Kyllä tuntuu pahalta

Anonyymi

kun ingnooraat minut täysin😢. Tänään on taas vaikeampi päivä..haluaisin vain hautautua vaan peiton alle itkeä pahan olon pois. Valitettavasti velvollisuudet estää sen , pyörät on vain pidettävä pyörimässä, vaikka sydän on ihan rikki 💔

36

1283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Herran jumala

    • Anonyymi

      SINÄ..kerropa, mistä pahaolosi kumpuaa! Minustako? Menen sitten iäksi pois näkö- ja kuulopiiristäsi, palstalta ja kaikesta. Sanot vain! No, elämästä en viitsi vielä ainakaan kenenkään tai minkään asian takia... 😘

      Minullakin voisi olla SYDÄN IHAN RIKKI ja HERMOT MENNEET mutta olen lujaa tekoa. Ole Sinäkin, sillä minä RAKASTAN SINUA, jos olet HÄN, JONKA HALUAISIN SINUN OLEVAN. 💕 Etunimesi taittuu "raamiin" KVVKV, jonka olet ainakin joskus tajunnut jo heti oikein sen enempiä minun selittämättä.

      Mukavaa to-päivää!!! Ajatelen Sinua nytkin yo. oletuksella ja lähden tästä taas töihin sinne yhteen toiseen, Sinunkin tietämääsi paikkaan. 😚

      • Anonyymi

        PKM🤔?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PKM🤔?

        SAKOTRG 😏?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAKOTRG 😏?

        Tässä on tainnut löytyä yhteys, ihanaa.❤🥰. Ap ei liity näihin. Mutta jos kaksi ymmärtää toisiaan tuollaisella koodauksella, niin ovat luodut yhteen. Älkää hukatko toisianne, Onnea❤! -Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAKOTRG 😏?

        Sakon tarkkuuskivääri tulee mieleen. Sillä saa kontaktin jopa yli kilometrin päähän ilman nettiä, ja osumatarkkuus parempi kuin palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sakon tarkkuuskivääri tulee mieleen. Sillä saa kontaktin jopa yli kilometrin päähän ilman nettiä, ja osumatarkkuus parempi kuin palstalla.

        Nauroin tälle, heh


    • Anonyymi

      Kuinka niin sydän on ihan rikki?

    • Anonyymi

      Niin on munkin rikki. Etkö muista että odottelen vain ja ainoastaan anteeksipyyntöäsi.

    • Anonyymi

      Hmmm..näihin ei tiedä mitä sanoa. Toivottavasti löydätte ihmisen, joka saa voimaan hyvin! Mä oon aina ollut sinut oman elämäni kanssa, mutta sit löysin miehen, joka sai mut voimaan vielä paremmin, toki pidän häntä ihan 1, mutta ystävänä. Kiiiiitoooos M mies🙃 sellainen ihminen löytyy vielä, mutta niitä ei ihan joka nurkantakana ole.

      • Anonyymi

        Juuu

        Aikaaa kuluu

        Mut juuret on sitä vahvemmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuu

        Aikaaa kuluu

        Mut juuret on sitä vahvemmat

        Vahvemmat mihin? Juu juu...aikaa kuluu kokoajan ja kaikki muuttuu päiväpäivältä, sitä en tiedä et mihin.


      • Anonyymi

        😁Miikka


    • Anonyymi

      Pieni kullannuppunen. Muista kukaan joka sinua rakastaakin tekee kaikessa ettet itkisi. Se joka sinua itkettää ei ole sen arvoinen. 🫂

    • Anonyymi

      Ignoraaminen on tosiaan ihan syvältä. Jos mua on alettu ignoraamaan, niin olen vastaavasti itsekin sit ignorannut takaisin samalla mitalla. Kiireen yms toki ymmärtää, sellaiset jutut ovat asia erikseen. Tahallinen ignoraus kyllä paistaa aina räikeästi läpi useista eri vihjeistä.

      • Anonyymi

        On kyllä lapsellista. Passiivisagressivista. Jotkut narskut tekee tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä lapsellista. Passiivisagressivista. Jotkut narskut tekee tuota.

        Täysin oikein.


    • Anonyymi

      Anteeksi. Oletko koittanut lähestyä minua? Sano jotain, niin tiedän, että puhut minulle

      • Anonyymi

        Jotain


    • Anonyymi

      En ole niin tehnyt?

    • Anonyymi

      Kuka mies rikkoi sydämesi?

      • Anonyymi

        Älä ignoraa kysymystä


      • Anonyymi

        M-mies. Tuolta jostain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M-mies. Tuolta jostain.

        M-mies on luuseri.


    • Anonyymi

      Olin nukkumassa tuohon aikaan.

      • Anonyymi

        Ja muutenkin taisi eilinen mennä omissa oloissa. Mutta ainahan voit tehdä itsestäsi mielenkiintoisemman kuin nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muutenkin taisi eilinen mennä omissa oloissa. Mutta ainahan voit tehdä itsestäsi mielenkiintoisemman kuin nyt.

        Miksi minä juurikin sinun kanssa haluaisin jotain? Ethän ole itse tehnyt asian eteen mitään.


    • Anonyymi

      Silmät pos vartijoilta ja la kallo pääkällo hali jos amuu armamattomasti sitte nollai ristiää lyjyllä päähän ja täht soö,''m ?

      • Anonyymi

        Minä voin parsia sun sydämen

        Annat Neuvot netissä


    • Anonyymi

      toivon, että saat mahdollisimman pian,

      postissa,

      500 euroa, että, voit käydä ihan hyvin leffoissa, ja, ostaa PC, Ja, Konsolipelejä,

      ja, saat, unelmien ruokaa ja juomaa, erittäin pitkäksi aikaa,

      ja, jos, on paha mieli vielä,

      ja, jotenkin mietin että sinulla, on, vielä,

      niin, toivon, että posti lähettää sinulle 1000 euroa, vielä lisää,

      eli, yhteensä 1500 euroa,


      että, voit, hurvitella, ja, hankkia unelmien Konsoli, laitteen,

      ja, unelmien pelit siihen, ja hyvää ruokaa ja juomaa,


      lisäksi, vain,

      ja, toivon että sinulle, lähetetään, postissa, vielä,

      1000 euron, kirkkaan värinen ja vahva, ja, iso, Gigantin lahjakortti,


      että, saat, unelmat, tämän, vuoden, jo, NYT, ja, aina, täksi vuodeksi,

      ja, "aina",


      jatkuu, aina, niin kauat, kuin jaksat pyytää minulta toivomuksia,

      ja, haaveita, elämän,


      N

      eli, PAKSU PEKKA,

      • Anonyymi

        Ööö...?


    • Anonyymi

      Miten kukaan ihminen voi olla näin mätä ja ajattelematon kuten aloittaja

    • Anonyymi

      Toivottavasti olet ilmoittanut myös hänelle.

    • Anonyymi

      Köysi ei paljon maksa,
      ellei sinulla ole varaa ostaa rasvaa köyteesi,
      niin liukasta vaikka astianpesuaineella.

      • Anonyymi

        Tällaisista teksteistä jaellaan ihan tuomioitakin. Häpeä mitä kirjoittelet ihmisille.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe