Löytyykö Kajaani ymp, vanhempaa 60v Naista säännölliseksi imijäksi siistille , terveelle 39v miehelle?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Maalla asun yksin kissan kanssa. Olen tällänen ylipainoinen maalais mummo joka tykkäisin nauttia vielä miehestä ja miehisyydestä. Imisin mielelläni ihan vakituisesti nuorempaa enkä pistäis vastaan jos yhdyntääkin saisin. Nainen maalta 67
- Anonyymi
Todella hyvin koulutettu nyky nuori ilmeisesti olet. Maailman meno sotaisa ehkä rintamalle pääsy sustakin tekis vielä miehen. N 67
Anonyymi kirjoitti:
Todella hyvin koulutettu nyky nuori ilmeisesti olet. Maailman meno sotaisa ehkä rintamalle pääsy sustakin tekis vielä miehen. N 67
Kyllä kiinnostaa! Mies39
Laitatko viestiä?
Kik jhh81
- Anonyymi
Missäpäin olet ?
Minä olen 59-v ja kaikki seksi sopii minulle, imen mielelläni ja toivottavasti saan ainakin kaksi satsia spermaa kerralla. Nielen ekan ja toisen levitän kasvoilleni.
Mieheni on jo vanhenhempi ukko, eikä hänellä edes seiso..
Ilmoittele täällä, missäpäin olet ja missä tavataan.... kiimainen Sirkku - Anonyymi
Hampaaton on paras imuttelija, myös tekohampaat vesilasiin hetkeksi. Ek ku huulihölkälle!
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3082431
- 261507
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2771442Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i148937- 45919
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa257813Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤238747- 56590
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46521- 38498