Itse vastaan että minä tietenkin, aina ollut ja tulen olemaan. ;D
Kumpi meistä on ketumpi? Mitä luulet...
165
1398
Vastaukset
- Anonyymi
No laitas parastas sitten, sillä minut on tuotu tänne muuttamaan negatiivisyytesi taas valoksi.
https://youtu.be/icCIkh-FL8A - Anonyymi
Keistä teistä?
Mä halveksin valheellisia ihmisiä, sellaiset taas yleensä ihailevat itse itseään. Joten en liity ihailijakaarteihin enkä hoveihin.- Anonyymi
Kuulostaa terveeltä mallilta, ettei liity näihin hoveihin, se on nimittäin narrimaista alamaisuutta mielistellä valheita ja palvella pahaa
- Anonyymi
Minä en ole sellainen ilman perusteltua syytä, mutta jos kieroilun tielle lähdetään niin bumerangina tulee takaisin, en viittaa tällä mihinkään yksilölliseen tai sukupuolipoliittiseen skeidaan, ei tarvitse suotta hikeentyä
- Anonyymi
Ts.kierompi
- Anonyymi
Niihän sitä voi luulla. Yleensä je jotka tietävät että tietävät ovat hissukseen ja seurailee mitä tapahtuu.
- Anonyymi
Juuri näin. Ja jos nyt tällainen aloitus piti kerran ihan välttämättömästä pakosta laittaa, niin leikkisämpi se olisi ollut toiselle osapuolelle ilman tuota jälkimmäistä itseriittoisaa osaa. Mutta kuten todettu, oikeasti kettu ei mainosta itseään (Jos on viksu, niin oikeasti fiksu ei sitä itse kailottele). Se vaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Ja jos nyt tällainen aloitus piti kerran ihan välttämättömästä pakosta laittaa, niin leikkisämpi se olisi ollut toiselle osapuolelle ilman tuota jälkimmäistä itseriittoisaa osaa. Mutta kuten todettu, oikeasti kettu ei mainosta itseään (Jos on viksu, niin oikeasti fiksu ei sitä itse kailottele). Se vaan on.
No voi herran jumala kun provoissa on niin kiva roikkua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi herran Jumala, kummasti itse provosoiduit vastauksestani kun yleisesti vain todettiin miten se hoksaavampi toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin roikut? Sekä kommentoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö kuka tuo kettu on? Et. Joten jätä kommentoimasta kerta olet pöljästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja anonyymisti vielä pitää tulla kertomaan miten "ovela" on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi herran Jumala, kummasti itse provosoiduit vastauksestani kun yleisesti vain todettiin miten se hoksaavampi toimii.
Ei ainakaan sun tavallasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei/et vaikuta ainakaan ketulta. Mutta heikko itsetunto näemmä löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko pihalle jäänyt puutarhatonttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei/et vaikuta ainakaan ketulta. Mutta heikko itsetunto näemmä löytyy.
Eiköhän se sinulta löydy kun aloitus ottaa niin koville. Älä heijastele omia tuntoja tähän. Käy vaikka terapiassa niin aukeaa nuo lukot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on suositun oloinen nolo harrastus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maskuliinilta vaikuttaa, tämä on muutamien tappioksi todettava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maskuliinilta vaikuttaa, tämä on muutamien tappioksi todettava
Kenen muutamien? Tunne luojan kiitos ketään näistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelle se on.
Täysin arvoton ja turha pelle Oulusta.
Pullistelee fyysisellä olemuksellaan sekä
henkisellä oveluudellaan, kettumaisuudellaan.
Jos olisi niin ovelan kiero kettu viisaasti, niin ei mainostaisi kykyään.
Tyhmä tollo mainostaa vieläkin, vaikka kaikki jo tietävät hänet hyväksikäyttäjäksi, varkaaksi, valehtelijaksi ja naisten hakkaajaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on aikaväli 14.33 - 17.01?😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo osannut muuta tuohon sanoa. Taitaa olla uuvatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä siis tiedät? Onko sinulla paljonkin ystäviä palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se sinulta löydy kun aloitus ottaa niin koville. Älä heijastele omia tuntoja tähän. Käy vaikka terapiassa niin aukeaa nuo lukot.
Aika onneton vastalause.
Sivusta seuraajan mielipide. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyyhän sitä joskus taukoja pitää 😆 se on kuitenkin rankkaa kytätä palstaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä minun kommentteja olivat. 11.13,13.10,14.33 ja 18.34..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla ketun häntä kainalossa?
- Anonyymi
Sinä olet jos minua täälläkin huijannut koko ajan tunnisteilla mies. :)
- Anonyymi
Mitä ihmettä? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä? :)
Sano se sinä jos paremmin tiedät. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano se sinä jos paremmin tiedät. :)
En tiedä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. :)
Täällähän voi olla kuka vain haluaa eikö vaan? :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän voi olla kuka vain haluaa eikö vaan? :))
Kyllä, silläkin juuri vastaukset näin. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, silläkin juuri vastaukset näin. ;)
Huhuh kaikkea sitä. :) miten sinulla sitten oikeasti menee siellä jossain? :) onko jo nainen vierellä? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhuh kaikkea sitä. :) miten sinulla sitten oikeasti menee siellä jossain? :) onko jo nainen vierellä? ;)
Älä muuta virko. :) Aurinko paistaa ja linnut laulaa, taitaa tulla kesä. ;) :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihan hyvin kiitos. Kuinka itselläsi siellä? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se nainen jo vierellä?! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kesäksi suunnitelmia? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihan hyvin kiitos. Kuinka itselläsi siellä? :)
Hyvin ja huonosti vähän vaihdellen. Välillä paremminkin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se nainen jo vierellä?! :)
On joo, tulppaanit ja narsissit ovat jo nousseet. Aika mukavan keväisen tuulinen päivä muuten. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kesäksi suunnitelmia? :)
En niin pitkälle ole pläänänny, katsotaan.
Onko sulla itselläsi? :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On joo, tulppaanit ja narsissit ovat jo nousseet. Aika mukavan keväisen tuulinen päivä muuten. :)
Olet sitten löytänyt varmaan jonkun hyvän naisen siihen vai mitä? :) toivottavasti pitää sinua hyvänä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En niin pitkälle ole pläänänny, katsotaan.
Onko sulla itselläsi? :)Ei minullakaan vielä ole suunnitelmia. Ei ainakaan mitään erikoisempaa. Pari reissua ehkä sinne tänne normaalin lisäksi. :) mitenkäs käytkö paljon reissuilla? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin ja huonosti vähän vaihdellen. Välillä paremminkin. :)
Niin se usein menee. Se on semmosta tuo elomme täällä tää. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se usein menee. Se on semmosta tuo elomme täällä tää. :)
Niinpä tuo tekee voi kun olisi pelkkää hymynaamaa joka päivä täynnä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sitten löytänyt varmaan jonkun hyvän naisen siihen vai mitä? :) toivottavasti pitää sinua hyvänä. :)
Kyllä narsissit kukkivat jo. Sopivasti sadetta, lämpöä ja aurinkoa niin se on siinä. Tuleekohan minkälainen kesä... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä narsissit kukkivat jo. Sopivasti sadetta, lämpöä ja aurinkoa niin se on siinä. Tuleekohan minkälainen kesä... :)
Sinä kiusaat minua nyt. :D kyse on siis naisesta joka on vierelläsi. :D nainen on eri asia kuin narsissi. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minullakaan vielä ole suunnitelmia. Ei ainakaan mitään erikoisempaa. Pari reissua ehkä sinne tänne normaalin lisäksi. :) mitenkäs käytkö paljon reissuilla? ;)
Ai, no sehän kiva sitten. Kyl mä välistä käyn. Nyt tosin vähempi ja lyhyenlaisesti kun tämä aika vähän tämmöistä ollut. Reissaaminen sopivissa määrin oikeisiin kohteisiin toteutettuna on usein mukavaa ja avartavaa, oli se sitten lähelle tai kauas. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tuo tekee voi kun olisi pelkkää hymynaamaa joka päivä täynnä. :)
"Älä muuta viserrä". :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, no sehän kiva sitten. Kyl mä välistä käyn. Nyt tosin vähempi ja lyhyenlaisesti kun tämä aika vähän tämmöistä ollut. Reissaaminen sopivissa määrin oikeisiin kohteisiin toteutettuna on usein mukavaa ja avartavaa, oli se sitten lähelle tai kauas. :)
Niin ja tietysti mukavalla porukalla on hyvä lähteä. :) entä ulkomaan matkoilla? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Älä muuta viserrä". :)
"En viserräkään". :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja tietysti mukavalla porukalla on hyvä lähteä. :) entä ulkomaan matkoilla? :)
On. :) Ei vielä ainakaan tähän tietoon, mutta mieli kyllä tekisi, mulla on verissä matkamiehen luonnetta, niin kuin varmaan tiesitkin jo. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. :) Ei vielä ainakaan tähän tietoon, mutta mieli kyllä tekisi, mulla on verissä matkamiehen luonnetta, niin kuin varmaan tiesitkin jo. :)
Mutta nyt tuskin ihan hirmu kauas en ole lähdössä. Katsotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En viserräkään". :)
:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kiusaat minua nyt. :D kyse on siis naisesta joka on vierelläsi. :D nainen on eri asia kuin narsissi. :)
No johan, mutta kyllä varmasti moni nuorikko poimii tai ostaa sen narsissikimpun maljakkoon, jos ei ihan tulppaaneja. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä sitä mistään ole voinut tietää. :) ihan mysteeri minulle olet ollut aina. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt tuskin ihan hirmu kauas en ole lähdössä. Katsotaan.
Naisen kanssa on hyvä lähteä vai lähdetkö narsissien ja tulppaanien kanssa et osaa päättää vielä. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No johan, mutta kyllä varmasti moni nuorikko poimii tai ostaa sen narsissikimpun maljakkoon, jos ei ihan tulppaaneja. :)
No johan niin. :) teillä varmasti menee naisen kanssa hyvin yhdessä. :) oletko poiminut hänelle narsisseja? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä sitä mistään ole voinut tietää. :) ihan mysteeri minulle olet ollut aina. :)
Jos tiedät milloin olen syntynyt, horoskoopin, kuuhoroskoopin ja kiinalaisen, niin tiedät jo aikas paljonkin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tiedät milloin olen syntynyt, horoskoopin, kuuhoroskoopin ja kiinalaisen, niin tiedät jo aikas paljonkin. :)
En nyt noistakaan ole ihan varma. :) mitäs sinä tiedät sitten minusta kun olet sellainen velmu kaveri? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen kanssa on hyvä lähteä vai lähdetkö narsissien ja tulppaanien kanssa et osaa päättää vielä. ;)
Harkitsen vielä. Tuolla ne jo lämpiävästä maaasta kohti taivasta ponnistavat ja odottavat. :D Tulppaaneja voisi hakea Hollannista... ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harkitsen vielä. Tuolla ne jo lämpiävästä maaasta kohti taivasta ponnistavat ja odottavat. :D Tulppaaneja voisi hakea Hollannista... ;D
Naisesi varmaan tykkää tulppaaneista. :) voisit hakea niitä hänelle tai hänen kanssaan sieltä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No johan niin. :) teillä varmasti menee naisen kanssa hyvin yhdessä. :) oletko poiminut hänelle narsisseja? :)
Kyllä siellä tytöt ja naiset ilahtuvat kun miehet kiikuttavat kauniin kimpun kotiin. Kevät on tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä tytöt ja naiset ilahtuvat kun miehet kiikuttavat kauniin kimpun kotiin. Kevät on tullut.
Tytöt ihan. :) naisesi varmasti ilahtuu muista häntä sitten kimpulla kukkia. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt noistakaan ole ihan varma. :) mitäs sinä tiedät sitten minusta kun olet sellainen velmu kaveri? :)
Kyllä niistä saa tietoa ihmisistä. :) Aikalailla paljonkin, olen lukenut kansiosi. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niistä saa tietoa ihmisistä. :) Aikalailla paljonkin, olen lukenut kansiosi. :D
Mistäs sellainen kansio löytyy? :) jos horo skooppeihin on uskomista niin sitten saa. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisesi varmaan tykkää tulppaaneista. :) voisit hakea niitä hänelle tai hänen kanssaan sieltä. :)
Monet tykkää tulppaaneista. Onhan se tulppaanin ohella ihan kiva kevätkukkana. :) Eikä muuten enää sitten edes kauaakaan kun jo tässä kuussa alppiruusut kukkivat. Ja kesä, oi', niin jo kukkii ruusut! Niistä se vasta upea kimppu tuleekin tuliaisena vietäväksi! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet tykkää tulppaaneista. Onhan se tulppaanin ohella ihan kiva kevätkukkana. :) Eikä muuten enää sitten edes kauaakaan kun jo tässä kuussa alppiruusut kukkivat. Ja kesä, oi', niin jo kukkii ruusut! Niistä se vasta upea kimppu tuleekin tuliaisena vietäväksi! :)
Olethan kysynyt pitääkö se nainen niistä? :) hyvä varmistaa tai ettei ole mitään allergiaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tytöt ihan. :) naisesi varmasti ilahtuu muista häntä sitten kimpulla kukkia. :)
Kyllähän se on hienoa kun sulhot vievät heille kukkia. Itsekkin joskus puistoissa ja hautausmailla istutuksia ihaillut. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan kysynyt pitääkö se nainen niistä? :) hyvä varmistaa tai ettei ole mitään allergiaa. :)
Mikähän sekoilu sinulla on meneillään tässä... 🦊😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se on hienoa kun sulhot vievät heille kukkia. Itsekkin joskus puistoissa ja hautausmailla istutuksia ihaillut. :)
Kukkia hautausmaalle? Astetta synkempi ajatus nyt sinulta. :) onko naisesi kuollut? :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sellainen kansio löytyy? :) jos horo skooppeihin on uskomista niin sitten saa. ;)
Kokoaa tiedon yhteen. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä tosiaan ihmisten muistaa, että monet saattavat olla herkiä kukkatenkin tuoksuille. Ei siitä koskaan voi liikaa muistutella. Kamalan paljon muuten katupölyllekkin allergisia. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän sekoilu sinulla on meneillään tässä... 🦊😂
Jos se hänen nainen ei pidäkään kukista. Onhan se hyvä varmistaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoaa tiedon yhteen. ;)
Mikä missä?! :) nyt alkoi kiinnostamaan mistä sinä kansion minusta olet löytänyt. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä tosiaan ihmisten muistaa, että monet saattavat olla herkiä kukkatenkin tuoksuille. Ei siitä koskaan voi liikaa muistutella. Kamalan paljon muuten katupölyllekkin allergisia. :/
Niin on muista kysyä siltä naiseltasi. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukkia hautausmaalle? Astetta synkempi ajatus nyt sinulta. :) onko naisesi kuollut? :(
Kuolema on ikävä mutta luonnollinen juttu, siinä missä syntyminen ja eläminenkin. Ihmiset istuttelevat omaistensa haudoille narsissejakin, niitä ohimennen joskus ihaillut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
herkkiä -korjaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kukkasten -korjaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä missä?! :) nyt alkoi kiinnostamaan mistä sinä kansion minusta olet löytänyt. ;)
Heh. 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on muista kysyä siltä naiseltasi. :)
Onneksi kukkakaupoissa osaavat opastaa ja netistä löytyy myös tarvittaessa tietoa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema on ikävä mutta luonnollinen juttu, siinä missä syntyminen ja eläminenkin. Ihmiset istuttelevat omaistensa haudoille narsissejakin, niitä ohimennen joskus ihaillut.
Onhan se luonnollinen asia. Jos naisesi on elossa niin vie hänelle se kukkakimppu. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh. 😏
Onko se julkinen? Vai omaa stalkkerointia? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kukkasten -korjaus.
Nopea kirjoittelija kun tulee virheitä. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi kukkakaupoissa osaavat opastaa ja netistä löytyy myös tarvittaessa tietoa. :)
Osaavat varmasti mutta tietysti kannattaa kysyä naiseltasi mistä kukista pitää. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se luonnollinen asia. Jos naisesi on elossa niin vie hänelle se kukkakimppu. :)
Hautuumailla varmasti kova kuhina jo kun siivoavat ja laittavat paikkoja kuntoon. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se julkinen? Vai omaa stalkkerointia? ;)
Ihan julkinen mitä vuosien varrella sinusta tietoa saanut. Osa perustuu omiin havaintoihini "kenttätyössä" ollessani. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautuumailla varmasti kova kuhina jo kun siivoavat ja laittavat paikkoja kuntoon. :)
On varmasti kesällähän sinne on kivempi viedä kukkiakin kun pysyvät hengissä kauemmin kuin lumen aikaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan julkinen mitä vuosien varrella sinusta tietoa saanut. Osa perustuu omiin havaintoihini "kenttätyössä" ollessani. :)
Onkos siinä niitä kuvia sitten ollenkaan? ;) oletpa hassu kun tuollaisia vain tehnyt siellä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurini nimettäin kävi juuri ostamassa kukkia vanhalle äidilleen, ja hän oli todella tyytyväinen kukkakaupan palveluun ja neuvoihin. Kyllä he osaavat opastaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurini nimettäin kävi juuri ostamassa kukkia vanhalle äidilleen, ja hän oli todella tyytyväinen kukkakaupan palveluun ja neuvoihin. Kyllä he osaavat opastaa. :)
Varmasti osaavat jos vain kysyy. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopea kirjoittelija kun tulee virheitä. ;)
No jaa, ihan vaan näyttö säröillä. Luurikauppaan tässä olis lompsittava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jaa, ihan vaan näyttö säröillä. Luurikauppaan tässä olis lompsittava.
Mitenkä se niin on mennyt rikki? Mikä puhelin kiinnostaisi hankkia? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaavat varmasti mutta tietysti kannattaa kysyä naiseltasi mistä kukista pitää. :)
Naapuri vei äidilleen narsisseja, oli tykännyt kovasti. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmasti kesällähän sinne on kivempi viedä kukkiakin kun pysyvät hengissä kauemmin kuin lumen aikaan. :)
Niin on, aivan totta. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapuri vei äidilleen narsisseja, oli tykännyt kovasti. :)
Mistä se sinun nainen tykkää oli kysymys oletko kysynyt koskaan häneltä? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos siinä niitä kuvia sitten ollenkaan? ;) oletpa hassu kun tuollaisia vain tehnyt siellä. :)
On joo, mitä nyt netistä löysin. Hassuilla on hassut harrastukset. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On joo, mitä nyt netistä löysin. Hassuilla on hassut harrastukset. :)
Paraskin tietää minusta sitten kaikki jo etukäteen muuten on stalkkeritaidoissa ruostetta. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooo, saa vaan asiakas suunsa auki ja sen oikean asian esitettyä niin hyvin pelaa. :)
Sieltäpä sitä sit on pojan kiva lähteä kimppua kiikuttamaan neidolleen... ;)
https://youtu.be/NbWVw2jtYzY - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooo, saa vaan asiakas suunsa auki ja sen oikean asian esitettyä niin hyvin pelaa. :)
Sieltäpä sitä sit on pojan kiva lähteä kimppua kiikuttamaan neidolleen... ;)
https://youtu.be/NbWVw2jtYzYNäinhän se on. :) neito siellä kotona taitaa sinulla odotella tai voi olla että omassa kotonaan kun olette niin vähän aikaa olleet yhdessä. Viet ne kukat sinne sitten. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on. :) neito siellä kotona taitaa sinulla odotella tai voi olla että omassa kotonaan kun olette niin vähän aikaa olleet yhdessä. Viet ne kukat sinne sitten. :)
On tuossa aika lähellä eräs pieni kukkakauppa. Sieltä ne kosiskelijat ja sulhopojat käyvät niitä kääröjä mukaansa nappaamassa. Onhan se aina vaan jotenkin niin takuuvarma kevään merkki ja ilo katsella, kun sieltä tullaan ovesta kukkakimppu kädessä ja suu niin messingillä että! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paraskin tietää minusta sitten kaikki jo etukäteen muuten on stalkkeritaidoissa ruostetta. ;)
Kulps...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tuossa aika lähellä eräs pieni kukkakauppa. Sieltä ne kosiskelijat ja sulhopojat käyvät niitä kääröjä mukaansa nappaamassa. Onhan se aina vaan jotenkin niin takuuvarma kevään merkki ja ilo katsella, kun sieltä tullaan ovesta kukkakimppu kädessä ja suu niin messingillä että! :)
Sinne mukaan vaan ostelemaan naisellesi kukkia! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulps...
Onhan se hankalaa tietysti jos ei ole sanaakaan sanonut toiselle tietää toisesta kaikki. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se hankalaa tietysti jos ei ole sanaakaan sanonut toiselle tietää toisesta kaikki. :)
Melkonen multipersoonatiistai sinulla tänään(kin). Voi pyhä sylvi tee nyt jotain itselles
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä se niin on mennyt rikki? Mikä puhelin kiinnostaisi hankkia? :)
Jäi auton oven välin kun oli "pikkusen" tavaraa kyytiin pakattuna. :D Kattoos ny vähä sit... Samanlaisia yhtä älyttömiä luureja nää on kaikki. Joku suht hyvä älytön luuri vaan olis vaan silti ostettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi auton oven välin kun oli "pikkusen" tavaraa kyytiin pakattuna. :D Kattoos ny vähä sit... Samanlaisia yhtä älyttömiä luureja nää on kaikki. Joku suht hyvä älytön luuri vaan olis vaan silti ostettava.
Taas tuossakin, vaan ja vaan, kun ei aina näe mitä sinkoaa ruudulle. Rasittavaa. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
väliin -korjaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkonen multipersoonatiistai sinulla tänään(kin). Voi pyhä sylvi tee nyt jotain itselles
Ihan oma itseni olen koko ajan ollut. :) mitä pitäisi tehdä? :) salillekin pitäisi lähteä joskus jos jotain itselleni voisin tehdä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älytön luuri. :D sinullahan sattunut ja tapahtunut. :) ei kai siinä auta kun ostaa uusi tai korjauttaa näyttö. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tuossakin, vaan ja vaan, kun ei aina näe mitä sinkoaa ruudulle. Rasittavaa. :/
On varmasti rasittavaa. Jospa se siitä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älytön luuri. :D sinullahan sattunut ja tapahtunut. :) ei kai siinä auta kun ostaa uusi tai korjauttaa näyttö. :)
Siinäpä ne ovat vaihtoehdot. Uusi koska näin vanhaa ei kannata enää korjata. Uusi näyttö maksaa aikalailla puhelimen arvoon nähden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä ne ovat vaihtoehdot. Uusi koska näin vanhaa ei kannata enää korjata. Uusi näyttö maksaa aikalailla puhelimen arvoon nähden.
Onko kalliskin puhelin mielessä? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oma itseni olen koko ajan ollut. :) mitä pitäisi tehdä? :) salillekin pitäisi lähteä joskus jos jotain itselleni voisin tehdä. :)
Timmi mimmi. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmasti rasittavaa. Jospa se siitä. :)
Joo vähän, mut ei nyt onneks sentäs ihan maailmanloppu kumminkaan. Ehkä tästä vielä selvitään. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä olet mimmi niin minä olen Kanadan kuningas......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt tuosta tiedä. :) entä sinulla onko kesäkunto kohdillaan? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kalliskin puhelin mielessä? :)
Eiih, joku luuri vaan millä pystyy kommunikoimaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo vähän, mut ei nyt onneks sentäs ihan maailmanloppu kumminkaan. Ehkä tästä vielä selvitään. :)
Kyllä tuosta ehkä selviää. :) ollaan selvitty pahemmastakin. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä olet mimmi niin minä olen Kanadan kuningas......
Vai että kuningas. :D eihän tuo nyt osu yhtään yhteen mimmin kanssa. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiih, joku luuri vaan millä pystyy kommunikoimaan. :)
Kommunikoimaan täällä. :D kauankos sitä täällä jo vietetty aikaa? ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvioisinko jopa niinkin rohkeasti, että mahdollisuudet ovat olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvioisinko jopa niinkin rohkeasti, että mahdollisuudet ovat olemassa.
Onhan sitä mahdollisuus vaikka mihin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt tuosta tiedä. :) entä sinulla onko kesäkunto kohdillaan? :)
On joo ihan suht koht hyvä. Koetan päivittäin liikkua tarpeeksi. Hyötyliikuntana ajattelen paljon päivittäistä kulkuani. Oikeanlainen ruokavalio ja lepo siihen yhdistettynä niin lihaskuntokin kehittyy/pysyy kondiksessa. En käy itse salilla, ainakaan tällä hetkellä. Pitäis tästä just nyt lähtee reippahalle kävelylenkille. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On joo ihan suht koht hyvä. Koetan päivittäin liikkua tarpeeksi. Hyötyliikuntana ajattelen paljon päivittäistä kulkuani. Oikeanlainen ruokavalio ja lepo siihen yhdistettynä niin lihaskuntokin kehittyy/pysyy kondiksessa. En käy itse salilla, ainakaan tällä hetkellä. Pitäis tästä just nyt lähtee reippahalle kävelylenkille. :)
Kuulostaapa kivalle. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, täytyy vaan koettaa sykkien pinnistää. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunikoimaan täällä. :D kauankos sitä täällä jo vietetty aikaa? ;D
Kirjoitit "Kommunikoimaan täällä."
En minä. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä. ;)Lisään vinkkinä että älyluurilla voi muutenkin kommunikoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, täytyy vaan koettaa sykkien pinnistää. :)
Kyllä se aurinko minunkin risukasaan joskus paistaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä. ;)Missä sitten kommunikoit? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaapa kivalle. :)
Se on ollu ihan pennusta saakka. Siitä tulee elämäntapa. Sitä jopa ihan kaipaa jos välistä jää päivä joskus pari välistä. Se on hyvä niin keholle kuin mielellekkin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se aurinko minunkin risukasaan joskus paistaa. :)
Heh, no mikäs sun olis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sitten kommunikoit? :)
Kuumoduulissa ulkoavaruudessa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ollu ihan pennusta saakka. Siitä tulee elämäntapa. Sitä jopa ihan kaipaa jos välistä jää päivä joskus pari välistä. Se on hyvä niin keholle kuin mielellekkin. :)
Olisi kyllä mukava käydä jossain metsän keskellä ulkoilemassa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että kuningas. :D eihän tuo nyt osu yhtään yhteen mimmin kanssa. :D
Pyhä yksinkertaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuumoduulissa ulkoavaruudessa. :)
Sinnehän onkin vähän matkaa. :D milloin lähdetään? ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, no mikäs sun olis?
Minun risukasa vai? :) ei sekään minun. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhä yksinkertaisuus.
Pyhä kolminaisuuskin voi olla. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinnehän onkin vähän matkaa. :D milloin lähdetään? ;D
Tänään illalla lähtö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun risukasa vai? :) ei sekään minun. :)
Niin, tai mikäs sun olis ollessa nyt. Elät eloa mieleistäsi. Kaikki hyvin jne.
- Anonyymi
Yksinkeskustelu aivan selkeästi.
- Anonyymi
Palstalaiset ovat niin vieraantuneita oikeasta elämästä, että eivät osaa tätäkään aloitusta ottaa kuin negatiivisena "huijaamisena" ja "kieroiluna". Minkälaisia ihmisiä teillä on elämässä? Jos on ketään...
- Anonyymi
Ylipäätään minkälaiset ihmiset jaksaa vastata tämmöisiin?
Voidaan kaikki yhdessä miettiä 🤗🤣
Ja siis jumalauta nää on anonyymejä kirjoituksia yms. Vittu teidän kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylipäätään minkälaiset ihmiset jaksaa vastata tämmöisiin?
Voidaan kaikki yhdessä miettiä 🤗🤣
Ja siis jumalauta nää on anonyymejä kirjoituksia yms. Vittu teidän kanssa.No älä nyt kun toiset on niin hellyyyttävän varmoja taas tänäänkin
- Anonyymi
Sinä olet oikein kettujen aatelia 🦊
- Anonyymi
Mä oon metsästäjä: raiffeli ja 3-12x56 Lepold siinä piällä valopisteellä. Pum ja eetuu pummii.
- Anonyymi
Leikkiiiiiiiiiiiiiii tiätyst... Ukrainat erikseen!
- Anonyymi
Repeat
- Anonyymi
Piiperoinen ei ole kettu.
- Anonyymi
Kettu on kaunis eläin sanoo russakka piiperoinen.
Kettu on tarkkailija, pysyy piilossa. Se on sen viisautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kettu on kaunis eläin sanoo russakka piiperoinen.
Kettu on tarkkailija, pysyy piilossa. Se on sen viisautta.Aloittajalla on vain heikko itsetunto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalla on vain heikko itsetunto.
Niinhän sinä haluaisit varmasti että näin olisi. 🦊😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä haluaisit varmasti että näin olisi. 🦊😉
Kettu syö hanhen munat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalla on vain heikko itsetunto.
Minä sanoisin, että tunnistelijoilla ja maalittajilla se vasta onkin, aika harva nimittäin jaksaa ottaa tuon huru-ukkelin juttuja tosissaan, mutta jos on joku henkilöintiin liittyvä missio päällä, minkä päämäärä on ilmeisesti kohottaa omaa itsetuntoa, niin tässähän se elämä ohi menee, vink vink
- Anonyymi
Kyllä mä oon paljon ovelampi
- Anonyymi
Eikuun mää tossa just mietin yhtä juttua mikä mua pisti naurattaan... Että minkä hän asteinen dementia sulla mahtoo olla? 80 asteen?
No mutta kuitenniin, jottein pissiä tässä on koko hommassa mutta ....
Väliäkö tuolla ennee,, - Anonyymi
Olen sinuakin pöllömpi silti.
- Anonyymi
Eläintarhalasten nokittelut :D
- Anonyymi
Sinäpä hyvinkin..
- Anonyymi
Luulen kuten apostolitkin uskoivat. Ja sillä on tarinansa joka ei kuulu uudistuneeseen poliisikoulutukseen. Eikä sielläkään ole uutta tämän auringon alla. Is this clear?
- Anonyymi
Minä tietenkin.......
- Anonyymi
Luulen sen olevan mätää luussa ennen kuin se kukkaan puhkeaa. Se ei tuota hedelmää.
- Anonyymi
Ehkä sinä kettuilet yksinäsi ja tulkitset tilanteen väärin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?
Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä1372460Oho! Susanna Laine Puoli seiskassa: "Kuinka outoo..." - Anniina Valtoselta suloinen viesti
Herttaista meininkiä Susanna ja Anniina! Kunnon naisenergiaa ja toisen tsemppaamista! Susanna Laine on juontaja ja näyttelijä, joka juonsi Puoli seit152396- 821382
Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon
Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani4581318Taidat mies olla sellainen
että minne menetkin,saat naiset ihastumaan itseesi.....vähän luulen,että useampi nainen on jäänyt kiinni sinuun....olet lempeä ja itsevarma,hymyilet j541026Karmeita juttuja tapahtuu
Pyöräilijä kuoli törmättyään betoniporsaaseen alikulkutunnelissa Kankaanpäässä – Tunneli oli pimeä, koska edellisyönä oli alkanut ”kesäsammutus”.381010Rantis vähän pyöristynyt?
Nikosta nyt tänään julkaistut kuvat näyttävät hänen olevan varsin hyvävointisen näköinen. Syyttäjähän ei vaadi hänelle lisää vankeutta tästä toisen s74938188 - 8 oli Natoäänestyksen tulos eduskunnassa
Nytkö sitten pulinat pois, kun on kansan(edustajat) puhuneet. Poissa oli 3 kansanedustajaa.424892Miksi syntymättömien lasten oikeutta elämään puolustavat saamme kurat niskaamme?
😏 Eikö yhteiskunnan tule puolustaa sen heikoimpia ja seuraavaa sukupolvea joka tilanteessa?491879Älä luovuta vielä
jos vaan tykkäät. Otan yhteyttä jossain vaiheessa (mieheen), jos tää ei muuten onnistu.51747