Meedio ei nähny meitä yhessä

Anonyymi

Joten ei taida tulla mitään...

22

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinusta ja miehestä ei tule mitään?

    • Anonyymi

      Sepä hyvä ettei jääty kiinni.

    • Anonyymi

      Meediot on yhteydessä sieluihin, välittävät viestejä henkimaailmasta. Me täällä olevat toimimme luontaisesti, menemme lähelle ja alamme puhua, jännitys unohtuu. Energia vain lähtee virtaamaan.

      https://youtu.be/DHu3D47HhHA

    • Anonyymi

      Ootteko nyt ihan tosissaan?

    • Anonyymi

      Jos noin hyvin osasi ennustaa, kai palkitsit hänet hyvästä ennusteesta hyvin?

    • Anonyymi

      Olikohan ihan luotettava meedio? Jos olikin huijari?

    • Anonyymi

      Siltä mustaki tuntuu.

    • Anonyymi

      Etkä sä välitä joten ei taida tulla mitään...

    • Anonyymi

      Kyllä minä tiedän teidän pikkujouluhommasta joten haistakaa pitkä paska. Uusi on jo etsitty ja katsottu joten jatkakaa vain keskinäistä muka piilorakkauttanne

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ne on huijareita tuollaiset. Kysy oikealta.

    • Anonyymi

      Meedio ei nähny meitä yhessä

      Hei,nämä osin puoskarit vain sekoittavat elämää.
      En yhtään luota heihin,niitä on vaikka miten paljon rahan toivossa ja puhuvat paskaa.
      Ihminen rakentaa itse elämänsä,siihen ei vaikuta meediot ei mitkään.
      Meedio ei ole välttämättä taivaasta/Jumalasta.eli paskan puhuja kuten yleensä ovat.
      Ei heihin pidä uskoa, vaan varmaan tiedät tuon yläkerran..Sieltä saa apua elämään,kun pyytää!

    • Anonyymi

      Kiva provo, mutta niin jos on joskus nostellut kortteja harjoitusmielessä ja ilmaiseksi, (huom sillä liike-elämässä esimerkiksi käytännön neuvosta voi kyniä ihan mitä vaan, mutta se on heti puoskarointia jos vaihdossa on muita vivahteita, niin epäkiitollisimpia on ne ns asiakkaat, jotka tivaa ihmissuhteista. eikä se lisäkysymyksien kysely lopu koskaan ja jos vastaus ei miellytä niin vedetään herneet nokkaan

    • Anonyymi

      Jotkut haluaa jakaa ihmisille rahaa vastaan lahjaansa nähdä asioita toiset taas ei halua. Näkijät näkevät niin paljon asioita, että toiset heistä eivät halua niitä jakaa ainakaan rahaa vastaan.
      Itse näin jo heti esim yhden suhteen alussa että minä olen se joka joutuu kärsimään ns sydänsurut, mutta toinen vaan väitti ihan muuta alussa. Kuitenkin näkemäni oli ihan totta.

      • Anonyymi

        Kyse voi olla intuitiosta, jonka olemassaolo on meille kaikille luontaista, se on eri asia kuunteleeko itseään vai ei. Mutta mitä tulee muiden asiayhteyksien näkemiseen, niin niihinkin saattaa liittyä energiasidos mikä liittyy itseen. Olisi ihan kamalaa alkaa nähdä ihan randomilla asioita muista, toiset pärjää asian kanssa sekä tietenkin ymmärtää olla tirkistelemättä. Esimerkiksi Ukrainan kriisistä näin vain, että Valko-Venäjä tulee toisiin ajatuksiin paineen edessä ja muuta en halua tietää, enkä sitä edes yritä


    • Anonyymi

      Minä ennustin itse kaksillä eri korteilla ja kummatkin näyttivät samaa.
      Arkipäivänä on asioita hoidettavana. Vasta perjantain jälkeen kolmen viikon aikana kummatkin kortit ilmoittivat mahdollisesta kumppanista. Saas nähdä. Mutta siinä ennustuksessa oli että kummankin on tehtävä asian eteen jotain.

    • Anonyymi

      Ennustuksista tahtoo tulla ittensätoteuttavia joten noi on paljon vartijoita, ja parempi olis hyväntahtoinenkin olla tietenkin tuohon ryhtyvän.

    • Anonyymi

      On sanouduttava irti siitä kokonaan.

    • Anonyymi

      Ei voi itse vaikuttaa mitenkään siihen, jos on annettu "lahja" nähdä asioita.
      Se ei välttämättä ole se "lahja" koska kaikki näkemä ei ole hyvää. Paljon enemmän valitettavasti on pahaa.
      On vain ummistettava ne "silmänsä" kaikelta pahalta. Annettava voimaansa vain oikeasti sitä tarvitseville. Useimmiten ihminen on se kaikkein raadollisin pahantekijä.
      Valitettavasti.

      • Anonyymi

        Kuin mikä?


    • Anonyymi

      Hääriö kasvattaa hännän poikenneen tilalle.

    • Anonyymi

      Se riippuu aivan teistä, ei meedioista. Ei kukaan näe teitä yhdessä jos te vain jahkailette ja kumpikaan ei tee asialle mitään.
      Se riippuu teistä itsestänne. Meediokin sen tietää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe