Mitähän mömmöjä edellinen omistaja on jenkoihin tunkenut... Ja millähän saisi ne helpoiten puhdistettua kun syksyllä vaihtaa renkaat? Nyt ei ehtinyt harrastamaan, pistin vaan tipan mutteritervaa että sain kierrettyä kiinni...
Pikeytyneet pyöränpulttien jengat
6
152
Vastaukset
- Anonyymi
Se on ollut kunnollinen Wanhan liiton autoilija ne laittoi öljyä jenkoihin ettei ruostu kiinni
- Anonyymi
Se mutteritervakin kuivuu kierteisiin ajan kanssa. Kokeile pestä liuotinpesuaineella.
- Anonyymi
Minä olen sipaissut pyöränpulttien kierteisiin ja kartioihin aivan tavallista molybdeenirasvaa. Vasta 33 vuoden ajan samaan autoon. Ei ole jumittunut eikä ole pultit pyörineet auki. Käsivaralla kiristänyt noin 12 kpm momenttiin. Ja näin teen vastakin!
- Anonyymi
Sä kuulutkin siihen harvinaiseen ryhmään joka tekee kaikki oikein ja kuitenkin aina toisin kuin muut ja ammattilaiset.
- Anonyymi
Sitä kartiota ei saa voidella.!!
- Anonyymi
Jarrukliinerillä irtoaa hankalakin lika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 741004
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683