Kaipaan sinua järjettömästi, ikävä on valtava. Uskon, että tiedät sen. Järjellä ajatellen meidän elämästä ei olisi tullut mitään. Paljon vastuksia ja kukaan ei olisi hyväksynyt yhteistä matkaamme. Olemme myös niin erilaiset ja arvostamme eri asioita. En jaksanut enää, en halunnut satuttaa itseäni.. vaikka olenkin nyt todella rikki. Ehkä tämä kestää hetken, ehkä joudun elämään tämän kanssa koko elämäni. Tosiasiassa tämähän ei kiinnostanut sinua pätkääkään. Rakastan sinua oikeasti, mutta toivottavasti elämä kantaa nyt eteenpäin. Vaikeaa, kun ei edes itse hyväksy näitä hyvästejä mielessään.
Rakkaudella miehelle!
Sanoin hyvästi
14
1089
Vastaukset
- Anonyymi
Älä hyvä ihminen jätä hyvästejä palstalla. Monen sydän nyrjähtää. Keskustele sen ihmisen kanssa oikeasti.
- Anonyymi
Enpä tiedä. Olisin ehkä oppinut rakastamaan myös hevosiasi. Ja koirasikin olivat sympaattisia.
Mutta hyvästi nyt siis sitten 😢- Anonyymi
Kuulostaa lähinnä orjatyöleiriltä. hyvä että nostit kytkintä. Sinä löydät kyllä uuden rakkauden. Joka ei vaadi sinua raatamaan. Vaan antaa myös sinulle jotain
- Anonyymi
Kaikesta muusta olisin luopunut, mutta koirista en. Annoit ymmärtää, että mitään ei tule. Et antanut aikaasi, joka tuntui välinpitämättömyydeltä. Tiedät, mistä tavoitat.. ja tiedät tunteeni.
- Anonyymi
Rakastan sinua ikuisesti. Sulla oli tunteet vuoristorataa ymmärrän sua mitä paskaa olet joutunut kokemaan. Kyllä tunteet ajan kanssa helpottaa💕😘
- Anonyymi
Oli todellakin vuoristorataa, joka päivä. Halusin heittää tunteet pois, mutta joka päivä ne uudestaan ilmestyi. Yritin järjellisesti perustella asian, ei onnistunut. Kauan meni, jotta voin hyvästit sanoa. Edelleen särjettynä, vihaisena, loukattuna rakastan sinua. Eikä se muutu, se jää asumaan minuun. Löydät minut, jos joskus haluat. Jota en usko.. kaikki olisi jo tapahtunut, jos sitten joku periaate on sinua estänyt etenemästä. Heittäisin sen periaatteen, sinne missä valoa ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli todellakin vuoristorataa, joka päivä. Halusin heittää tunteet pois, mutta joka päivä ne uudestaan ilmestyi. Yritin järjellisesti perustella asian, ei onnistunut. Kauan meni, jotta voin hyvästit sanoa. Edelleen särjettynä, vihaisena, loukattuna rakastan sinua. Eikä se muutu, se jää asumaan minuun. Löydät minut, jos joskus haluat. Jota en usko.. kaikki olisi jo tapahtunut, jos sitten joku periaate on sinua estänyt etenemästä. Heittäisin sen periaatteen, sinne missä valoa ei ole.
Voi rakas, ottaisin sinuun mielellään yhteyttä, sinne en pääse, ja tekstaria en uskalla lähettää... I love juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas, ottaisin sinuun mielellään yhteyttä, sinne en pääse, ja tekstaria en uskalla lähettää... I love juu
Rohkene lähettää se viesti mitä häviät?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen periaatteen nimi oli ihan ikäero. Noin niinkuin ensimmäisenä esteenä. Siihen vielä kaikki muut syyt päälle niin aika varma olisi pitänyt olla toisen tunteista ja niiden kestävyydestä että mitään olisi lähtenyt eteenpäin viemään. 💔
- Anonyymi
Paljon vastuksia ja kukaan ei olisi hyväksynyt yhteistä matkaanne. Jäi mietityttämään tuo. Sinulla ap ei ilmeisesti ole yhtään sinusta välittävää ystävää, jos kukaan ei olisi hyväksynyt yhteistä matkaanne. Toinen vaihtoehto on, että sinä tai se toinen on pahimman luokan rikollinen, kenties tilanne on niin? Jotenkin voin sen ymmärtää silloin.
- Anonyymi
Tuskin ystävät vastustavat...
- Anonyymi
Kuulostaa jitenkin tutulta, itse olisin ollut mahdollisuuden tultua, ja edelleen, valmis ottamaan vastaan vastustuksenkin minun ja rakkaani suhteen, koska lopulta olemme maailmassa yksin, minä ja hän. Lapsetkin ovat lainaa vain
- Anonyymi
Yhdessä siitä vastustuksesta selvittäisiin ja ne jotka vastustaisivat huomaisivat, että näin sen piti mennä. Turhaa sitä täällä mietin, kun hän ei antanut mahdollisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdessä siitä vastustuksesta selvittäisiin ja ne jotka vastustaisivat huomaisivat, että näin sen piti mennä. Turhaa sitä täällä mietin, kun hän ei antanut mahdollisuutta.
Ei niin, lähti menemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449201
- 785712
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414236- 583734
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543482Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293347- 462549
- 342132
- 401890