Oksentaminen oluen jälkeen

Anonyymi

Mietin että jos oksentaa oluiden juomisen jälkeen niin vähentääkö se saatuja kaloreita? Ja kuinka nopeasti pitäisi se tehdä?

9

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sä juot kaljaa jos tarkoitus on oksentaa juomisen jälkeen?Eikö sulla järki pelaa ollenkaan.

• Anonyymi

Sen takia että se on hyvää mutta kaloripitoista! Niitä kaloreita en halua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen takia että se on hyvää mutta kaloripitoista! Niitä kaloreita en halua!

Enpä ole hullumpaan oluenystävään törmännyt.🤓🍺🍻

• Anonyymi

Kysyn vaan että onko se oksennuskin sitten hyvää. Että mitä heltetin järkeä juoda ja oksentaa. Vai teeskenteletkö vai oletko trolli?

• Anonyymi

Aika moni tosiaan oksentaa kitattuaan liikaa kaljaa.

• Anonyymi

No jos tykkää oluesta niin tykkää sitten siitäkin että oksentamienn syövyttää ruokatorvea.Pidätkö siitäkin?

• Anonyymi

Koko kysymyksessä eiole mitään järkeä ihan jo sen takia, että oluessa on itseasiassa varsin vähän energiaa vaikka jotkut muuta uskotteleekin. Saat juoda aika helvetistä olutta, jotta moiseen laattaamiseen on mitään tarvetta ja sillon todennäkösesti laattaat kankkusen takia :-)

• Anonyymi

Miks ihmeessä edes juomaan jos oksennettava sen jälkeen?

• Anonyymi

Vai niin, kaljan maun takia. No, joku jo toteskii et onks se toinen maku sit hyvä.
        Ei mitään järkee..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      200
      8930
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5418
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4631
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      89
      4410
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      59
      3589
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3346
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      59
      3223
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2846
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2692
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2601
    Aihe