Hyvää Vappua sinulle!

Anonyymi

Oletko epäileväinen minun suhteen? Jos, niin, turhaan. Kun on näin kauan kaivannut...
n

14

612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä oikein haluat minulta. Olet 20 vuotta ollut kimpussani? Haluatko, että eroan vai vedän itseni hirteen? Olenko tehnyt sinulle jotakin? Olet minulle täysin tuntematon ihminen. Mitä haluat minulta?

• Anonyymi

Sivusta, kohdannut tällaisia naisia, joilla mielikuvitus laukkaa ja käyttäytyvät sen mukaan ja jos toinen lähtee leikkiin mukaan säikkyvät sitä, jollei mies ole aloitteellinen jatkon suhteen heti, olet ahdistava ja vainoaja heille. Minusta on tyypillistä heille on-off- käyttäytyminen.

Silloin on syytä irtautua tilanteesta, ovat mielikuviensa vankeja, ehkä aiemmin myös hyväksikäytettyjä ja siksi kostonhaluisia. Ylireakoivia kärjistäjiä, joiden touhuissa ei ole tolkkua. Ymmärrystä turha odottaa, kun halu ymmärtää toista puuttuu. Mahdotonta vaikea muuttaa mahdolliseksi.

• Anonyymi

Minä lähden nyt täältä pois kokonaan ja lopullisesti. En tiedä, miksi olet ollut kimpussani, koska en tiedä tehneeni sinulle yhtään mitään. En aio täällä käydä katsomassa, joten turha laittaa minulle täällä viestejä. Ehkä olet halunnut löytää jonkin syntipukin oman elämäsi vaikeuksille? Emme yhtään tunne toisiamme. Minulla ei ole mitään tekemistä sinun elämäsi kanssa. Hyvästi siis. Emme varmastikaan tapaa koskaan.

• Anonyymi

Miten se "kimpussa" oleminen ilmenee?
        Ihan mielenkiinnosta.

• Anonyymi

Luulen, että sinä olet jotenkin uupunut ihminen etkä enää oikein ymmärrä, mitä teet. Panoksesi jotenkin kovenevat. Haukut minua tyhmimmäksi ihmiseksi, jonka tunnet. Sinulle pitää laittaa jo rajaa. Minä en ole tehnyt sinulle yhtään mitää. Miksi minua kiusaat?
      Minua ohjaa minun mieheni, en ole pyytänyt sinua ohjaamaan.

• Anonyymi

Minä en käsittääkseni ole tuottanut sinulle mitään pahaa. Emmehän edes tunne toisiamme. Luulen, että sinä kuvittelet, että minä olen syypää sinun elämäsi ongelmiin. Miten voisin olla, kun emme edes tunne toisiamme.
      Toivon, että vähän mietit näitä asioita. Minä en enää ole sinuun ihastunut. Haluan vain elää rauhassa omaa elämääni.
      Vaikutat yksinäiseltä ihmiseltä, kun aina vain olet täällä palstalla. Pitäisikö päästä palstalta jo pois. Elämä on palstan ulkopuolella, niinkuin aina sanot. Toivon sinulle kuitenkin vain hyvää.

• Anonyymi

Miksi kuvittelet, että olen sitä mieltä, että olet tuottanut minulle pahaa? Jos vaikutan yksinäiseltä, kun olen "aina vain tällä palstalla", niin tietääksesi sen, täytyy sinunkin olla yhtä usein tällä palstalla.
        Keneksi minut kuvittelet? Joitain tunnisteita, pliis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että olen sitä mieltä, että olet tuottanut minulle pahaa? Jos vaikutan yksinäiseltä, kun olen "aina vain tällä palstalla", niin tietääksesi sen, täytyy sinunkin olla yhtä usein tällä palstalla.
        Keneksi minut kuvittelet? Joitain tunnisteita, pliis.

Olet se nainen joka itse välttelee viimeiseen asti käyttämästä tunnisteita ja nyt haluat niitä itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet se nainen joka itse välttelee viimeiseen asti käyttämästä tunnisteita ja nyt haluat niitä itse?

En mielestäsi käytä tunnisteita, ja silti kuvittelet tietäväsi kuka olen.

• Anonyymi

Hyvää vappua myös hänelle. Olen kaivannut muös kauan.
      K

• Anonyymi
      • Anonyymi

Näin on... 🙏

• Anonyymi

Kesää ootelessa🤪😜🤪🥳🎈

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon

Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani
      Maailman menoa
      619
      2436
    2. Uskallatko laittaa tuntomerkkejä

Samaan kommenttiin sekä itsestäsi, että kaivatustasi?
      Ikävä
      109
      2186
    3. Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."

Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi
      Bachelor
      13
      1525
    4. Martiinan "Ikuinen rakkaus", hah hah haaa

Onko tämä lippisressukka nyt sitten taas se ikuinen rakkaus ? ? miksi ikiteini mara on niinkin tyhmä ja nolo ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      908
    5. Stefulla taas korkki auki?

Tästä taitaa tulla hieno päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      788
    6. Zaharova yllättäisi sotilaallisesti

Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi keskiviikkona, että Venäjän vastaus Suomen Nato-jäsenyyteen tulee olemaan luonteeltaan sotilaa
      Maailman menoa
      169
      765
    7. Mies olet kaunis sisältä ja ulkoa

Haluan sut omakseni. Sinä jos kuka kelpaat :)
      Ikävä
      78
      735
    8. Naton vastustajat pääosin kouluja käymätöntä, ja vähemmän älykästä porukkaa

monet myös työttömiä. Paljolti samaa jengiä joka myös vastustaa koronarokotuksia, ja puolustaa venäjää. Uutiset luetaan mm. MV-lehdestä. Veikkaan ett
      Maailman menoa
      264
      682
    9. olis ihan fllirttailla sulle mies

Katsella silmiin ja leijua sun lähellä.
      Ikävä
      47
      617
    Aihe