Persutäti kalkattaa

Anonyymi

Suidaanin taksikuluista kavereittensa kanssa rasismia tursuten. Tuliko katsottua että olli immosella PS omi taksikuja vain muutamaa kymmentä euro vähemmän?
Kuntasolla on paljon valtuutettuja jotka eivät jaksa lukea kuin otsikot, numerotietoa eivät oikeen ymmärrä, miten he pärjäävät valtuustotyöskentelyssä?
Noh, aina menee joku joukossa jonka suurin mielenkiinto on vaikkapa ihmisten ulkonäössä.

3

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noh, aina menee joku joukossa jonka suurin mielenkiinto on vaikkapa persut. Itseasiassa ainoa mielenkiinnon kohde jopa elämää hallitsevasti pakkomielteen muodossa.

• Anonyymi

Tämän Suldasnim on käsketty turvallisuussyistä käyttää taksia? Natsipersujen uhkailujen takia ilmeisesti! Entä Immonen? Miksi?

• Anonyymi

Kait sitä suvakit jahtasi vasaroiden kanssa kun natsit ovat keskittyneet viime aikoina kohdistamaan väkivallan tekonsa persuihin?

Hyvin kummallista kuinka ao. sai ohjeistukset käyttää julkisten sijaan taksia vaikka ei ole edes ainoa värillinen kansanedustaja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      853
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      708
    3. 35
      577
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    5. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      570
    7. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      33
      559
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      464
    Aihe