Eli siis tässä joku 2kk sitten löin mun pään mun kaverin päähän ja hammas meni melkeen huulesta läpi, tän jälkeen mun 2 vierekkäistä hammasta on alkanut liikkua enkä tiedä onko ne maito vai rauta hampaita, oon siis vielä 12v ja mulla liikkuu itse asiassa 3 hammasta ja sen yhden kyllä oletan olevan maito mutta niistä muista en ole varma että alkoiko ne esim liikkua tuosta törmäyksestä ja onko siihen jokin muu syy? Ja minkä ikäisenä kaikki maitohampaat siis vaihtuvat
En tiedä liikkuuko mun rautahammas
Anonyymi
1
164
Vastaukset
- Anonyymi
Entiedä liikkuuko mun rautahammas ku en osaa sanoa onko se maitohammas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1402806Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2692473Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261466Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351452- 1211182
- 1081143
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131012Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La59906Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.297877