Mistä voi tilata Jallun?
Missä Jallu luuraa?
8
1975
Vastaukset
- Anonyymi
Jallu lehti lakkautettiin vuonna 2015.Kun firma meni konkkaan.
Alkosta kyllä löytyy jallua.Yhden tähden,kahden tähden ja kolmen tähden.- Anonyymi
Ei ole kahden tähden jallua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kahden tähden jallua...
juu kun ostaa 2kpl yhden tähden pulloa niin kotona on sit ainakin "voe herran tähden"
- Anonyymi
Sun mustasta aukosta tampio
- Anonyymi
Ei löydy kioskilta eikä kaupasta enää mutta onneks divareista löytyy ja monesta osto- ja myyntiliikkeestä myös. Ei maksa paljoa mutta ostajan kannattaa tarkistaa ettei ole sivut liimaantuneet kiinni toisiinsa. Näillä vanhoilla lehdillä on joskus taipumus mennä sillä tavalla huonoon kuntoon. Mikä sitten liekin syynä moiseen ilmiöön.
- Anonyymi
Kurpat ne taas jaksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurpat ne taas jaksaa
Niinpä.
- Anonyymi
Niinpä niin,lehtien sivut voivat olla hyvin liisteröidyt yhteen.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585544KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953557Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182378Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222365Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91158- 1021048
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621027Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181012- 83978
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79965