Mietin että jos oksentaa oluiden juomisen jälkeen niin vähentääkö se saatuja kaloreita? Ja kuinka nopeasti pitäisi se tehdä?
Oksentaminen oluen jälkeen
9
366
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sä juot kaljaa jos tarkoitus on oksentaa juomisen jälkeen?Eikö sulla järki pelaa ollenkaan.
- Anonyymi
Sen takia että se on hyvää mutta kaloripitoista! Niitä kaloreita en halua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen takia että se on hyvää mutta kaloripitoista! Niitä kaloreita en halua!
Enpä ole hullumpaan oluenystävään törmännyt.🤓🍺🍻
- Anonyymi
Kysyn vaan että onko se oksennuskin sitten hyvää. Että mitä heltetin järkeä juoda ja oksentaa. Vai teeskenteletkö vai oletko trolli?
- Anonyymi
Aika moni tosiaan oksentaa kitattuaan liikaa kaljaa.
- Anonyymi
No jos tykkää oluesta niin tykkää sitten siitäkin että oksentamienn syövyttää ruokatorvea.Pidätkö siitäkin?
- Anonyymi
Koko kysymyksessä eiole mitään järkeä ihan jo sen takia, että oluessa on itseasiassa varsin vähän energiaa vaikka jotkut muuta uskotteleekin. Saat juoda aika helvetistä olutta, jotta moiseen laattaamiseen on mitään tarvetta ja sillon todennäkösesti laattaat kankkusen takia :-)
- Anonyymi
Miks ihmeessä edes juomaan jos oksennettava sen jälkeen?
- Anonyymi
Vai niin, kaljan maun takia. No, joku jo toteskii et onks se toinen maku sit hyvä.
Ei mitään järkee..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752