Minne ovat hävinneet nämä mielensäpahoittajat jotka aina pahoittivat mielensä mopoilijoista sekä autoista, tylsää ilman heitä:(
Minne valittajat hävinneet
7
1187
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko ollut luonnollinen poistuma?
- Anonyymi
Minusta on hienoa että nuoret jaksaa vielä mopoilla. Siellä on hienoja Monkeytä, PV:tä ja pappatunturia ja muita. Oppii liikennettä ja tekniikkaa samalla.
- Anonyymi
Olin sääntöjen vastainen ;(
- Anonyymi
On sitä koiran kakkaa taas tiellä!
- Anonyymi
Aiheuttaa niin kovasti kateutta että siitä tehdään ongelma
- Anonyymi
Ei ne häiriköijät ole minnekkään kadonneet. Kova ääninen häiritsevä ralli kyllä alkaa kunhan tässä kevät ja lämmin ehtii tulla. Bensan hinta ei ole vielä noussut tarpeeksi ylös, jotta sillä olisi vaikutusta näihin häiriköihin. Jos minä olisin nuori, niin en varmasti kylää kiertäisi, vaan menisin ja ajaisin vaikka ensin jurmuun ja sitä kautta posiontielle, niin tulis tällä tavoin kyllä illan ajohalut tyydytetyksi.
- Anonyymi
Arvostelijat ja valittajat
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153