Henkilästön sairauslomat

Anonyymi

tyrvään sanomissa oli juttu että kaupungin työ väellä on saikut lisääntynyt onhan se kamalaa ennenvanhaan kun pääsi kunnalle töihin se oli kuin suojatyöpaikka siellä sai olla tappiin saakka tekemättä mitään, nykyään kunnallakin joutuu tekemään töitä palkkansa eteen ei ole ihme että saikut paukkuu.

3

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei millään mahdollista että jossain olisi työläisiä iso määrä eikä tarvisi tehdä mitään, jos ei tarvisi tehdä mitään ei silloin olis töitäkään.

    • Anonyymi

      Sairaanhoitajat vaativat 5-vuotista palkkaohjelmaa, jossa joka vuosi heidän palkkojansa korotetaan 3,6%:lla yli teollisuuden ja vientialojen saaman yleisen korotuksen tason.

      Kunta-alan rasitetut työntekijät eivät tyydy tuollaiseen korotukseen Sen sijaan he vaativatkin nyt 4,7%:lla yli teollisuuden ja vientialojen saaman yleisen korotuksen tason.
      https://www.jhl.fi/2022/02/23/jhl-vaatii-yli-2-palkankorotukset-ja-niiden-paalle-47-vuosittaista-palkkaohjelmaa-nain-sailytetaan-kuntien-ja-hyvinvointialueiden-palkkakilpailukuky/

      Voi rassuja kunta-alan raatajia. Tällainen pikku korotus heille on nyt suotava.

    • Anonyymi

      Monella kunnan ja virastojen työntekijöillä todellinen työmäärä vuodessa noin 10 kuukautta kun otetaan pekkaset, sairauslomat ja vuosilomat pois.

      Ei toimi yksityisellä puolella tai yrittäjillä tuollaiset lomat. Tästä huolimatta vaativat samaa palkkaa, outoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4167
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4016
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3632
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      65
      2983
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2518
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2518
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe