Reitti luokseni

Anonyymi

Käy niin että juttelulla päästään syvempiin aiheisiin ja luottamus/tunteminen varmistuu. Välttely kertoo sen että näin ei haluta. Luottamus on siis prosenttiluokkaa ?,itselläni 100.
No, ei se mitään. Kesä ja tulee ja toivottavasti leppoisat tuulet.

13

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Välttelyä on tuollainen vihjailukin. Kukaan ei voi tietää, kenelle viestisi osoitat.

Pistäpä siis tunnisteet, kenen haluat sinuun luottavan?

• Anonyymi

Oletko itse vältellyt tai ollut huomaamatta hänet? n-m

• Anonyymi

Itse se vaan tyrkyttää itteesä toisen puolisolle ihan väkisin, saas nährä onnistuuko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse se vaan tyrkyttää itteesä toisen puolisolle ihan väkisin, saas nährä onnistuuko?

Kuka tyrkyttää? Nyt meni vähän ohi tuo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tyrkyttää? Nyt meni vähän ohi tuo.

Taitaa olla niitä kevään kestoharhaisia tuo kommentoija. Varsinkin jos nämä kokemukset tai näkemykset perustuu suomi24 palstaan ja sen anonyymeihin kirjoituksiin, eikä esimerkiksi siihen, että näin olisi käynyt kertaakaan irl

• Anonyymi

Paras reitti toisen luokse on unohtaa toinen ja elää omaa elämäänsä. Silloin reitti avautuu ja yhtyy toisen samanlaisen reitin kanssa ajan kanssa. Vetovoiman laki. Ei ole välttelyä vaan enemmänkin päästämistä irti jatkuvasta tarpeesta saada joku vierelleen.

• Anonyymi

En kyllä itsekään noudata tuota vaikka pitäisi. Kaipaan vain täällä sitä miestä ja näen hänet ajatuksissa useinkin. Mutta yritys unohtamiseen on.

• Anonyymi

Unohtaa se on paras ratkaisu, ihmiset jotka ei ole tarkoitettu teille.
        Vetovoimaa ei ole kaikkiin ihmisiin, eikä se synny koskaan pakottamalla, painostamalla.
        Irti päästäminen mahdottomasta kohteesta, joka ei koskaan pääse vierellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtaa se on paras ratkaisu, ihmiset jotka ei ole tarkoitettu teille.
        Vetovoimaa ei ole kaikkiin ihmisiin, eikä se synny koskaan pakottamalla, painostamalla.
        Irti päästäminen mahdottomasta kohteesta, joka ei koskaan pääse vierellesi.

Kyllä sitä on kun vaan ihastuu. Minulla on joka tilanteesta / elämäntilanteesta ollut joku johon vetovoimaa. Sitten kun on tullut uusi ihastus niin edellinen unohtunut heti. Kaikkien kanssa kuvitellut samaa että on yksi ja ainoa minulle minua varten. Usein nämä yksipuolisia ihastuksia.

• Anonyymi

Miten välttely ilmenee?

• Anonyymi

En tiiä
      Mies ei taida haluta minua ei hyväksyttävä se sitten varmaan on vaikka ei en hyväksy

• Anonyymi

Väittely on toinen luonto.

• Anonyymi

Vastaus on pyöreä nolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon

Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani
      Maailman menoa
      524
      3042
    2. Uskallatko laittaa tuntomerkkejä

Samaan kommenttiin sekä itsestäsi, että kaivatustasi?
      Ikävä
      122
      2438
    3. Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."

Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi
      Bachelor
      20
      2025
    4. Stefulla taas korkki auki?

Tästä taitaa tulla hieno päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1175
    5. Martiinan "Ikuinen rakkaus", hah hah haaa

Onko tämä lippisressukka nyt sitten taas se ikuinen rakkaus ? ? miksi ikiteini mara on niinkin tyhmä ja nolo ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      188
      1144
    6. Maisa Torppa miehensä kanssa lomalla

Espanjan Alicantessa. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Vauva-jai-kotiin-Maisa-Torppa-karkasi-rakkaansa-kanssa-aikuisten-lomalle-Espanjaan-kuva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      893
    7. Zaharova yllättäisi sotilaallisesti

Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi keskiviikkona, että Venäjän vastaus Suomen Nato-jäsenyyteen tulee olemaan luonteeltaan sotilaa
      Maailman menoa
      182
      891
    8. Mies olet kaunis sisältä ja ulkoa

Haluan sut omakseni. Sinä jos kuka kelpaat :)
      Ikävä
      88
      860
    9. Naton vastustajat pääosin kouluja käymätöntä, ja vähemmän älykästä porukkaa

monet myös työttömiä. Paljolti samaa jengiä joka myös vastustaa koronarokotuksia, ja puolustaa venäjää. Uutiset luetaan mm. MV-lehdestä. Veikkaan ett
      Maailman menoa
      275
      796
    Aihe