Vieläkö tytöt/naiset tykkää nuolemisesta?
Pillun ja pyllyn nuolemisesta?
10
83
Vastaukset
- Anonyymi
Joo Varsinkin kun on kunnon mahatauti
- Anonyymi
Asiallisia kommentteja, kiitos!
- Anonyymi
😼:n nuoleminen ehdottomasti!! Kiihottaa pelkästään ajatus mutta kun ei ole ketään joka nuolis :) Ja ongelmana myös et aina sitä nuolemista ei välttämättä kehtaa pyytää partnerilta, kun kaikki miehet ei siitä ajatuksesta innostu
- Anonyymi
Erikoinen näkemys, etteikö kehtaisi pyytää. Näin miehenä kyllä aina kysyn luvan, että saanko..? Joskus aniharvoin tulee vastaus, että eiku tuu suoraan sisään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen näkemys, etteikö kehtaisi pyytää. Näin miehenä kyllä aina kysyn luvan, että saanko..? Joskus aniharvoin tulee vastaus, että eiku tuu suoraan sisään..
Jotku miehistä ei tykkää nuolemisesta :) Näitäkin on nähty
- Anonyymi
Pesetkö ittesi ennen nuolentaa? Minua ei haittaa se pissin/hien haju. Itse asiassa ne kiihottaa enemmän. Saan aivan järkyttävän seisokin niistä kuten tahrasista pikkareista. Ja jos ne pikkarit vielä sattuu olemaan stringit niin "räjähdän".
- Anonyymi
Itse tykkään nuolla sekä edestä että takaa varsinkin jos naisella tuoksuu hieman hiki/pissa. Ja tykkään myös tuoksutella likaantuneita pikkareita. Joo, olen varmasti joidenkin mielestä täysi pervo mutta minkä sille mahtaa että haluaa tyydyttää naisen ja nauttia samalla itse 🤷♂️
- Anonyymi
ei tuo ole mitenkään erityisen pervoa, kaikilla meillä on omia mieltymyksiä :)
Tytöt kyl tykkää nuolemisesta enämpi ku punasesta polkypyörästä. Mut kantsii kysyy, kun ihan kaikki ei tykkää. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096436Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884061L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa393385TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72780Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6231378- 65794
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55783- 9769
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193758Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47739