Henkilö ostelee suhteen alkuvaiheessa tavaroita, matkoja, ruokia. En itse tarvi osallistua budjettiin, kieltää sen.
Myöhemmin haluaa että vietän aikaa hänen luona, ostelee tavaroita sinne sellasia mistä tykkään ja että viihdyn siellä.
Myöhemmin jos ei nähdä viikkoon nii tiuskii välillä ku oon omassa kodissa että en hänen luona. Mulla on helpompi kulkea täältä lähempää nii siksi en hänen luona aina ole.
Nyt on hetken aikaa haukkunut mua ja halusi suhteen lopettaa. Koska en ole aina hänen luona ollut, sekä oon kyllä väärin käyttäytynyt häntä kohtaan joissain tilanteissa. Mutta ei ratkaisua löydy tähän.
Ei vastaa viesteihin ja jos nii ihan erillätavalla. On hiipunut suhde.
Onko tämä narsisti, aloin vaan epäillä
Onko tämä narsismia
Anonyymi
2
254
Vastaukset 2
- Anonyymi
Narsisti käyttää hyödykseen toisia häikäilemättömästi, valehtelee ja ajattelee vain omaa napaansa. Voi myös olla todella vaarallinen koska pidäkkeet puuttuu.
Ehkä kaverisi on vaan pettynyt koska olisi halunnut viettää aikaa enemmän kanssasi? Ennen riitaa ja erimielisyyttä ainakin.
Ole hyvilläsi ettet pummia saanut riesaksesi. Usein saa huomata että jokainen on vain rahaa vailla, olipa kuka tahansa. Mitään harvoin ilmaiseksi saa. - Anonyymi
Narsisti käyttää houkutus- ja koukutusvaiheessa
erittääin miellyttäviä keinoja.
Loppu on sitten piiitkä kärsimys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2872279
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2671339- 221334
- 41846
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i139823Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237729Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa240725- 56560
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46491- 38478