Uus Kooriakki ÄrÄs on niin kovan poijjaan autuu notta niin niin kak litraane isolohko saa jokaasen poijjaan kylil tutisemua.
T.MakeLahest
Uusi Kooriakki
12
146
Vastaukset
- Anonyymi
kyl mun munia kutise kun näen tuollasen liikenteessä.
- Anonyymi
Tu te skodistit olette tyhmiä. V8-äänigeneraattoritkin ja kaikki.
- Anonyymi
Terepäeväst. Kyl maar Kooriakki on kovan poijjaan autuu vaikka onhan Volga GAZ-31 vielä murusen verran hienumpi.
Raul Räävelistä - Anonyymi
Ei muuta kuin Esplanadille kiihdyttelemään. Kahelien kaveriksi.
- Anonyymi
Skoda attak ois ehkä kiva.
- Anonyymi
Stana. Munia kihelmöi ku skoota maksaloota isolohko är äs liikenteessä. Mites muilla?
- Anonyymi
On RAV4 lastutetulla D4D alunperin 177 hv ja nyt 400 hv, kyllä lähtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tota sentään uskaltaa virittää. Skodat leikkaa kiinni lastutuksessa ja muutenkin. Kuka epäironisesti jotain skodaa lastuttaisi?
Olisi hieman sama asia kun laittaisi ferrariin nastarenkaat. - Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako olla Taffel vai Estrella? Voi olla parempi, että kyseisen auton kohdalla vaan keskittyy kannen pulttien kiinni pysymiseen ja sipsien syömiseen.
- Anonyymi00010
Hyvin sunkin kodiaq menestyi. Khej khej
- Anonyymi00011
Politrukin Hymy! Tuo maskin imelä irvistys vie yöunet! Jore
- Anonyymi00012
Sitruunailme
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223