Nyt on takana puoli vuotta olantsapiinia ja kärsinyt liian tasaisesta mielialasta sekä nesteiden kertymisestä elimistöön. Kokeiluun menossa Abilify. Toivottavasti vähemmän unelias olo tämän lääkkeen kanssa ja muutenkin vähemmän haittavaikutuksia.
Millainen lääkitys muilla ja oletteko tyytyväisiä?
Skitsoaffektiivinen häiriö ja lääkitys
4
625
Vastaukset
- Anonyymi
Olanzapin myös ja masennuslääke ja liian tasainen olo lieneekö lääkkeestä vai sairaudesta...
- Anonyymi
Olen saanut saman diagnoosin yli kaksikymmentä vuotta sitten, ja nyt jo monta vuotta ollut ilman lääkityksiä.
Tosin diagnoosi laitettiin epävarmassa, sekavassa elämäntilanteessa, kun sekoilin päihteiden kanssa.
Mitään ongelmia ei ole ollut päihteiden käytön lopettamisen jälkeen, ja sairaus on merkitty olevaksi remissiossa (jota olen kyllä itsekin ihmetellyt ), miten psykiatrinen sairaus voidaan olettaa olevan remissiossa lähes 20 vuotta.
Diagnooseista ei vain näköjään pääse eroon, harmi, jos seuraavat ja joillain tavoin myös hankaloittavat elämää koko lopun ikää.- Anonyymi
Hauska kuulla, että olet päässyt eroon lääkkeistä. Itsekin haaveilen samasta, koska ainakin nykyinen lääkitys ei vaan toimi. Mielihyvän puutetta nämä aiheuttavat ja haluttomuutta harrastaa liikuntaa. Haluaisin saada sen vanhan minän takaisin.
- Anonyymi
Abilify ei sovi kenellekään, se tekee olotilan kuin "lentoon olisi lähdössä" koko ajan, en suosittele edes kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988