Pillun ja pyllyn nuolemisesta?

Anonyymi

Vieläkö tytöt/naiset tykkää nuolemisesta?

10

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo Varsinkin kun on kunnon mahatauti

• Anonyymi

Asiallisia kommentteja, kiitos!

• Anonyymi

😼:n nuoleminen ehdottomasti!! Kiihottaa pelkästään ajatus mutta kun ei ole ketään joka nuolis :) Ja ongelmana myös et aina sitä nuolemista ei välttämättä kehtaa pyytää partnerilta, kun kaikki miehet ei siitä ajatuksesta innostu

• Multa ei nuolemista tartte kysellä. Teen sen ihan pyytämättä ja mielellään orgasmiin asti 👅

• Anonyymi

Erikoinen näkemys, etteikö kehtaisi pyytää. Näin miehenä kyllä aina kysyn luvan, että saanko..? Joskus aniharvoin tulee vastaus, että eiku tuu suoraan sisään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoinen näkemys, etteikö kehtaisi pyytää. Näin miehenä kyllä aina kysyn luvan, että saanko..? Joskus aniharvoin tulee vastaus, että eiku tuu suoraan sisään..

Jotku miehistä ei tykkää nuolemisesta :) Näitäkin on nähty

• Anonyymi

Pesetkö ittesi ennen nuolentaa? Minua ei haittaa se pissin/hien haju. Itse asiassa ne kiihottaa enemmän. Saan aivan järkyttävän seisokin niistä kuten tahrasista pikkareista. Ja jos ne pikkarit vielä sattuu olemaan stringit niin "räjähdän".

• Anonyymi

Itse tykkään nuolla sekä edestä että takaa varsinkin jos naisella tuoksuu hieman hiki/pissa. Ja tykkään myös tuoksutella likaantuneita pikkareita. Joo, olen varmasti joidenkin mielestä täysi pervo mutta minkä sille mahtaa että haluaa tyydyttää naisen ja nauttia samalla itse 🤷‍♂️

• Anonyymi

ei tuo ole mitenkään erityisen pervoa, kaikilla meillä on omia mieltymyksiä :)

• Tytöt kyl tykkää nuolemisesta enämpi ku punasesta polkypyörästä. Mut kantsii kysyy, kun ihan kaikki ei tykkää. 🌹👀

Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4996
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2269
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2144
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      219
      2122
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      214
      1347
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1148
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      956
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      933
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      859
    Aihe