Mistä voi tilata Jallun?
Missä Jallu luuraa?
8
1927
Vastaukset
- Anonyymi
Jallu lehti lakkautettiin vuonna 2015.Kun firma meni konkkaan.
Alkosta kyllä löytyy jallua.Yhden tähden,kahden tähden ja kolmen tähden.- Anonyymi
Ei ole kahden tähden jallua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kahden tähden jallua...
juu kun ostaa 2kpl yhden tähden pulloa niin kotona on sit ainakin "voe herran tähden"
- Anonyymi
Sun mustasta aukosta tampio
- Anonyymi
Ei löydy kioskilta eikä kaupasta enää mutta onneks divareista löytyy ja monesta osto- ja myyntiliikkeestä myös. Ei maksa paljoa mutta ostajan kannattaa tarkistaa ettei ole sivut liimaantuneet kiinni toisiinsa. Näillä vanhoilla lehdillä on joskus taipumus mennä sillä tavalla huonoon kuntoon. Mikä sitten liekin syynä moiseen ilmiöön.
- Anonyymi
Kurpat ne taas jaksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurpat ne taas jaksaa
Niinpä.
- Anonyymi
Niinpä niin,lehtien sivut voivat olla hyvin liisteröidyt yhteen.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561852Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151378Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101269Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851125- 65933
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60923TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51846
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126810Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803