Kumpi meistä on ketumpi? Mitä luulet...

Anonyymi

Itse vastaan että minä tietenkin, aina ollut ja tulen olemaan. ;D

165

1398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Keistä teistä?

Mä halveksin valheellisia ihmisiä, sellaiset taas yleensä ihailevat itse itseään. Joten en liity ihailijakaarteihin enkä hoveihin.

• Anonyymi

Kuulostaa terveeltä mallilta, ettei liity näihin hoveihin, se on nimittäin narrimaista alamaisuutta mielistellä valheita ja palvella pahaa

• Anonyymi

Minä en ole sellainen ilman perusteltua syytä, mutta jos kieroilun tielle lähdetään niin bumerangina tulee takaisin, en viittaa tällä mihinkään yksilölliseen tai sukupuolipoliittiseen skeidaan, ei tarvitse suotta hikeentyä

• Anonyymi

Ts.kierompi

• Anonyymi

Niihän sitä voi luulla. Yleensä je jotka tietävät että tietävät ovat hissukseen ja seurailee mitä tapahtuu.

• Anonyymi

Juuri näin. Ja jos nyt tällainen aloitus piti kerran ihan välttämättömästä pakosta laittaa, niin leikkisämpi se olisi ollut toiselle osapuolelle ilman tuota jälkimmäistä itseriittoisaa osaa. Mutta kuten todettu, oikeasti kettu ei mainosta itseään (Jos on viksu, niin oikeasti fiksu ei sitä itse kailottele). Se vaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Ja jos nyt tällainen aloitus piti kerran ihan välttämättömästä pakosta laittaa, niin leikkisämpi se olisi ollut toiselle osapuolelle ilman tuota jälkimmäistä itseriittoisaa osaa. Mutta kuten todettu, oikeasti kettu ei mainosta itseään (Jos on viksu, niin oikeasti fiksu ei sitä itse kailottele). Se vaan on.

No voi herran jumala kun provoissa on niin kiva roikkua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi herran Jumala, kummasti itse provosoiduit vastauksestani kun yleisesti vain todettiin miten se hoksaavampi toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekin roikut? Sekä kommentoit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö kuka tuo kettu on? Et. Joten jätä kommentoimasta kerta olet pöljästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja anonyymisti vielä pitää tulla kertomaan miten "ovela" on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi herran Jumala, kummasti itse provosoiduit vastauksestani kun yleisesti vain todettiin miten se hoksaavampi toimii.

Ei ainakaan sun tavallasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei/et vaikuta ainakaan ketulta. Mutta heikko itsetunto näemmä löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko pihalle jäänyt puutarhatonttu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei/et vaikuta ainakaan ketulta. Mutta heikko itsetunto näemmä löytyy.

Eiköhän se sinulta löydy kun aloitus ottaa niin koville. Älä heijastele omia tuntoja tähän. Käy vaikka terapiassa niin aukeaa nuo lukot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on suositun oloinen nolo harrastus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maskuliinilta vaikuttaa, tämä on muutamien tappioksi todettava

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maskuliinilta vaikuttaa, tämä on muutamien tappioksi todettava

Kenen muutamien? Tunne luojan kiitos ketään näistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelle se on.
        Täysin arvoton ja turha pelle Oulusta.
        Pullistelee fyysisellä olemuksellaan sekä
        henkisellä oveluudellaan, kettumaisuudellaan.
        Jos olisi niin ovelan kiero kettu viisaasti, niin ei mainostaisi kykyään.
        Tyhmä tollo mainostaa vieläkin, vaikka kaikki jo tietävät hänet hyväksikäyttäjäksi, varkaaksi, valehtelijaksi ja naisten hakkaajaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on aikaväli 14.33 - 17.01?😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo osannut muuta tuohon sanoa. Taitaa olla uuvatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä siis tiedät? Onko sinulla paljonkin ystäviä palstalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se sinulta löydy kun aloitus ottaa niin koville. Älä heijastele omia tuntoja tähän. Käy vaikka terapiassa niin aukeaa nuo lukot.

Aika onneton vastalause.
        Sivusta seuraajan mielipide.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyyhän sitä joskus taukoja pitää 😆 se on kuitenkin rankkaa kytätä palstaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä minun kommentteja olivat. 11.13,13.10,14.33 ja 18.34..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla ketun häntä kainalossa?

• Anonyymi

Sinä olet jos minua täälläkin huijannut koko ajan tunnisteilla mies. :)

• Anonyymi

Mitä ihmettä? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä? :)

Sano se sinä jos paremmin tiedät. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano se sinä jos paremmin tiedät. :)

En tiedä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. :)

Täällähän voi olla kuka vain haluaa eikö vaan? :))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällähän voi olla kuka vain haluaa eikö vaan? :))

Kyllä, silläkin juuri vastaukset näin. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, silläkin juuri vastaukset näin. ;)

Huhuh kaikkea sitä. :) miten sinulla sitten oikeasti menee siellä jossain? :) onko jo nainen vierellä? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huhuh kaikkea sitä. :) miten sinulla sitten oikeasti menee siellä jossain? :) onko jo nainen vierellä? ;)

Älä muuta virko. :) Aurinko paistaa ja linnut laulaa, taitaa tulla kesä. ;) :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ihan hyvin kiitos. Kuinka itselläsi siellä? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se nainen jo vierellä?! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kesäksi suunnitelmia? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ihan hyvin kiitos. Kuinka itselläsi siellä? :)

Hyvin ja huonosti vähän vaihdellen. Välillä paremminkin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se nainen jo vierellä?! :)

On joo, tulppaanit ja narsissit ovat jo nousseet. Aika mukavan keväisen tuulinen päivä muuten. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kesäksi suunnitelmia? :)

En niin pitkälle ole pläänänny, katsotaan.
        Onko sulla itselläsi? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On joo, tulppaanit ja narsissit ovat jo nousseet. Aika mukavan keväisen tuulinen päivä muuten. :)

Olet sitten löytänyt varmaan jonkun hyvän naisen siihen vai mitä? :) toivottavasti pitää sinua hyvänä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En niin pitkälle ole pläänänny, katsotaan.
        Onko sulla itselläsi? :)

Ei minullakaan vielä ole suunnitelmia. Ei ainakaan mitään erikoisempaa. Pari reissua ehkä sinne tänne normaalin lisäksi. :) mitenkäs käytkö paljon reissuilla? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin ja huonosti vähän vaihdellen. Välillä paremminkin. :)

Niin se usein menee. Se on semmosta tuo elomme täällä tää. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se usein menee. Se on semmosta tuo elomme täällä tää. :)

Niinpä tuo tekee voi kun olisi pelkkää hymynaamaa joka päivä täynnä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sitten löytänyt varmaan jonkun hyvän naisen siihen vai mitä? :) toivottavasti pitää sinua hyvänä. :)

Kyllä narsissit kukkivat jo. Sopivasti sadetta, lämpöä ja aurinkoa niin se on siinä. Tuleekohan minkälainen kesä... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä narsissit kukkivat jo. Sopivasti sadetta, lämpöä ja aurinkoa niin se on siinä. Tuleekohan minkälainen kesä... :)

Sinä kiusaat minua nyt. :D kyse on siis naisesta joka on vierelläsi. :D nainen on eri asia kuin narsissi. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minullakaan vielä ole suunnitelmia. Ei ainakaan mitään erikoisempaa. Pari reissua ehkä sinne tänne normaalin lisäksi. :) mitenkäs käytkö paljon reissuilla? ;)

Ai, no sehän kiva sitten. Kyl mä välistä käyn. Nyt tosin vähempi ja lyhyenlaisesti kun tämä aika vähän tämmöistä ollut. Reissaaminen sopivissa määrin oikeisiin kohteisiin toteutettuna on usein mukavaa ja avartavaa, oli se sitten lähelle tai kauas. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä tuo tekee voi kun olisi pelkkää hymynaamaa joka päivä täynnä. :)

"Älä muuta viserrä". :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, no sehän kiva sitten. Kyl mä välistä käyn. Nyt tosin vähempi ja lyhyenlaisesti kun tämä aika vähän tämmöistä ollut. Reissaaminen sopivissa määrin oikeisiin kohteisiin toteutettuna on usein mukavaa ja avartavaa, oli se sitten lähelle tai kauas. :)

Niin ja tietysti mukavalla porukalla on hyvä lähteä. :) entä ulkomaan matkoilla? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Älä muuta viserrä". :)

"En viserräkään". :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja tietysti mukavalla porukalla on hyvä lähteä. :) entä ulkomaan matkoilla? :)

On. :) Ei vielä ainakaan tähän tietoon, mutta mieli kyllä tekisi, mulla on verissä matkamiehen luonnetta, niin kuin varmaan tiesitkin jo. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. :) Ei vielä ainakaan tähän tietoon, mutta mieli kyllä tekisi, mulla on verissä matkamiehen luonnetta, niin kuin varmaan tiesitkin jo. :)

Mutta nyt tuskin ihan hirmu kauas en ole lähdössä. Katsotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"En viserräkään". :)

:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä kiusaat minua nyt. :D kyse on siis naisesta joka on vierelläsi. :D nainen on eri asia kuin narsissi. :)

No johan, mutta kyllä varmasti moni nuorikko poimii tai ostaa sen narsissikimpun maljakkoon, jos ei ihan tulppaaneja. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä sitä mistään ole voinut tietää. :) ihan mysteeri minulle olet ollut aina. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta nyt tuskin ihan hirmu kauas en ole lähdössä. Katsotaan.

Naisen kanssa on hyvä lähteä vai lähdetkö narsissien ja tulppaanien kanssa et osaa päättää vielä. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No johan, mutta kyllä varmasti moni nuorikko poimii tai ostaa sen narsissikimpun maljakkoon, jos ei ihan tulppaaneja. :)

No johan niin. :) teillä varmasti menee naisen kanssa hyvin yhdessä. :) oletko poiminut hänelle narsisseja? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä sitä mistään ole voinut tietää. :) ihan mysteeri minulle olet ollut aina. :)

Jos tiedät milloin olen syntynyt, horoskoopin, kuuhoroskoopin ja kiinalaisen, niin tiedät jo aikas paljonkin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tiedät milloin olen syntynyt, horoskoopin, kuuhoroskoopin ja kiinalaisen, niin tiedät jo aikas paljonkin. :)

En nyt noistakaan ole ihan varma. :) mitäs sinä tiedät sitten minusta kun olet sellainen velmu kaveri? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen kanssa on hyvä lähteä vai lähdetkö narsissien ja tulppaanien kanssa et osaa päättää vielä. ;)

Harkitsen vielä. Tuolla ne jo lämpiävästä maaasta kohti taivasta ponnistavat ja odottavat. :D Tulppaaneja voisi hakea Hollannista... ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harkitsen vielä. Tuolla ne jo lämpiävästä maaasta kohti taivasta ponnistavat ja odottavat. :D Tulppaaneja voisi hakea Hollannista... ;D

Naisesi varmaan tykkää tulppaaneista. :) voisit hakea niitä hänelle tai hänen kanssaan sieltä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No johan niin. :) teillä varmasti menee naisen kanssa hyvin yhdessä. :) oletko poiminut hänelle narsisseja? :)

Kyllä siellä tytöt ja naiset ilahtuvat kun miehet kiikuttavat kauniin kimpun kotiin. Kevät on tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siellä tytöt ja naiset ilahtuvat kun miehet kiikuttavat kauniin kimpun kotiin. Kevät on tullut.

Tytöt ihan. :) naisesi varmasti ilahtuu muista häntä sitten kimpulla kukkia. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt noistakaan ole ihan varma. :) mitäs sinä tiedät sitten minusta kun olet sellainen velmu kaveri? :)

Kyllä niistä saa tietoa ihmisistä. :) Aikalailla paljonkin, olen lukenut kansiosi. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niistä saa tietoa ihmisistä. :) Aikalailla paljonkin, olen lukenut kansiosi. :D

Mistäs sellainen kansio löytyy? :) jos horo skooppeihin on uskomista niin sitten saa. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisesi varmaan tykkää tulppaaneista. :) voisit hakea niitä hänelle tai hänen kanssaan sieltä. :)

Monet tykkää tulppaaneista. Onhan se tulppaanin ohella ihan kiva kevätkukkana. :) Eikä muuten enää sitten edes kauaakaan kun jo tässä kuussa alppiruusut kukkivat. Ja kesä, oi', niin jo kukkii ruusut! Niistä se vasta upea kimppu tuleekin tuliaisena vietäväksi! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet tykkää tulppaaneista. Onhan se tulppaanin ohella ihan kiva kevätkukkana. :) Eikä muuten enää sitten edes kauaakaan kun jo tässä kuussa alppiruusut kukkivat. Ja kesä, oi', niin jo kukkii ruusut! Niistä se vasta upea kimppu tuleekin tuliaisena vietäväksi! :)

Olethan kysynyt pitääkö se nainen niistä? :) hyvä varmistaa tai ettei ole mitään allergiaa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tytöt ihan. :) naisesi varmasti ilahtuu muista häntä sitten kimpulla kukkia. :)

Kyllähän se on hienoa kun sulhot vievät heille kukkia. Itsekkin joskus puistoissa ja hautausmailla istutuksia ihaillut. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olethan kysynyt pitääkö se nainen niistä? :) hyvä varmistaa tai ettei ole mitään allergiaa. :)

Mikähän sekoilu sinulla on meneillään tässä... 🦊😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se on hienoa kun sulhot vievät heille kukkia. Itsekkin joskus puistoissa ja hautausmailla istutuksia ihaillut. :)

Kukkia hautausmaalle? Astetta synkempi ajatus nyt sinulta. :) onko naisesi kuollut? :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs sellainen kansio löytyy? :) jos horo skooppeihin on uskomista niin sitten saa. ;)

Kokoaa tiedon yhteen. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä tosiaan ihmisten muistaa, että monet saattavat olla herkiä kukkatenkin tuoksuille. Ei siitä koskaan voi liikaa muistutella. Kamalan paljon muuten katupölyllekkin allergisia. :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän sekoilu sinulla on meneillään tässä... 🦊😂

Jos se hänen nainen ei pidäkään kukista. Onhan se hyvä varmistaa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoaa tiedon yhteen. ;)

Mikä missä?! :) nyt alkoi kiinnostamaan mistä sinä kansion minusta olet löytänyt. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä tosiaan ihmisten muistaa, että monet saattavat olla herkiä kukkatenkin tuoksuille. Ei siitä koskaan voi liikaa muistutella. Kamalan paljon muuten katupölyllekkin allergisia. :/

Niin on muista kysyä siltä naiseltasi. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukkia hautausmaalle? Astetta synkempi ajatus nyt sinulta. :) onko naisesi kuollut? :(

Kuolema on ikävä mutta luonnollinen juttu, siinä missä syntyminen ja eläminenkin. Ihmiset istuttelevat omaistensa haudoille narsissejakin, niitä ohimennen joskus ihaillut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

herkkiä -korjaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kukkasten -korjaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä missä?! :) nyt alkoi kiinnostamaan mistä sinä kansion minusta olet löytänyt. ;)

Heh. 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on muista kysyä siltä naiseltasi. :)

Onneksi kukkakaupoissa osaavat opastaa ja netistä löytyy myös tarvittaessa tietoa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolema on ikävä mutta luonnollinen juttu, siinä missä syntyminen ja eläminenkin. Ihmiset istuttelevat omaistensa haudoille narsissejakin, niitä ohimennen joskus ihaillut.

Onhan se luonnollinen asia. Jos naisesi on elossa niin vie hänelle se kukkakimppu. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh. 😏

Onko se julkinen? Vai omaa stalkkerointia? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kukkasten -korjaus.

Nopea kirjoittelija kun tulee virheitä. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi kukkakaupoissa osaavat opastaa ja netistä löytyy myös tarvittaessa tietoa. :)

Osaavat varmasti mutta tietysti kannattaa kysyä naiseltasi mistä kukista pitää. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se luonnollinen asia. Jos naisesi on elossa niin vie hänelle se kukkakimppu. :)

Hautuumailla varmasti kova kuhina jo kun siivoavat ja laittavat paikkoja kuntoon. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se julkinen? Vai omaa stalkkerointia? ;)

Ihan julkinen mitä vuosien varrella sinusta tietoa saanut. Osa perustuu omiin havaintoihini "kenttätyössä" ollessani. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hautuumailla varmasti kova kuhina jo kun siivoavat ja laittavat paikkoja kuntoon. :)

On varmasti kesällähän sinne on kivempi viedä kukkiakin kun pysyvät hengissä kauemmin kuin lumen aikaan. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan julkinen mitä vuosien varrella sinusta tietoa saanut. Osa perustuu omiin havaintoihini "kenttätyössä" ollessani. :)

Onkos siinä niitä kuvia sitten ollenkaan? ;) oletpa hassu kun tuollaisia vain tehnyt siellä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naapurini nimettäin kävi juuri ostamassa kukkia vanhalle äidilleen, ja hän oli todella tyytyväinen kukkakaupan palveluun ja neuvoihin. Kyllä he osaavat opastaa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naapurini nimettäin kävi juuri ostamassa kukkia vanhalle äidilleen, ja hän oli todella tyytyväinen kukkakaupan palveluun ja neuvoihin. Kyllä he osaavat opastaa. :)

Varmasti osaavat jos vain kysyy. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nopea kirjoittelija kun tulee virheitä. ;)

No jaa, ihan vaan näyttö säröillä. Luurikauppaan tässä olis lompsittava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jaa, ihan vaan näyttö säröillä. Luurikauppaan tässä olis lompsittava.

Mitenkä se niin on mennyt rikki? Mikä puhelin kiinnostaisi hankkia? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaavat varmasti mutta tietysti kannattaa kysyä naiseltasi mistä kukista pitää. :)

Naapuri vei äidilleen narsisseja, oli tykännyt kovasti. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On varmasti kesällähän sinne on kivempi viedä kukkiakin kun pysyvät hengissä kauemmin kuin lumen aikaan. :)

Niin on, aivan totta. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naapuri vei äidilleen narsisseja, oli tykännyt kovasti. :)

Mistä se sinun nainen tykkää oli kysymys oletko kysynyt koskaan häneltä? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkos siinä niitä kuvia sitten ollenkaan? ;) oletpa hassu kun tuollaisia vain tehnyt siellä. :)

On joo, mitä nyt netistä löysin. Hassuilla on hassut harrastukset. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On joo, mitä nyt netistä löysin. Hassuilla on hassut harrastukset. :)

Paraskin tietää minusta sitten kaikki jo etukäteen muuten on stalkkeritaidoissa ruostetta. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jooo, saa vaan asiakas suunsa auki ja sen oikean asian esitettyä niin hyvin pelaa. :)
        Sieltäpä sitä sit on pojan kiva lähteä kimppua kiikuttamaan neidolleen... ;)

https://youtu.be/NbWVw2jtYzY

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jooo, saa vaan asiakas suunsa auki ja sen oikean asian esitettyä niin hyvin pelaa. :)
        Sieltäpä sitä sit on pojan kiva lähteä kimppua kiikuttamaan neidolleen... ;)

https://youtu.be/NbWVw2jtYzY

Näinhän se on. :) neito siellä kotona taitaa sinulla odotella tai voi olla että omassa kotonaan kun olette niin vähän aikaa olleet yhdessä. Viet ne kukat sinne sitten. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se on. :) neito siellä kotona taitaa sinulla odotella tai voi olla että omassa kotonaan kun olette niin vähän aikaa olleet yhdessä. Viet ne kukat sinne sitten. :)

On tuossa aika lähellä eräs pieni kukkakauppa. Sieltä ne kosiskelijat ja sulhopojat käyvät niitä kääröjä mukaansa nappaamassa. Onhan se aina vaan jotenkin niin takuuvarma kevään merkki ja ilo katsella, kun sieltä tullaan ovesta kukkakimppu kädessä ja suu niin messingillä että! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paraskin tietää minusta sitten kaikki jo etukäteen muuten on stalkkeritaidoissa ruostetta. ;)

Kulps...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tuossa aika lähellä eräs pieni kukkakauppa. Sieltä ne kosiskelijat ja sulhopojat käyvät niitä kääröjä mukaansa nappaamassa. Onhan se aina vaan jotenkin niin takuuvarma kevään merkki ja ilo katsella, kun sieltä tullaan ovesta kukkakimppu kädessä ja suu niin messingillä että! :)

Sinne mukaan vaan ostelemaan naisellesi kukkia! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulps...

Onhan se hankalaa tietysti jos ei ole sanaakaan sanonut toiselle tietää toisesta kaikki. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se hankalaa tietysti jos ei ole sanaakaan sanonut toiselle tietää toisesta kaikki. :)

Melkonen multipersoonatiistai sinulla tänään(kin). Voi pyhä sylvi tee nyt jotain itselles

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä se niin on mennyt rikki? Mikä puhelin kiinnostaisi hankkia? :)

Jäi auton oven välin kun oli "pikkusen" tavaraa kyytiin pakattuna. :D Kattoos ny vähä sit... Samanlaisia yhtä älyttömiä luureja nää on kaikki. Joku suht hyvä älytön luuri vaan olis vaan silti ostettava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäi auton oven välin kun oli "pikkusen" tavaraa kyytiin pakattuna. :D Kattoos ny vähä sit... Samanlaisia yhtä älyttömiä luureja nää on kaikki. Joku suht hyvä älytön luuri vaan olis vaan silti ostettava.

Taas tuossakin, vaan ja vaan, kun ei aina näe mitä sinkoaa ruudulle. Rasittavaa. :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

väliin -korjaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkonen multipersoonatiistai sinulla tänään(kin). Voi pyhä sylvi tee nyt jotain itselles

Ihan oma itseni olen koko ajan ollut. :) mitä pitäisi tehdä? :) salillekin pitäisi lähteä joskus jos jotain itselleni voisin tehdä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älytön luuri. :D sinullahan sattunut ja tapahtunut. :) ei kai siinä auta kun ostaa uusi tai korjauttaa näyttö. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas tuossakin, vaan ja vaan, kun ei aina näe mitä sinkoaa ruudulle. Rasittavaa. :/

On varmasti rasittavaa. Jospa se siitä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älytön luuri. :D sinullahan sattunut ja tapahtunut. :) ei kai siinä auta kun ostaa uusi tai korjauttaa näyttö. :)

Siinäpä ne ovat vaihtoehdot. Uusi koska näin vanhaa ei kannata enää korjata. Uusi näyttö maksaa aikalailla puhelimen arvoon nähden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä ne ovat vaihtoehdot. Uusi koska näin vanhaa ei kannata enää korjata. Uusi näyttö maksaa aikalailla puhelimen arvoon nähden.

Onko kalliskin puhelin mielessä? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan oma itseni olen koko ajan ollut. :) mitä pitäisi tehdä? :) salillekin pitäisi lähteä joskus jos jotain itselleni voisin tehdä. :)

Timmi mimmi. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On varmasti rasittavaa. Jospa se siitä. :)

Joo vähän, mut ei nyt onneks sentäs ihan maailmanloppu kumminkaan. Ehkä tästä vielä selvitään. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä olet mimmi niin minä olen Kanadan kuningas......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt tuosta tiedä. :) entä sinulla onko kesäkunto kohdillaan? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kalliskin puhelin mielessä? :)

Eiih, joku luuri vaan millä pystyy kommunikoimaan. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo vähän, mut ei nyt onneks sentäs ihan maailmanloppu kumminkaan. Ehkä tästä vielä selvitään. :)

Kyllä tuosta ehkä selviää. :) ollaan selvitty pahemmastakin. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä olet mimmi niin minä olen Kanadan kuningas......

Vai että kuningas. :D eihän tuo nyt osu yhtään yhteen mimmin kanssa. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiih, joku luuri vaan millä pystyy kommunikoimaan. :)

Kommunikoimaan täällä. :D kauankos sitä täällä jo vietetty aikaa? ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvioisinko jopa niinkin rohkeasti, että mahdollisuudet ovat olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvioisinko jopa niinkin rohkeasti, että mahdollisuudet ovat olemassa.

Onhan sitä mahdollisuus vaikka mihin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt tuosta tiedä. :) entä sinulla onko kesäkunto kohdillaan? :)

On joo ihan suht koht hyvä. Koetan päivittäin liikkua tarpeeksi. Hyötyliikuntana ajattelen paljon päivittäistä kulkuani. Oikeanlainen ruokavalio ja lepo siihen yhdistettynä niin lihaskuntokin kehittyy/pysyy kondiksessa. En käy itse salilla, ainakaan tällä hetkellä. Pitäis tästä just nyt lähtee reippahalle kävelylenkille. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On joo ihan suht koht hyvä. Koetan päivittäin liikkua tarpeeksi. Hyötyliikuntana ajattelen paljon päivittäistä kulkuani. Oikeanlainen ruokavalio ja lepo siihen yhdistettynä niin lihaskuntokin kehittyy/pysyy kondiksessa. En käy itse salilla, ainakaan tällä hetkellä. Pitäis tästä just nyt lähtee reippahalle kävelylenkille. :)

Kuulostaapa kivalle. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, täytyy vaan koettaa sykkien pinnistää. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommunikoimaan täällä. :D kauankos sitä täällä jo vietetty aikaa? ;D

Kirjoitit "Kommunikoimaan täällä."

En minä. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä. ;)

Lisään vinkkinä että älyluurilla voi muutenkin kommunikoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, täytyy vaan koettaa sykkien pinnistää. :)

Kyllä se aurinko minunkin risukasaan joskus paistaa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä. ;)

Missä sitten kommunikoit? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaapa kivalle. :)

Se on ollu ihan pennusta saakka. Siitä tulee elämäntapa. Sitä jopa ihan kaipaa jos välistä jää päivä joskus pari välistä. Se on hyvä niin keholle kuin mielellekkin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se aurinko minunkin risukasaan joskus paistaa. :)

Heh, no mikäs sun olis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sitten kommunikoit? :)

Kuumoduulissa ulkoavaruudessa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ollu ihan pennusta saakka. Siitä tulee elämäntapa. Sitä jopa ihan kaipaa jos välistä jää päivä joskus pari välistä. Se on hyvä niin keholle kuin mielellekkin. :)

Olisi kyllä mukava käydä jossain metsän keskellä ulkoilemassa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että kuningas. :D eihän tuo nyt osu yhtään yhteen mimmin kanssa. :D

Pyhä yksinkertaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuumoduulissa ulkoavaruudessa. :)

Sinnehän onkin vähän matkaa. :D milloin lähdetään? ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, no mikäs sun olis?

Minun risukasa vai? :) ei sekään minun. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhä yksinkertaisuus.

Pyhä kolminaisuuskin voi olla. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinnehän onkin vähän matkaa. :D milloin lähdetään? ;D

Tänään illalla lähtö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun risukasa vai? :) ei sekään minun. :)

Niin, tai mikäs sun olis ollessa nyt. Elät eloa mieleistäsi. Kaikki hyvin jne.

• Anonyymi

Yksinkeskustelu aivan selkeästi.

• Anonyymi

Palstalaiset ovat niin vieraantuneita oikeasta elämästä, että eivät osaa tätäkään aloitusta ottaa kuin negatiivisena "huijaamisena" ja "kieroiluna". Minkälaisia ihmisiä teillä on elämässä? Jos on ketään...

• Anonyymi

Ylipäätään minkälaiset ihmiset jaksaa vastata tämmöisiin?
        Voidaan kaikki yhdessä miettiä 🤗🤣
        Ja siis jumalauta nää on anonyymejä kirjoituksia yms. Vittu teidän kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylipäätään minkälaiset ihmiset jaksaa vastata tämmöisiin?
        Voidaan kaikki yhdessä miettiä 🤗🤣
        Ja siis jumalauta nää on anonyymejä kirjoituksia yms. Vittu teidän kanssa.

No älä nyt kun toiset on niin hellyyyttävän varmoja taas tänäänkin

• Anonyymi

Sinä olet oikein kettujen aatelia 🦊

• Anonyymi

Mä oon metsästäjä: raiffeli ja 3-12x56 Lepold siinä piällä valopisteellä. Pum ja eetuu pummii.

• Anonyymi

Leikkiiiiiiiiiiiiiii tiätyst... Ukrainat erikseen!

• Anonyymi

Repeat

• Anonyymi

Piiperoinen ei ole kettu.

• Anonyymi

Kettu on kaunis eläin sanoo russakka piiperoinen.
        Kettu on tarkkailija, pysyy piilossa. Se on sen viisautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kettu on kaunis eläin sanoo russakka piiperoinen.
        Kettu on tarkkailija, pysyy piilossa. Se on sen viisautta.

Aloittajalla on vain heikko itsetunto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sinä haluaisit varmasti että näin olisi. 🦊😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sinä haluaisit varmasti että näin olisi. 🦊😉

Kettu syö hanhen munat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä sanoisin, että tunnistelijoilla ja maalittajilla se vasta onkin, aika harva nimittäin jaksaa ottaa tuon huru-ukkelin juttuja tosissaan, mutta jos on joku henkilöintiin liittyvä missio päällä, minkä päämäärä on ilmeisesti kohottaa omaa itsetuntoa, niin tässähän se elämä ohi menee, vink vink

• Anonyymi

Kyllä mä oon paljon ovelampi

• Anonyymi

Eikuun mää tossa just mietin yhtä juttua mikä mua pisti naurattaan... Että minkä hän asteinen dementia sulla mahtoo olla? 80 asteen?

No mutta kuitenniin, jottein pissiä tässä on koko hommassa mutta ....

Väliäkö tuolla ennee,,

• Anonyymi

Olen sinuakin pöllömpi silti.

• Anonyymi

Eläintarhalasten nokittelut :D

• Anonyymi

Sinäpä hyvinkin..

• Anonyymi

Luulen kuten apostolitkin uskoivat. Ja sillä on tarinansa joka ei kuulu uudistuneeseen poliisikoulutukseen. Eikä sielläkään ole uutta tämän auringon alla. Is this clear?

• Anonyymi

Minä tietenkin.......

• Anonyymi

Luulen sen olevan mätää luussa ennen kuin se kukkaan puhkeaa. Se ei tuota hedelmää.

• Anonyymi

Ehkä sinä kettuilet yksinäsi ja tulkitset tilanteen väärin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?

Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä
      Ikävä
      137
      2460
    2. Oho! Susanna Laine Puoli seiskassa: "Kuinka outoo..." - Anniina Valtoselta suloinen viesti

Herttaista meininkiä Susanna ja Anniina! Kunnon naisenergiaa ja toisen tsemppaamista! Susanna Laine on juontaja ja näyttelijä, joka juonsi Puoli seit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      2396
    3. Uskallatko laittaa tuntomerkkejä

Samaan kommenttiin sekä itsestäsi, että kaivatustasi?
      Ikävä
      82
      1382
    4. Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon

Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani
      Maailman menoa
      458
      1318
    5. Taidat mies olla sellainen

että minne menetkin,saat naiset ihastumaan itseesi.....vähän luulen,että useampi nainen on jäänyt kiinni sinuun....olet lempeä ja itsevarma,hymyilet j
      Ikävä
      54
      1026
    6. Karmeita juttuja tapahtuu

Pyöräilijä kuoli törmättyään betoni­porsaaseen alikulku­tunnelissa Kankaanpäässä – Tunneli oli pimeä, koska edellis­yönä oli alkanut ”kesä­sammutus”.
      Kankaanpää
      38
      1010
    7. Rantis vähän pyöristynyt?

Nikosta nyt tänään julkaistut kuvat näyttävät hänen olevan varsin hyvävointisen näköinen. Syyttäjähän ei vaadi hänelle lisää vankeutta tästä toisen s
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      938
    8. 188 - 8 oli Natoäänestyksen tulos eduskunnassa

Nytkö sitten pulinat pois, kun on kansan(edustajat) puhuneet. Poissa oli 3 kansanedustajaa.
      Maailman menoa
      424
      892
    9. Miksi syntymättömien lasten oikeutta elämään puolustavat saamme kurat niskaamme?

😏 Eikö yhteiskunnan tule puolustaa sen heikoimpia ja seuraavaa sukupolvea joka tilanteessa?
      Luterilaisuus
      491
      879
    10. Älä luovuta vielä

jos vaan tykkäät. Otan yhteyttä jossain vaiheessa (mieheen), jos tää ei muuten onnistu.
      Ikävä
      51
      747
    Aihe