S-ryhmä ja K-kaupat ilmoittaneet suurista toimitusvaikeuksista. Useat suositut lajikkeet loppuneet. Terveellistä ja ravitsevaa kaurapuuroa ei pian Suomessa saa.
Kaupoista uhkaa loppua jo kauraryynit
18
235
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää lähteä heti hamstraamaan Eloveenaa.Morjens!
- Anonyymi
90% syysviljoista on talvi tuhonnut. Suomi on rehukasvien viljelymaa.
- Anonyymi
Ennen mainostettiin että 10 pennillä saa lautasellisen terveellistä kaurapuuroa. Tätä mainosta McDonald's inhosi rajusti. Se halusi tehdä suomalaisista läskikasoja.
- Anonyymi
Mäkkäri nokialla 6kk käynyt siellä 1kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkkäri nokialla 6kk käynyt siellä 1kerran.
No nythän olemme suuren tiedon äärellä, kiitos panoksestasi.
- Anonyymi
Kannatti tuhota koko maatalous, ei ole enää pelkoa minkäänkaisesta omavaraisuudesta. Kyllä ne lukuisat hajautetut pientilat olisi ollut pelastus verrattuna tähän muutaman suurtilan tilanteeseen...
- Anonyymi
Niinpä. Puhdasta ruokaa läheltä.
- Anonyymi
Siellähän ne pellot odottaa viljelijää ja nyt olisi taas ihan hyvä aika aloittaa.
Niin toimitaan kun tulee muutoksia ja vaikeuksia maailmassa ja turha itkeminen ja vittuilu ei kanna mihinkään, mutta mihinkään muuhun pudokas ei pysty.
- Anonyymi
Mites siellä Ryssälässä - homojen ja lastenraiskaajien valtakunnassa? Joko hapankaali on loppunut, kun ruplan ostovoimakin on alle paskapaperin tasoa. Siellä teillä Venäjällä päivittäistavarakaupat alkavat kohta olla tuttua Neuvostoliiton tasoa, kun länsimaista ei tule enää tuotteita
https://www.youtube.com/watch?v=t8LtQhIQ2AE
Mahtaa muuten ryssän trollia vituttaa, kun Suomi päättää hakea Nato-jäsenyyttä 12. toukokuuta.- Anonyymi
Ai että homot ja matut sotii, kumpi Putinin puoli on?
- Anonyymi
Vihreät ovat taas valittaneet että khatin saatavuus on heikentynyt sodan takia huomattavasti.
- Anonyymi
Monissa tuotteissa on ollut viimeisen 2 vuoden aikana toimitusvaikeuksia. Globalisaation kulta-aika näyttää päättyneen jo 2020 keväällä.
- Anonyymi
Koska korona on lamaannuttanut tuotantoa ympäri maailmaa, eikö pojan sivistys ja viisaus sitä kerro?
- Anonyymi
Ukrainasta tuotiin Suomeen viljaa. Nyt sitten kauraa ei saadakaan, kuten ennen sotaa!
- Anonyymi
Ehkä me kuitenkin saamme elää ja pärjäämme?
Kannattaa satsata hintaan vähän lisää ja ostaa höyryttämättömiä hiutaleita, hakkaa Elovenakot mennen tullen:
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/kinnarin-tila-1kg-hoyryttamattomat-kaurahiutaleet
- Anonyymi
Pakolaiset syövät Suomen perikatoon.
- Anonyymi
On harjoiteltava ennen kaiken muuttumista paremmaksi. Eikun harrastettava.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497