Jokin loinen?

Anonyymi

Olen 17-vuotias nuori enkä oikeen uskalla puhua tästä kenellekkään mutta pelottaa jo että jotain vakavaa on. Jostain 2luokalta asti minulla on ollut jotain matoja suolessa joita tulee ulosteen mukana välillä ulos. Kahdesti olen vanhemmille sanonut kerran 2-3luokalla ja kerran joskus 6luokalla ja kihomadoiksi he ovat niitä kutsuneet. Molemmilla kerroilla sain lääkkeet mutta ei vieläkään lähteneet nuo otukset. Luin netistä että kihomadot ovat n1cm pitkiä mutta ne mitä minulla on ovat kyllä lyhyempiä. Tyyliin 0.5cm max pitkiä ja kapeita valkoisia matoja. Muita oireita ei ole. En uskalla enään vanhemmille sanoa että ”ainii hehe mullapa onkin ollu monta vuotta joku vitun loinen”. Toivottavasti joku osaisi jotenkin auttaa mutta älkää sanoko et oon kuolemassa… Kiitos

5

163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän jos tilaisit terveyskeskuksesta ajan lääkärille.

• Anonyymi

Kerro vaan vanhemmillesi tai kouluterkalle. Näetkö, että ne oikeasti on liikkuvia matoja vai ovatko kenties jotain sulamatonta ruokaa.?
      Kihomadot kutittelee peppua. Eikö sulla ole sellaisia oireita? Niitä lienee nimittäin paljon jos ulosteessakin havaitset niitä.

• Anonyymi

Joo oikeasti liikkuvia ja kyllä kutittelee mutta säikähdin vain kun niitä sanottiin netissä erilaisikI kuin mitä minulla on

• Anonyymi

Olisko ihan kauheeta mennä lääkäriin tutkimuksiin.

• Anonyymi

Ei sinun tarvitse vanhemmille kertoa.
      Varaa vain aika lekurille, niin hän kirjoittaa reseptin lääkkeelle.
      Rohkeasti vain:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      368
      2691
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1641
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      697
      1598
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      84
      1111
    5. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      815
    6. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      45
      766
    7. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      649
    8. Noniin tänään on ensimmäinen päivä

Jolloin aion keskittyä muuhun ja ajatella vähemmän sinua! Ei tosin alkanut kovin vahvasti. 😅 Pakko nyt vaan irrottaa ja unohtaa. Toivoa on vasta sitt
      Ikävä
      45
      644
    Aihe