Hei Missä sijaitsee ns Kreulan monttu Loimaalla??? siis onko samalla puolella Mellilä järven kanssa ?
kreulan monttu
9
406
Vastaukset
- Anonyymi
Se on Mellilässä ysitien varressa. Entisen teurastamon (nykyinen Dagsmarkin koiran/kissanruokatehdas) jälkeen kääntyy hiekkatie vasemmalle. Sitä ajat vähän matkaa niin monttu on oikealla puolella.
- Anonyymi
Vaikka aloittaja ei tuonut ilmi niin muistakaapa kaikki sitten jotka haette kesäkuumalla tietoa missä koiran voi uittaa ja mainitaan Kreulan monttu, kysykääpä maanomistajalta lupa koiran uittamiselle montussa ennen kun menette. Ettei pianaika ole aidattuna kaikki paikat.
- Anonyymi
Koiria voi uittaa Mellilänjärvessä.
- Anonyymi
Joo, jos nyt ei kuitekaan. Se on kuitenkin yleinen uimaranta ja järjestyslaki kieltää koirien uitamisen tämmöisellä paikalla.
- Anonyymi
Koiria ei saa tuoda rantaan Mellilänjärvellä.
- Anonyymi
Mutta vuokrataanko siellä kesäisin kanootteja tai kajakkeja, vai pitääkö tuoda oma?
- Anonyymi
Melliläjärvellä vuokrataan kesäisin sup-lautoja, ei muita
- Anonyymi
Itse tykkäisin siitä, että Mellilänjärveltä saisi vuokrattua soutuveneen. Varmasti paikalliset vanhukset ja vammaispalvelu hyötyisivät siitä myös. Olisikohan Mellilän kyläyhdistyksellä mahdollisuus saada soutuvene tai kaksi lahjoituksena?
- Anonyymi
Tuskin yhdistyksen on mahdollista pitää paikalla henkilöä, joka hoitaa vuokraukseen liittyvät toimenpiteet jne. Ennemmin kyselisin siltä yrittäjältä, joka hoitaa sup-lautojen vuokrausta. Mulla ei tietoa kuka hän on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofian ökyilyt on loppu
Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis1271599Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?
Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä4951289Syystäkin ollut kirjoittamatta
Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall2551271- 651198
- 941188
Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.
Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/3841000Kauhava ansaitsee enemmän ja parempaa
Tervehdys Kauhavalaiset! Sain viestin, että minun pitäisi kirjoittaa myös täällä, koska foorumi kuulema edustaa Kauhavan älymystön mielipidettä ja sa77942Jesper on herrasmies
Kantaa lentokentällä rakkaansa Dior laukkua ja kulkevat rakastuneina käsi kädessä. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Martina-Aitolehden-Jesper-rakas-palj108895- 112893
Ässät taas yhdessä
Jollakin asialla lokki kiristää heidät pysymään yhdessä vaikka rakkaudesta tai parisuhteesta ei olekaan kyse. Sääliksi käy pulia.20780