MIHIN SE MYÖTÄ TUNTO KÖYHILLE KATOSI.????

Anonyymi

Jumalauta lähes puolet eduskuntaa oli sitä mieltä, että meidän todella köyhien asemaa pitäisi kohentaa eläke pitäisi indeksiä tarkistaa tasoa ja paska sosiaalisin tulon siirroin ,... viimmeinen miksen voi saada sitä mitä tarvitsen ilman sosku vittuilua joo tähän viimmeiseen vastaa varmaan 2.5.miljoonaa Suomalaista. mutta olen silti ihminen ilman voutia tai edunvalvojia tai muita pers kärpäsiä miksi.??? se on kai sinulta poissa.-??? eikä kai edes hävetä

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      JOS JÄI EPÄ SELVÄKSI KURJIA KOKENUT KANSA TARVITSEE APUA., NIIN MYÖS MEIDÄN SUOMEM KÖYHÄT JA EN OLE VIEMÄSSÄ TÄTÄ KENENKÄÄN,. ATERIASTA,

    • Anonyymi

      VASTAAN ITE KAIK.KI ON NYT UKRAINAA JA TÄPPIÄ LÖYTYY. TOINEN VASTAUS EI SE OLE VÄÄRIN OLEN SAMAA MIELTÄ, ETTÄ KURJIA KOKENUT KANSA TARVITSEE APUA JA HYVÄKSYN SEN MUTTEN SITÄ JESUIITTA TAI MITÄ POLITIIKKAA, ETTÄ TARKOITUS PYHITTÄÄ KEINOT. MINÄKIN OLEN SITÄ MIELTÄ JOTTA LIITYTÄÄN NATOON.

    • Anonyymi

      SUOMESSA on unohdettu kokonaan oma kansa, VALTAVA MÄÄRÄ mielenterveyden sairauksiA, UNOHDETTUJA IKÄIHMISIÄ ,ei kukaan kysele kuinka selviää,
      Entistä enemmän vanhat ihmiset lähetetään sairaalasta kotiin yksin koska osastoilla on liikaa porukkaa ja kukaan ei huolehdi miten ikäihminen kotonaan selviää, ruokailut, lääkkeiden otot, hygienia ja vessa -asiat, sängyn puhtaustaso, puhumattakaan muusta siisteydestä.
      Tulevaisuudessa ei riitä palvelutaloja kuin pienelle osalla niitä tarvitseville ja kotihoito sakkaa ihan kunnolla, henkilökuntaa ei riittävästi eikä paljolle sairauslomille saada sijaisia ei kesälomien ajaksi eikä lyhyimmille saikkujen paikkajiksi. Kyllä hoitajien palkka on niin surke ettei siihen hakeuduta, monissa muissa töissä pääsee paljon helpommalla. MUTTA ONNEKSI EDUSKUNT A päättää joka vuosi ensimmäisissä kokouksissa syksyisin nostaa omat palkkansa, Samoin johtajat ,,,,eiköä ole rahasta pulaa, NIINKUIN EI ULKOMAALAISTEN HYYSÄÄMISEEN.

    • Anonyymi

      Ei eduskunta välitä muista kuin itsestään. Aivan liikaa on avustajia ja valtiosihteereitä palkankorotuksiin on aina rahaa joka vuosi muutamalla satasella nostetaan. Salaa tehdään eivät ikinä uhkaa lakolla. Usko on mennyt eduskuntaan. Ovat rahaahneita paskoja. Hirveä vääntö hoitajien palkoista. Eivät osaa muuta kuin omia etujaan ajaa. Somalitkin valtaa eduskuntaa voi vitttttttuuu

    • Anonyymi

      Maa on tuhon oma. Pakko liittyä rikollisjengiin.

    • Anonyymi

      Avustaja! Tuokaa torkkupeittoni!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe