Huomenta röllikän aamuun! Ikävöit niin mua tossa yks yö,että

Anonyymi

että ajattelin ryhdistäytyä ja panostaa useammin sulle ketjun tekemisiin.

Aiheena tänään inspis tosta LV ketjustas. Eli aiheena raha ja rakkaus.


Ennen ajattelin että kuka vtun kahjo valitsee varakkuuden pohjalta itselleen parisuhdekumppanin? ajattelin röllikkä et sä oot vaan katkeroitunut sekopää, kun itket täällä sellasta. Minusta puhuit turhaa katkeroitunutta shaissee et naiset on rahan perään...

Mutta röllikkä, nyt sanon sellasen lauseen mikä saa sut kehrään: Olin väärässä! Anteeksi.

Kattelin tossa jotain suomalaista deittiohjelmaa telkkarista. Siellä aika monet naiset jotka haki itselleen ohjelman kautta miestä mainitsi et pitää olla pukumies ja tienata hyvin. Eli olla varakas. Naisten ikä ei vaikuttanut asiaan. Niin nuoret parikymppiset kuin kuudenkympin tienoilla pyörivätkin sanoivat että miehen pitää olla varakas ja jonkinlainen pukumies, ettei suostu deiteille lähteen minkään köyhän tavallisen työntekijän kanssa.

Osa siis meistä naisista valitsee oikeasti miehen rahan ja aseman kautta eli pinnallisin kriteerein,

Mun omassa ystäväpiirissä on pari sellasta naista jotka ovat myös sanoneen joskus saman asian että pukumies ja mies joka kustantaa kalliita lahjoja ja vie huvipurrelle, surffaileen tai lennättää ulkomaille aurinkomatkoille deiteille on heidän hyväksymä. Mä ajattelin heistä et he vaan ei oo rakastunu koskaan niin puhelee tollasia siksi, mutta he todella ottivat miehet enemmän varakkuuden ja järkipäätöksen kuin tulisen rakastumisen kautta.

Eli olit rölli oikeessa. Osa naisista valkkaa sen miehen joka ostelee niille niitä LV:tä kerran viikossa, eikä mitään tokmannin käsilaukkua kerran vuodessa.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Röltsitär me onneksi ymmärrämme tosirakkauden :)

      • Anonyymi

        Viittaako LV etu- ja sukunimen ensimmäisiin kirjaimiin?
        Kysyy Urpo Utelias


      • Anonyymi

        Ainakaan se ei oo Luis vuittonen laukuista kiinni kehen mä rakastun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan se ei oo Luis vuittonen laukuista kiinni kehen mä rakastun

        Ai sitäkö tuo aloituksen kirjoittanut mies on huudellutkin, joku veikkasi lv:llä saippuaa. Molemmille olisi kyllä käyttöä, toisella voisin pestä muiden suut ja toisella pyydystää särkiä rantavedessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sitäkö tuo aloituksen kirjoittanut mies on huudellutkin, joku veikkasi lv:llä saippuaa. Molemmille olisi kyllä käyttöä, toisella voisin pestä muiden suut ja toisella pyydystää särkiä rantavedessä

        Mitä se eimia tietää?

        Oletko vieläkin siinä roikkumas mun peräs?

        Sä sait multa jo pakit. Et oo makuuni. Opettele löytään se ovi ja etsiin muu palstalainen jonka perässä roikut kuin epätoivoinen muija.

        Pakit on pakit. Et oo eimia makuuni. Evvk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sitäkö tuo aloituksen kirjoittanut mies on huudellutkin, joku veikkasi lv:llä saippuaa. Molemmille olisi kyllä käyttöä, toisella voisin pestä muiden suut ja toisella pyydystää särkiä rantavedessä

        Lyhyesti eimia: et ole tarpeeks tasokas mulle.
        Tasokkaalla tarkoitan henkistä kypsyyttä ja ihmissuhdetaitoja

        Mikään konflikti ei ihmisten välillä ratkoo aukomalla turpaa ja nalkuttamalla eli olet eimia tasoton ja turn off

        Olet saanu pakit juuri siksi. Henkisesti kypsymätön parisuhdemielessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se eimia tietää?

        Oletko vieläkin siinä roikkumas mun peräs?

        Sä sait multa jo pakit. Et oo makuuni. Opettele löytään se ovi ja etsiin muu palstalainen jonka perässä roikut kuin epätoivoinen muija.

        Pakit on pakit. Et oo eimia makuuni. Evvk

        Uskotko sinä mies todella, että jokainen jolle vastaat on tämä eimia ja uskotko sinä todella, että tämä eimiaksi nimittämäsi ihminen on lukenut itse henkilökohtaisesti yhtäkäään slurraustasi? Tuo kiihtyminen nollasta sataan kielii hieman siitä, että tämä kohtaanto-ongelma on kovin uuvuttava sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko sinä mies todella, että jokainen jolle vastaat on tämä eimia ja uskotko sinä todella, että tämä eimiaksi nimittämäsi ihminen on lukenut itse henkilökohtaisesti yhtäkäään slurraustasi? Tuo kiihtyminen nollasta sataan kielii hieman siitä, että tämä kohtaanto-ongelma on kovin uuvuttava sinulle.

        Uskotko eimia jo että sinä sait pakit lesbo multa.

        Sä et mulle kelpaa. Sä voit olla rikas ja johtaja. Voit omistaa sen ok-talon ja voit olla akateeminen mutta kun se ei riitä, jos henkinen pääoma on tasoo nalkuttava mustasukkainen läheisriippuvainen roikkuja joka ei ymmärrä totella sanaa ei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko eimia jo että sinä sait pakit lesbo multa.

        Sä et mulle kelpaa. Sä voit olla rikas ja johtaja. Voit omistaa sen ok-talon ja voit olla akateeminen mutta kun se ei riitä, jos henkinen pääoma on tasoo nalkuttava mustasukkainen läheisriippuvainen roikkuja joka ei ymmärrä totella sanaa ei!

        Eli sinulla on mies alemmuuskompleksi tähän sinua koulutetumpaan ja varakkaampaan naiseen, joka on ilmiselvästi perheellinen ja tuskin vaivaa päätään sillä, että kirjoittelet hänelle jossain kevyen tason darkwebissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinulla on mies alemmuuskompleksi tähän sinua koulutetumpaan ja varakkaampaan naiseen, joka on ilmiselvästi perheellinen ja tuskin vaivaa päätään sillä, että kirjoittelet hänelle jossain kevyen tason darkwebissä

        Ei vaan mulla on ahdistus kun omit mua.

        Etkä lopeta tota jatkuvaa ahdistelua eimia.

        Teen susta rikosilmoituksen


    • Anonyymi

      Hieno jae.

    • Anonyymi

      Mietin tätä kirjoitusta, sanotaanko näin, että suurinosa naisista haluaa varakkaan miehen, ainakin mun tutuista ja täytyy osata käyttäytyä ja pukeutua. Itse nuorempana "ihastuin" aina pukumiehiin, mutta en sen vuoksi, vaan mulle oli tärkeää, että ihminen on siisti. On tosi ikävää, että naiset haluaa miehiä rahan vuoksi, koska todellisuudessa se on sivuseikka, koska molemmat elättää itse itsensä.
      Siinä mielessä jumituin nyt tähän, kun justiinsa näistä puhuttiin, osalla naisista on tärkeää myös ammatti, ulkonäkö tms.. oon varmasti tässä vähän erilainen, mua ei kiinnosta ,kun ihmisen luonne, se on se mikä ratkaisee minkälainen elämä ja arki on. Mä nyt ottaisin sen "roskakuskin" jos olisin rakastunut, koska häntähän mä rakastaisin enkä hänen rahoja. Silti tämä on valitettavan totta, että monilla ratkaisee asema ja raha.

      • Anonyymi

        Mun henk.kohtainen näkemys on ettei pukumiehet oo mitään kovinkaan vetoovia. Ne on jäykkiksiä. Muodollisia ja virallisia. Tulee olo takakireestä pingottajasta, joka ei osaa ottaa rennosti. Krapa kuristaa kaulassa ja puvun takki hiostaa ja kiristää käsivarsista.


        Mä itse henk.koht pidän seksikkäämpänä ja vetoovampana jotain vapaa-ajan pukeutumista. Ja tietty poliisin duunari uniformu on myös aika hottis. Vois koska vaan tulla mut pidättään ja laittaan rautoihin ja mä en vastaan laittas. Tai ehkä muodonvuoksi että otteet koventuis mun ympäriltä.

        Mua on muuten järjestyksenvalvoja joskus baarissa ottanu käsivarresta kiinni kun kiihdyin musta mustasukkaiselle miehelle samoin kuin röllille täällä palstalla. Korotin ääntäni sen verran kipakaksi että järkkäri tuli erottaan mut ja mulle raivoovan miehen jonka kanssa siis en ollut minkään tasoisessa suhteessa, mut se koki pahaa mieltä kun mä hengasin muiden miesten kanssa tanssimassa ja ne koski muhun hänestä liian epäsopivasti. Mä kimpaannuin kun sinkkua tulee joku käskeen kenellä ei oo siihen oikeutta ja sitten tuli järkkäri joka laittoi mut toiselle puolen baaria rauhottuun ja miehen siirsi toiselle puolen baaria. Mua se talutti kädestä mutta mun hyvin kipakka käski että näpit irti musta! sai järkkärin irrottaan otteen musta välittömästi, Se ihan säikähti kun mun ääni oli niin vaativan vihasen käskevä. Olin tosissani että kaikki kädet irti mun iholta NYT!


    • Anonyymi

      Rikkaat miehet on pienikikkelisiä nössömiehiä. Sen takia niille annetaan rahaa, koska se kompensoi pientä piliä tai rumuutta tai muuta vastaavaa.

      • Anonyymi

        No nyt tämä ei ollut kuitenkaan sopivaa.


    • Anonyymi

      🤗🤗 seidin, työ, paikkani, pomon, voisi jo vihdoin ja viimeinkin korvata, äärimmäisen paljon älykkäämmällä ja viisammalla ihmisellä, ja kuskata, nykyinen seidi täysin nukutettuna ja tainnutettuna suoraan Zimbabween, ja, laittaa taskuun pelkkä purukumi, pakkaus, pahimpaan nälkään ja janoon, ja, korvata nykyinen seidi, hyvään aikaan, toisella vain, 🤗🤗💏 ja, maksa koon, vaikka kuinka tähti, tieteellisiä summia, niin, minä maksan. 🤗🤗👍👍👍👍👍👍😍 terveisin N, eli, PAKSU PEKKA. 🥰🥰 on, jo, ainakin, että, sinne työpaikkaan tulee edes joku, millä on älykkyyttä ja järkeä. 🤔 ja, jos, "rakkaan" Kannen, käytös, ei, muutu enää paremmaksi, niin hän, myös, suoraan Zimbabween, pelkkä purukumi, pakkaus, taskussaan, vain. Ja, olen täysin tosissani, sillä hyvää ei saa usein hyvällä, vaan pahalla, ja, nimen omaan pahalla, joten kannella on petraamisen paikka, seidillä se on jo täysin loppunut. 💏💏😍😍😍😍😍😍👍😺😘 terveisin, N, eli, PAKSU PEKKA. Ja, nimen omaan "rakkaudella" 😊😊😍😍🌹💏

    • Anonyymi

      Janne, 💏🤗😘

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe