Nyt kristillisdemokraatit koittaa hyötyä tilanteessa esiintymällä lähimmäisrakkauden lähettiläinä jälleen kerran. Samalla haukkuen vastapuolta jos teidän jumala tosiaankin on olemassa se on aivan varmana helvetin vihainen moisesta kaksoismoraalismista...
Sari Essayan populismia
11
733
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalan vihaa, ei todellakaan voi verrata mihinkään maan logiikkaan! Toivottavasti kristillisdemokraatit ymmärtäisivät tämän vielä nykyisessä elämässä. 😥
- Anonyymi
Eipä tuossa puolueessa kuten äänestäjissäkään taida paljon krisittyjä olla.. Vain kirkkoon kuuluvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuossa puolueessa kuten äänestäjissäkään taida paljon krisittyjä olla.. Vain kirkkoon kuuluvia.
Kyllä he ovat kristittyjä ja osa heistä kuuluu ev. lut. kirkkoon.
- Anonyymi
"Nyt kristillisdemokraatit koittaa hyötyä tilanteessa esiintymällä lähimmäisrakkauden lähettiläinä jälleen kerran."
Mihin yrität viitata?
"Samalla haukkuen vastapuolta jos teidän jumala tosiaankin on olemassa se on aivan varmana helvetin vihainen moisesta kaksoismoraalismista..."
Enpä ole milloinkaan kuullut Sari Essayah'n selittävän mitään tuollaista argumentoiden: "jos teidän jumala tosiaankin on olemassa se on aivan varmana helvetin vihainen moisesta kaksoismoraalismista..." - Anonyymi
Aikovat lie kurittaa tukien saajia kuten asumistuet yms, sellainen se rikkaiden jumala kait sitten onkin..... , kristillis........demokraatit... jotenkin ei näe yhtäläisyyttä puheiden ja tekojen kanssa , vaihtakaa puoluee nimikin sitten.
- Anonyymi
Nämä juttusi eivät näytä liittyvän oikein mihinkään. Olet vakuuttava kuin Putinin trolli.
- Anonyymi
Tyypillistä oikeistolaista.
- Anonyymi
Ilmeisesti yrität arvailla jotain ja arvailuittesi perusteella yrität tuomita KD:n. Ei tuollaista kukaan fiksu usko, varsinkaan kun viesti alkaa tuollaisella "epäsuomella": "Aikovat lie..."
- Anonyymi
Kristillisdemokraateista on nykyään tosi vaikea enää löytää uskovaisia.
- Anonyymi
Niinkö? Kuinka sellaisen määrittelet? Oletko itse sellainen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm35615- 38608
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446