Osattaisko me esittää arvailuja tulevista Suomenmestareista ilman haukkumisia ja ilkeitä kannanottoja?
Jos mä aloitan.
Naiset ensin
-52 Vainiola
-57 Vauhkonen
-63 Kanerva
-70 Barton
-78 -- ei osallistujia, uusien sääntöjen mukaan ei palkita jos vain yksi osallistuja
78 Hanhela
Miehet
-60 Koponen
-66 Saha
-73 Olin
-81 Laakkonen
-90 Kanevets
-100 Lambacka
100 Honkanen
Nää on siis mun veikkaukset. Sun ei tarvitse kommentoida niitä mitenkään vaan esittää OMA mielipiteesi.
Nähdään lauantaina Lempäälässä!!
Rei
SM 2022 pläk poksissa
9
986
Vastaukset
- Anonyymi
No , lähetäänkö siitä, että esim. N -78 kg on kaksi osallistujaa eli yhtä paljon kun 78 kg eli jätän ilkeilyn pois, mutta kannattaa opetella lukemaan....
Miten oikein, mutta
-57 Salonen
-78 Krapu
100 Puumalainen- Anonyymi
lisäksi korjaus
-73 Turpal
-81 Mäkinen - Anonyymi
kun tein tän kyselyn oli vain yksi
- Anonyymi
Korkki mainostaa itseään Rokin apu koutsina, niin eihän se voi olla sit kulmalla urheilijoille.
- Anonyymi
On kun eräs herra aikoinaan, kulmailee kaikki kelle kelpaa...
- Anonyymi
Missä ollut nainoksia?
- Anonyymi
Joku voittaa nyt toinen toisen kerran
- Anonyymi
Nyt jännitetään tuleeko sohloon enemmän osallistujia kuin judoon
- Anonyymi
Älä nyt, Sohlo on hieno ja yleisöystävällinen laji
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217166Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4955303Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1483266Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t412324Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771242Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681188Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133