Hävittäjie lentelöö ja melekonen jymähtely kuuluu. Taisi se sottaan lähtö nyt tulla.
Joko puuttini aloitti pommitukset
22
728
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä on harjoittelua, mutta saattaahan tuolta itärajalta lennellä suhoi vähän härnätäkseen. Natoon kun ollaan menossa...
Tästä Suomen ilmavoimien taisteluharjoituksesta on sovittu jo vuosi sitten, joten ei ole edes sapelinkalistelua Venäjän suuntaan. Venäjä tosin aivan varmasti pian ilmoittaa paheksuvansa itsenäisen tasavallan harjoitteita, vaikka tällä kertaa siihen ei edes osallistu läntisten ystäviemme taistelukoneita. ; )
- Anonyymi
joo, mut paluuta entiseen aikaan ei oo. Pitää totutella vaan noihin suihkareiden ääniin.
Anonyymi kirjoitti:
joo, mut paluuta entiseen aikaan ei oo. Pitää totutella vaan noihin suihkareiden ääniin.
Tämä harjoitus loppuu jo perjantaina.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Tämä harjoitus loppuu jo perjantaina.
kyl mä sen tiedän, mut tarkoitin et jatkossa voi lentää muitakin kuin omia koneita....
Anonyymi kirjoitti:
kyl mä sen tiedän, mut tarkoitin et jatkossa voi lentää muitakin kuin omia koneita....
Voi olla, ettei lennä kauaa...
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Voi olla, ettei lennä kauaa...
vaikee sanoo, mut lentää, minkä lentää ja saa ansaitun huomion..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lentele muita kuin meidän Naton koneita tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lentele muita kuin meidän Naton koneita tulevaisuudessa.
älähän intoile, se saattaa naapuri silloin tällöin käydä koukkaamassa ja testata, miten se uusi naton jäsenvaltio reagoi.. melkosta karusellia saattaapi tulla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älähän intoile, se saattaa naapuri silloin tällöin käydä koukkaamassa ja testata, miten se uusi naton jäsenvaltio reagoi.. melkosta karusellia saattaapi tulla..
Eivät uskalla , jos on maan nimessä Nato!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät uskalla , jos on maan nimessä Nato!
Ylläpito, miksi sana hohhoijaa on poistettu pariin otteeseen. Onko ruuvi kireällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpito, miksi sana hohhoijaa on poistettu pariin otteeseen. Onko ruuvi kireällä?
Miksi hohhoittelet sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hohhoittelet sitten?
sitä saat miettii ihan rauhassa...;)
- Anonyymi
Artikkeleissa väitetään, että Suomi on siirtänyt jo kymmeniä raskaita panssariajoneuvoja itärajalleen. NewsFront -sivuston julkaisemassa artikkelissa on liitettynä todisteeksi video, jossa näkyy etenemässä panssariajoneuvoja kuljettava juna. Taustalla videolta kuuluu suomenkielinen kommentti ”rupee oleen kohta ahdasta itärajalla”.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Oisikin totta ja uusia lentokenttiä hävittäjille pitkin rajaa.
Ikävä kyllä uutinen oli Puuttinin trollien tekemä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä uutinen oli Puuttinin trollien tekemä.
Puuttin on mielipuoli hullu, ja hänellä on vakava sairaus pääkopassa. Kremli miettii, pitääkö Puuttinin pää vaihtaa johonkin toiseen, sikaa on tarjottu, toisena simpanssi, ellei sitten karhu.
- Anonyymi
Taitaa ne hossan poromiesten perseet jytistä enemmänkin. Voi luoja auta sitä hajua ja meteliä. Ei enää koskaan hossanjoelle perhokalaan eikä varsinkaan laavulle jäädä yöksi.
- Anonyymi
...viisauseläkkeelle päässeet on vapautettu asevelvollisuudesta ....
- Anonyymi
Oottakoahan viikko, kun Suomi jättää Natohakemuksensa, niin sitten Venäjän karhu ärähtellöö ja kovasti.
- Anonyymi
Voepi tulla se satanohjus lappiin, poronroppie lentelöö taivaalta, ihan keskisuomeen asti.
- Anonyymi
Ei se jouda nyt mitään suunnittelemaan, keskittyy ukrainalaisten naisten, miesten ja lasten raiskaamiseen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1706183- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736