Mistä tietää että mies on ihastunut? Kyseessä esimieheni johon itse olen korvia myöten ihastunut.
Ihastumisen merkit
10
1541
Vastaukset
- Anonyymi
Luetteleppas mitä merkkejä olet miehessä huomannut, mikä voisi viestiä ihastumisesta. Me miehet kun jokainen ollaan vähän erilaisia siinäkin, että miten me se mahdollinen ihastuminen joko näytetään, tai pyritään peittelemään.
- Anonyymi
Ihastus voi ilmetä lukemattomin tavoin seuraan hakeutumisesta välttelyyn. Jos sitä ei ole tarkoitus viedä jostain syystä sen pidemmälle sen varaan ei kannata hirveästi laskea. Ajan kanssa sitä itsekukin tekee selväksi ennenkaikkea itselleen onko kyseessä jotain enemmän kuin pelkkä ohimenevä ihastus. Ylitulkitsemiseen ei kannata ryhtyä. Ihastuttavaa kun on monissakin.
- Anonyymi
Mulla tilanne, että oon ihastunut esimieheeni ja merkeistä päätellen hänkin tuntee vetoa muhun. Olemme molemmat naisia..
- Anonyymi
Oho, okei. Vaikeita asioita nää. Oispa kristallipallo.
- Anonyymi
Siitä sen tietää, kun hän katsoo sinua silmiin ja tulee niin herkästi kertomaan työasioita sinulle
- Anonyymi
Eli meilläpäin on ne kaikki nuoret töissä sen pedoukon kohteena 🤮
Aika helpostihan se selviää. Ihan alkuun menet ja kerrot sille miehelle, että olet hänestä kiinnostunut, tunnet hieman vetopa häneen ja sitten lohkaiset, että olet huomannut häneltä vähän samanlaisia merkkejä, tiedustelet lopuksi, että olet havainnut oikein, mennäänkö joskus vaikka illalliselle?
Kaikki muut tavat selvittää asia kuin puhuminen suoraan ovat puhdasta arpapeliä.- Anonyymi
Katsoo usein, Hymyilee
- Anonyymi
Yritätkö taas mustamaalata jotain tiettyä ihmistä ja esiintyä toisena henkilönä mies?
- Anonyymi
Ei tuo ole varma merkki, valitettavasti 😔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532584100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481582
- 261381