Lähes 100 ukrainalaista lähti haravoimaan

Anonyymi

33

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko siellä 500vuotta kotoutumista tehneitä ahkeroimassa
      paljonkin?

      • Anonyymi

        Tarkoitatko hoitajia? Tyhmänpanttina ne kadulla marssivat ja torille menevät
        roskaavatkohan

        t. Avaaja


    • Anonyymi

      Haravoiminen vaatii luvan maanomistajalta.

      • Anonyymi

        ja torilla seisominen hoitajat huom.
        Voisiko perussuomalaiset saapua autolla hututtaman heitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja torilla seisominen hoitajat huom.
        Voisiko perussuomalaiset saapua autolla hututtaman heitä?

        ^JUTUTTAMAAN ei siinä perunamuussia tehdä
        kirottu autokorjaus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Ei riitä äo sompuilla, e myöskään 500 v. kotoutetuila. Eikä motiivi. Eikä aika, täytyy päivystää taikaseinää.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kaupungin, kunnan työntekijöiksi, kesäksi nyt näin aluksi.
      Mitä lähemmäksi sota käy, niin sitä tiuhemmin harava käy-työntekijöitä alkaa ilmetä, työhaluinensa. -sodankäynnin taito, tzun tzin tzen tzan ximrimpam pum pam,?
      https://m.youtube.com/watch?v=OvqJGBopcwc

    • Anonyymi

      Somalin äo on pienempi kuin kengän numero niin eihän niistä ole vaativiin tölhin.

      • Anonyymi

        Ja kengät on tooosi pienet. Läpykkäät.


    • Anonyymi

      No, no. Ovat kuitenkin luoneet ilmaisesta ruuasta lantaa jo yli 30 vuotta! Moni kukkapenkki kiittää.

    • Anonyymi

      Haravat voisivat kiinnostaa somaleita koska ne voisi myydä ja tienata rahaa.
      Toivottavasti haravoijat pitävät niitä silmällä kun niitä tienestin haluisia on nykyisin joka paikassa, minne vain päänsä kääntää.

      • Anonyymi

        Sensijaa hoitajia suomessa ne ei kiinnosta, lisään edelliseeni. viittaavat työntekoo ja ovat kuin opettajat - saavat tyhmän opetuksesta RAHAA
        ei helvetti ja lakkoon.


        satana


    • Anonyymi

      Harava on liian vaativa työväline heille.

      • Anonyymi

        Ovat kuin persut eivät pysty töihin.


    • Anonyymi

      Somalia haravan piikin osuvat silmiin, kun ei ole käyttöohjetta miten päin sitä käytetään.

    • Anonyymi

      Tatu Vanhanen tiesi syyn.

      • Anonyymi

        Matti-poikansa yritti mollata omaa vanhaa isäänsä, ettei tiedä/ ymmärrä edes mitä puhuu.


    • Anonyymi

      Ei ole näkynyt somaleita siivoamassa roskia vapun jälkeen....saati lumitöissä talvella ikinä.

      • Anonyymi

        Hiekkojen poisto jalakäytäviltä luulisi olevan sopivaa hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiekkojen poisto jalakäytäviltä luulisi olevan sopivaa hommaa.

        Ukrainattaret ovat kummastelle pieniä kiviä kaduillamme?!


      • Anonyymi

        Ei varmaan,mitäs turhia hommia kun rahat tulee taikaseinästä ja elämä on kivaa.....


    • Anonyymi

      Eihän toki. Työnteko estää kehittävän khatin pureskelun ja muutenkin on vastoin uskonnollista vakaumusta. Onneksi sossutäti ruokkii, ja hyvin ruokkiikin.
      Jaksaa sitten taas tummapoika käydä raiskuuhommiin.

    • Anonyymi

      Somalille harava on liian monimutkainen kapistus oppia käyttämään.

    • Anonyymi

      Upeeta! Hyvä ukraina

    • Anonyymi

      Ukranalaiset ovat ahkeraa kansaa,haluavat tehdä työtä. Nämä somalit ei.

    • Anonyymi

      afrikasta ja lähi-idästä on tullut vain lepo turisteja kela-lomille!
      Tuottavat vain häiriötä ja kustannuksia, lisäävät turvattomuutta.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe