Löytyiskö tätä kautta nuorta (16 ) naista jota kiinnostaa kokeilla vanhempaa miestä?
Oon 58 v ukkomies Etelä Pohjanmaalta. 183/75:17/5 ovat mittani. Vaalea lyhyt tukka ei partaa normaali kroppa.
Tykkään nuolla ja imeä ja takaapäin on mun lemppari.
joppe56@yahoo. com
kik Sergei53
Nuorempaa naista
22
755
Vastaukset
- Anonyymi
500€ 4h laita privaa
- Anonyymi
Hyvää tekis saada nuorta pillua näin vanhemmalla iällä. Lueskellut juuri keskusteluu kun ukm sopii rehvejä 19 vuotiaan kans. Pakko itsekkin runkkailla tässä hengessä mukana. M 67
- Anonyymi
Teitä nuoren pillun metsästäjiä alkaa ollaa palsta täynnä. Hei, teidän parasta ennen-päivä meni jo.
- Anonyymi
Kevät nostaa kiiman kaiken ikäisillä. Vanhemmat miehet hakee nuorta. Vahemmat naiset samoin.
- Anonyymi
Kyllä nuori nainen on kaunis katsella ja vielä kivempaa kun pääsee hyväilee kunnolla ja riisuu hissukseen nuorta ihoa esille. M 61
- Anonyymi
Todellakin..suukotella nuorta ihoo samalla kun riisuu vaatteita. Suudella huulii kun kyrpä hiljalleen paisuu täyteen mittaansa. Tarjota sit nuoren imettäväksi. Huh huh
- Anonyymi
Kyllä on mukava potkasta munille tommosta käloppua kurppaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on mukava potkasta munille tommosta käloppua kurppaa
Ai sellainen fantasia sul.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sellainen fantasia sul.
Makunsa kullakin
- Anonyymi
Mikäs hörhö sinä itse olet. Joku sekopää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs hörhö sinä itse olet. Joku sekopää.
Ei tarvitse olla sekopää tietääkseen, milloin liha on liian vanhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla sekopää tietääkseen, milloin liha on liian vanhaa.
Mites tuore liha sulla on . Ja Ootko nainen
- Anonyymi
Kiva jos sulle kävi niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva jos sulle kävi niin
Diu diu 😚 fossiili
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diu diu 😚 fossiili
Nyt se sekos lopullisesti😂😂
- Anonyymi
Onneksi löytyy vanhemmista miehistä pitäviäkin nuoria naisia..
Kyllä siinä kiima on molemmilla kun 60v mies nussii tiukkaa parikymppistä..kun poikakaveri kuulemma laukee jo reisille
Ja vaari sen kun painaa vaan paksua parrua liukkaaseen parikymppiseen pilluun
Ja tyttö kirkuu onnesta
Tjalle 60- Anonyymi
Nuoremmilla suoritus paineita myös itsetunto ongelmia.
- Anonyymi
Kirjoitit väärin, kirjoitan puolestasi oikein!
Älä naurata. T. Impotenti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit väärin, kirjoitan puolestasi oikein!
Älä naurata. T. ImpotentiEihän nämä idiootit osaa edes kirjoittaa🦧🦧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän nämä idiootit osaa edes kirjoittaa🦧🦧
Kusipäänä kuitenkin luet ja kommentoit innokkaana!🤣🤣
- Anonyymi
128 tapausta Pirkanmaalla, alaikäiset seksuaalirikosten kohteina
https://www.kmvlehti.fi/uutiset/art-2000008793449.html
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779