Henkilö ostelee suhteen alkuvaiheessa tavaroita, matkoja, ruokia. En itse tarvi osallistua budjettiin, kieltää sen.
Myöhemmin haluaa että vietän aikaa hänen luona, ostelee tavaroita sinne sellasia mistä tykkään ja että viihdyn siellä.
Myöhemmin jos ei nähdä viikkoon nii tiuskii välillä ku oon omassa kodissa että en hänen luona. Mulla on helpompi kulkea täältä lähempää nii siksi en hänen luona aina ole.
Nyt on hetken aikaa haukkunut mua ja halusi suhteen lopettaa. Koska en ole aina hänen luona ollut, sekä oon kyllä väärin käyttäytynyt häntä kohtaan joissain tilanteissa. Mutta ei ratkaisua löydy tähän.
Ei vastaa viesteihin ja jos nii ihan erillätavalla. On hiipunut suhde.
Onko tämä narsisti, aloin vaan epäillä
Onko tämä narsismia
Anonyymi
2
247
Vastaukset
- Anonyymi
Narsisti käyttää hyödykseen toisia häikäilemättömästi, valehtelee ja ajattelee vain omaa napaansa. Voi myös olla todella vaarallinen koska pidäkkeet puuttuu.
Ehkä kaverisi on vaan pettynyt koska olisi halunnut viettää aikaa enemmän kanssasi? Ennen riitaa ja erimielisyyttä ainakin.
Ole hyvilläsi ettet pummia saanut riesaksesi. Usein saa huomata että jokainen on vain rahaa vailla, olipa kuka tahansa. Mitään harvoin ilmaiseksi saa. - Anonyymi
Narsisti käyttää houkutus- ja koukutusvaiheessa
erittääin miellyttäviä keinoja.
Loppu on sitten piiitkä kärsimys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751738Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 871040
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001