Persaukiset viettää vappunsa täällä

Anonyymi

S24 selvästi kerää näitä yksinäisiä ja syrjäytyneitä Kelan rahoilla eläviä, joilta puuttuu täysin normaalit ihmiskontaktit, seuraa haetaan täältä.

25

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kuulu tuohon sakkiin, koko vappukin menee töissä, iltavuorossa. Ei se niin haittaa.

    • Anonyymi

      Ollaankin samassa jamassa, mitä sinulle kuuluu?

    • Anonyymi

      Eli aloittaja kipuilee omaa elämätöntä elämäänsä. Älä huoli, Suomi on yksinäisten, psyykelääkkeitten voimalla laahustava onneton maa. Et ole yksin.

      • Anonyymi

        Onnellisten maa?


      • Anonyymi

        Minä käyn töissä, ja siellä menee vappukin. Minulla on myös avovaimo ollut viimeiset 17-vuotta.

        Kannattaiskohan näiden vähän miettiä, että josko hakisi töitä, ja koittaisi etsiä myös vaikka naisseuraa, että tulisi elämään jotain sisältöä. Monet täällä vaikuttavat katkerilta henkilöiltä.

        terv, avaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käyn töissä, ja siellä menee vappukin. Minulla on myös avovaimo ollut viimeiset 17-vuotta.

        Kannattaiskohan näiden vähän miettiä, että josko hakisi töitä, ja koittaisi etsiä myös vaikka naisseuraa, että tulisi elämään jotain sisältöä. Monet täällä vaikuttavat katkerilta henkilöiltä.

        terv, avaaja

        Kirjoitat täällä, etkä selvästikään ole töissä. Pilkkaat muita siitä mitä itse teet. Mistä sinä tiedät muut luusereiksi tai ketä täällä on? Luuserille vaikutat itse, korotat itseäsi sortamalla muita. Eikö elämässä ole muuta sisältöä? Ei onnistumisia? Jostakin pitää hakea itsetuntoa. Onhan se huvittavaa että tyyppi haukkuu luusereiksi muita palstailusta, kun samaa tekee itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käyn töissä, ja siellä menee vappukin. Minulla on myös avovaimo ollut viimeiset 17-vuotta.

        Kannattaiskohan näiden vähän miettiä, että josko hakisi töitä, ja koittaisi etsiä myös vaikka naisseuraa, että tulisi elämään jotain sisältöä. Monet täällä vaikuttavat katkerilta henkilöiltä.

        terv, avaaja

        Avovaimo...et kumminkaan uskalla ottaa viralliseksi puolisikseis...hm


    • Anonyymi

      Hoitotyöläisenä yövuorossa ei ole muuta tekemistä kuin vinoilla muille.

      • Anonyymi

        Eipä kiirettä pidä päivävuorossakaan.


    • Anonyymi

      Mitä viettämistä toukokuun ensimmäisessä on?

    • Anonyymi

      Ei kela rahalla elävän tarvitse jäädä kotiin. Vaan lähteä kaupunkille katsomaan ' hyvätuloisten' ankeaa oloa.

    • Anonyymi

      "Persaukiset viettää vappunsa täällä"

      Hyvin näytät viihtyvän seurassamme. Ettet vain lukeutuisi samaan sakkiin?

    • Anonyymi

      Aloittaja, lyödäänpä pikku veto. Kerro mikä on tulotasosi niin minä kerron sitten omani. Vaikkapa viime vuoden verotettavat tulot.

      Onko sinussa miestä vastata huutoosi?
      Jos päätät valehdella tässä, se on sinun oma ongelmasi ja kertoo sinulle itsellesi itsesi moraalista.

      Odotan.

      • Anonyymi

        No, miksi roikut täällä?


    • Anonyymi

      Odotellaan vielä.

    • No miksi itse roikut näillä palstoilla? Taidat olla reppana itsekin!

    • Anonyymi

      persaukisilla ei oo kavereita. Ja baareihin ym. ei kannata rahojaaa tuhlata. Sen touhun näki jo parikymppisenä.

    • Anonyymi

      Kaverisi puolesta kirjoittelet,vai?

    • Anonyymi

      Minä tunnustan että vietin vappua yksin vuokrakämpässäni. Join reippaasti, eilen meni viiniä, olutta ja viinaa varmaan yli 20 annosta.
      En ole silti perseauki, tulot on melkein 100 tonnia vuodessa.
      Ei oo naista ja kaveritkin alkaa olla jo pariutunut ja penskaa pukkaa.
      Nyt aattelin alottaa raittiin kuukauden vaihteeksi. Tänään vielä pari olutta ja olkoon sitten siinä.

      • Anonyymi

        Oli tulot mitkä hyvänsä, juominen on turhaa ja vahingollista.
        Millä te saatte noita pilalle käyneitä mehuja juotua..masokisteja?:P Hyvää wappua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tulot mitkä hyvänsä, juominen on turhaa ja vahingollista.
        Millä te saatte noita pilalle käyneitä mehuja juotua..masokisteja?:P Hyvää wappua..

        Olet oikeassa, juominen on turhaa ja vahingollista. Mutta mikä on sitten merkittävää? Omaisuuden haaliminen? Mutta kun ei ole naista eikä kersoja, niin mitä varten oikeastaan eletään? Jos minulla olisi vaimo ja lapsi, niin en juopottelisi. En ymmärrä niitä, jotka niin tekevät. Kaipa se on niin, että kun nuorena pariutuu ilman rankkaa yksinäisyyttä, ei ymmärrä miten pyhä ja arvokas asia on perhe ja lapset. Minulla ei ole mennyt rakkauselämä putkeen, ei se johdu rumuudesta tai rahan puutteesta. Ei sitä oikein itsekään tiedä. Jotkut ihmiset vain jää yksin. Nyt kun kolkutellaan jo 40-kymmentä, niin eiköhän asia ole taputeltu. Rakennan mökkiä ja kalastelen, toivottavasti juonkin vähemmän. Ei minua oikeastaan huvita juoda.


    • Anonyymi

      Minäkään en ole persaukinen, veroja maksoin viime verotuskaudella 24 000€, mutta täällä olen vappuna myös kirjoitellut. Olen viettänyt vappua kotona puolisoni kanssa ja kohta lähdetään jenkkiautoillamme vappucruisingiin.

      Kuohuviini, yksi valkoviini ja muutama olutpullo on mennyt kahdestaan alkoholipitoisia juomia.

      Mutta miten ketjun aloittaja, mikä se oma varallisuuustasosi on kun täällä kirjoittelijoita persauksiksi kutut??

    • Anonyymi

      Miksi sinä Sanna teet tämänkaltaisia aloituksia,nautitko sinä niistä?

    • Anonyymi

      Aloittaja-änkyröinen esittelee käyttäytymistään.

    • Anonyymi

      Minkähän takia tuo kärsivä aloittaja sitten onkaan kirjoittelemassa Suomi24:lla?
      Eihän täällä kenenkään tarvitse väkisin olla lukemassa keskusteluja!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      859
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      574
    5. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    6. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      32
      498
    7. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    8. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      82
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe