Minut bannattiin täältä

Uskomatonta, en ole solvannut ketään. Minä loukkaannun ja lopetan omalta osaltani seurojen linkkaamisen tänne.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletteko siis sama "ryhmittymä" !? Pinna-saalemi!
      Ehkä useamman mielestä olisitte voineet joskus olla poiskin, mutta vapaassa maassa on sananvapaus, niin myös uskonnon vapaus !

      • Olemme.
        Molemmat on Jeesuksen oma ja tuomaan sanaa Welluille, Jeesuksen ohjeen myötä.
        En tunne Saalemia, mutta Hän on uudestisyntyneenä jopa velvollinen avaamaa Jumalan Sanaa sekulaareille, ihmisuskoville.
        Se vaatii ainoastaan nöyryyttä Herramme kohtaan.
        Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        Totuushan ei pala tulessakaan.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Olemme.
        Molemmat on Jeesuksen oma ja tuomaan sanaa Welluille, Jeesuksen ohjeen myötä.
        En tunne Saalemia, mutta Hän on uudestisyntyneenä jopa velvollinen avaamaa Jumalan Sanaa sekulaareille, ihmisuskoville.
        Se vaatii ainoastaan nöyryyttä Herramme kohtaan.
        Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        Totuushan ei pala tulessakaan.

        Olitko paikalla?


      • Kerrotko, missä Raamatussa ilmenee, että Jumala antaa ihmiselle "jonkinlaisen uskon"?
        Uskonratkaisu on ihmisen teko, ja UT;ssa uskoa Jumalaan ei painoteta, vaan pelastavaa uskoa Jeesukseen.
        Joh. 14:11 Uskokaa, kun sanon, että minä olen Isässä ja Isä on minussa. Ellette muuten usko, uskokaa minun tekojeni tähden.
        Joh. 6:29 Jeesus vastasi: "Uskokaa häneen, jonka Jumala on lähettänyt. Se on Jumalan teko.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kerrotko, missä Raamatussa ilmenee, että Jumala antaa ihmiselle "jonkinlaisen uskon"?
        Uskonratkaisu on ihmisen teko, ja UT;ssa uskoa Jumalaan ei painoteta, vaan pelastavaa uskoa Jeesukseen.
        Joh. 14:11 Uskokaa, kun sanon, että minä olen Isässä ja Isä on minussa. Ellette muuten usko, uskokaa minun tekojeni tähden.
        Joh. 6:29 Jeesus vastasi: "Uskokaa häneen, jonka Jumala on lähettänyt. Se on Jumalan teko.

        Ef. 2:
        8 Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. [Room. 3:24 ]
        9 Se ei perustu ihmisen tekoihin, jottei kukaan voisi ylpeillä. [Room. 3:27; 1. Kor. 1:29
        Tekouskoinen pellikka on harhassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ef. 2:
        8 Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. [Room. 3:24 ]
        9 Se ei perustu ihmisen tekoihin, jottei kukaan voisi ylpeillä. [Room. 3:27; 1. Kor. 1:29
        Tekouskoinen pellikka on harhassa.

        Ensinnäkin räkänokka, en ole mikään pellikka sinulle.
        Jumalan armo on Jeesus, ei mikään muu. Jumala ohje on Laki, 618 mizvaa, tajuatko.

        Tajuatko sen, että Jeesuksen veli on rehellinen.
        Jaak. 2:17 Näin on uskonkin laita. Yksinään, ilman tekoja, se on kuollut.
        Jaak. 2:18 Ehkä joku nyt sanoo: "Sinulla on usko, minulla teot." Näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, minä kyllä näytän sinulle uskon teoillani.
        Jaak. 2:20 Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?
        Jaak. 2:26 Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.

        Missä tekosi?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Ensinnäkin räkänokka, en ole mikään pellikka sinulle.
        Jumalan armo on Jeesus, ei mikään muu. Jumala ohje on Laki, 618 mizvaa, tajuatko.

        Tajuatko sen, että Jeesuksen veli on rehellinen.
        Jaak. 2:17 Näin on uskonkin laita. Yksinään, ilman tekoja, se on kuollut.
        Jaak. 2:18 Ehkä joku nyt sanoo: "Sinulla on usko, minulla teot." Näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, minä kyllä näytän sinulle uskon teoillani.
        Jaak. 2:20 Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?
        Jaak. 2:26 Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.

        Missä tekosi?

        Jussi Pelikka käy raivona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jussi Pelikka käy raivona.

        Minä en raivoa, mutta en suostu räkänokkonen nimittelyyn?
        Oletko katkera, kun rikollisena kommentoit toisten kirjoituksia, palstan sääntöjen osalta.
        Laita oma nimesi esille, kommentoin sitten sitä-
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko paikalla?

        Pinnahan on Jeesuksen oksa omien sanojensa mukaan. Tosin aika huonokäytöksinen sellainen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kirjoitin taannoin, että tämä virtuaalipersoona poistuu nyt lopullisesti.
      Havaitsin sen tosiasian, että en voikaan poistua. Miksi? Aloin ajatella niitä rakkaita lähimmäisiä, jotka tarvitsevat totuutta, rohkaisua ja armon sanomaa. Tässä en ole ollut omalla asialla, enkä tavoitellut itselleni mitään kunniaa, valtaa tai mammonaa. Enkä omaa laumaa. Kaikki Kunnia olkoot yksin kolmiyhteiselle Jumalalle. Rakkaimmalle, jonka sana kestää iankaikkisesti. Raamattu on ylin ohje. (Luther)
      Olkoot Jumala meille kaikille syntisille armollinen ja ohjatkoot katuvan syntisen elävien vesilähteiden tykö. Pyhän hengen voimalla saarnatun kristuksen evankeliumin piiriin; Jumalan rauhan ja rakkauden valtakuntaan. Jossa Jeesus Kristus antaa omilleen tulevaisuuden ja toivon.
      Jeesus on hyvä paimen. Hän ei hylkää syntistä, vaan armahtaa katuvan syntisen ja siirtää pimeydestä valoon. Rakas Jeesus, auta vieläkin eksyneet lampaat sinun laumaasi. Ja anna rauha, joka kestää myös kaikkinäkevän Jumalan kasvojen edessä. Älä anna sielujen joutua harhateille ja vieraille laitumille. Armahda ja anna ihmisille toivoa ja sinun rakkautesi ja armosi hyvyyttä.

      • Anonyymi

        Olisit vaan suosiolla poistunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit vaan suosiolla poistunut

        Juu, kandee poistuu. Kukaan ei jää kaipailemaan


      • Anonyymi

        Sun juttuihin oo muutenkaan uskomista


    • Anonyymi

      Nää oot vain pelekkä trollaaja. Linkkien jako on vain hämäystä. Aina välissä kirjoitat jotain älyttömiä aivopieruja, jotka joka ikinen asioihin vähänkään perehtynyt ymmärtää pelekäksi trollailuksi. Ehkä tääki alotus on trollausta. Eihän aivopierujen suoltaminen ole laitonta. Tyhmää se on kylläkin.

      • Anonyymi

        helppo se on puskista laukoa, et sinä mikään uskovainen ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helppo se on puskista laukoa, et sinä mikään uskovainen ole.

        Sokia Reettakihan tuon huomaa, että Tähtiryhmä on pelekkä trolli.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe