Eli siis tässä joku 2kk sitten löin mun pään mun kaverin päähän ja hammas meni melkeen huulesta läpi, tän jälkeen mun 2 vierekkäistä hammasta on alkanut liikkua enkä tiedä onko ne maito vai rauta hampaita, oon siis vielä 12v ja mulla liikkuu itse asiassa 3 hammasta ja sen yhden kyllä oletan olevan maito mutta niistä muista en ole varma että alkoiko ne esim liikkua tuosta törmäyksestä ja onko siihen jokin muu syy? Ja minkä ikäisenä kaikki maitohampaat siis vaihtuvat
En tiedä liikkuuko mun rautahammas
Anonyymi
1
123
Vastaukset
- Anonyymi
Entiedä liikkuuko mun rautahammas ku en osaa sanoa onko se maitohammas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780