirjoitin tuossa aiemmin omasta edesmenneestä vaimostani.
        Hänellä oli tosiaan selityksiä että sitten kun haluaa niin laihduttaa.
        Vertasi toisiin lihaviin ettei olluut läheskään niin lihava (löytyi aina joku lihavampi).
        Laihdutusyritykset olivat niitä pikadiettejä jotka eivät todellakaan toimi.
        Sokeri, karkit, keksit, suklaa, rasvaset ruuat, vähäinen liikkuminen, siinä syy lihomiseen.

        kuoleman jälkeen siivosin kaappeja ja lähes joka paikasta löytyi jonkin sortin karkeja ja suklaita vähän niinkuin alkoholistilla viinapullokätköjä.

        Myöskin dietit, piti koko perheen olla dietillä samaan aikaan, no eihän se toimi jos muut ovat ihannepainossa ja varsinkin jos tekee lisäksi raskasta työtä.

        Vinkkinä sanoisin että tee elämänmuutos, jätä limukat ja mehut pois kokonaan, sokeri kahvista pois, grilliruuat pois niin alkaa näkyä painossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin tuossa aiemmin omasta edesmenneestä vaimostani.
        Hänellä oli tosiaan selityksiä että sitten kun haluaa niin laihduttaa.
        Vertasi toisiin lihaviin ettei olluut läheskään niin lihava (löytyi aina joku lihavampi).
        Laihdutusyritykset olivat niitä pikadiettejä jotka eivät todellakaan toimi.
        Sokeri, karkit, keksit, suklaa, rasvaset ruuat, vähäinen liikkuminen, siinä syy lihomiseen.

        kuoleman jälkeen siivosin kaappeja ja lähes joka paikasta löytyi jonkin sortin karkeja ja suklaita vähän niinkuin alkoholistilla viinapullokätköjä.

        Myöskin dietit, piti koko perheen olla dietillä samaan aikaan, no eihän se toimi jos muut ovat ihannepainossa ja varsinkin jos tekee lisäksi raskasta työtä.

        Vinkkinä sanoisin että tee elämänmuutos, jätä limukat ja mehut pois kokonaan, sokeri kahvista pois, grilliruuat pois niin alkaa näkyä painossa.

        Kiitos suorasta kirjoituksesta, joka on täyttä asiaa :)


    • Anonyymi

      Toisia pyöreys pukee, mutta ei kaikkia... itse olen jousimies ja minua pyöreys ei pue... no syöminen on a ja o... ei ahmintaa ja pitää syödä järke
      västi... on miehiä jotka tykkäävät rehevistä naisista, harva mies tykkää tikun laihasta mut tikun laiha on helppo pukea... olin aikoinani nuori olin aviossa, olimme lähdössä lomalle ja otin aurinkoa uimalassa kun mieheni valmisteli lähtöä... yksi tyyppi alkoi flirttailla mulle, tuntui ihan kivalta että olisin ehkä kelvannut... olin hoikka, olen sitä vieläkin... mieheni kuoli yli 2 v sitten, nyt minulla on nuori kumppani ollut n puoli vuotta

      • Anonyymi

        Pyöreys ei pue ketään muuta kuin jalkapalloa ja rantapalloa.


      • Anonyymi

        Mitä tekemistä sillä on asian kanssa että olet jousimies?


    • Anonyymi

      Havaintojeni perusteella muslimiukot juoksevat perässäsi jos hyväksyt heidän reunaehtonsa.

    • Anonyymi

      Hyvin harvaa miestä kiihottaa ylipainoinen nainen. Jos on luonne kohdillaan ja teet vaikkapa paljon kotitöitä niin kompensoi kyllä ulkonäön. Mutta jos olet samanlainen kuin isäni nykyinen vaimo, että painoa on 50kg liikaa ja töistä mennään suoraan sohvalle makaamaan niin miestä ei taatusti kiinnosta sitten pätkääkään.

    • Anonyymi

      Monet miehet pitävät pullukoista.
      Liikkumalla saat kauniimmat läsklit.

      • Anonyymi

        Sen lisäksi läski auttaa kaatumaan pehmeästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe