Erikoon vanteet edessä ja takana

Anonyymi

14" kitkarenkaat edessä ja 15" kesärenkaat takana. Onko laillinen? Etuveto VW Golf.

8

216

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole laiton mutta sillä ei saa ajaa yleisessä liikenteessä.

• Anonyymi

Ja miksi ei saa ajaa? Käsittääkseni riittää että samalla akselilla on samanlaiset renkaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miksi ei saa ajaa? Käsittääkseni riittää että samalla akselilla on samanlaiset renkaat.

Laiton sen takia, koska kitkarenkaita ei saa käyttää koskaan. Ei edes talvella.

• Anonyymi

Riippuu vähän renkaiden profiilista, mutta kitkarenkaista jo sinällään tuleekait sanomista jos nyt oot menossa katsastukseen.

• Anonyymi

Mitäs sanomista niistä kitkoista tulisi? Lailliset kumit sekä kesällä että talvella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sanomista niistä kitkoista tulisi? Lailliset kumit sekä kesällä että talvella.

Joo mutta siitä huolimatta kitkoja ei suositella käytettäväksi kesällä, ovat kuitenkin alunperinkin kehitetty ja tarkoitettu talviajoon. Eli kitkarenkaat ovat kuitenkin talvikäyttöön tarkoitetut ja sitä kautta ne luokitellaan talvirenkaiksi.
        Mutta yllättävänkin useat ajavat kitkoilla ympäri vuoden, säästämistarkoituksessa kaiketi.
        Eli katsastusmies ainakin voi laillisesti hylätä auton, jos auto viedään katsastukseen kesärengaskaudella katsastukseen kitkarenkailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta siitä huolimatta kitkoja ei suositella käytettäväksi kesällä, ovat kuitenkin alunperinkin kehitetty ja tarkoitettu talviajoon. Eli kitkarenkaat ovat kuitenkin talvikäyttöön tarkoitetut ja sitä kautta ne luokitellaan talvirenkaiksi.
        Mutta yllättävänkin useat ajavat kitkoilla ympäri vuoden, säästämistarkoituksessa kaiketi.
        Eli katsastusmies ainakin voi laillisesti hylätä auton, jos auto viedään katsastukseen kesärengaskaudella katsastukseen kitkarenkailla.

Kitkat on täysin sallittuja ympärivuoden, eikä ne aiheuta laillista hylkäämisperustetta kesäajan katsastuksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kitkat on täysin sallittuja ympärivuoden, eikä ne aiheuta laillista hylkäämisperustetta kesäajan katsastuksessa.

Valitettavasti kitkarenkailla saa ajaa myös kesällä vaikka niiden pito heikkenee kesällä merkittävästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      140
      1041
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1007
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      748
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      688
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      686
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      676
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      525
    Aihe