Haluatko sinä meidät?

Anonyymi

vai ootko varattu jo mies? Jotain perhettä sulla on, kerran kerroit mutta et tarkemmin. Iskee paniikki kohta. En aio jäädä tänne palstoille kaipaamaan sinua ikuisesti ilman sua. Sinä tai ei mitään.

29

334

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vapaa mies. Ja haluan Sinut... vain Sinut! 💕😍🥰😘

• Anonyymi

Meidän, minun ja Sinun ihanaiseni, pitää nähdä ja tavata IRL!!! 😚

• Anonyymi

Enpä ole tuo S valitettavasti. Ootte ihan vääriä molemmat.

• Anonyymi

Vapaa olen edelleenkin. Eräs J

• Anonyymi

Ei J ja pitää taas tehdä uusi kun te täytätte tämän. huoh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se kannattaa selvittää heti aloituksessa, niin ei tule kukaan sotkemaan. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se kannattaa selvittää heti aloituksessa, niin ei tule kukaan sotkemaan. :D

Niin pitäisi, mutta aika tunteissani tuon kirjoitin. En ajatellut pidemmälle.. :)
        Olkoot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huoh aiemmin se oli ok että saa puhua sinun ketjussa ja nyt se ei olekaan. Koita jo päättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huoh aiemmin se oli ok että saa puhua sinun ketjussa ja nyt se ei olekaan. Koita jo päättää.

Rasittaa kun menee katsomaan mitä siellä lukee ja aina vaan te. Miksi ette voi tehdä omaa jota mun ei tarvitse availla turhaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rasittaa kun menee katsomaan mitä siellä lukee ja aina vaan te. Miksi ette voi tehdä omaa jota mun ei tarvitse availla turhaan?

Eihän se sinua pitänyt häiritä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli kiva jutella kanssasi J jäi aikaisemmasta. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se sinua pitänyt häiritä??

Luulin mutta te jäitte siihen pesimään. Kumpikaan edes töissä käy. Availin taas ihan turhaan kun luulin että joku kommentoisi jotain muuta. Miksi ette voi tehdä omaa aloitusta ja jutella siinä? En tajua tuota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulin mutta te jäitte siihen pesimään. Kumpikaan edes töissä käy. Availin taas ihan turhaan kun luulin että joku kommentoisi jotain muuta. Miksi ette voi tehdä omaa aloitusta ja jutella siinä? En tajua tuota.

No olisit sanonut väliin että häiritsee eikä tuolleen että haukut minut ihan pystyyn sen jälkeen kun olet sanonut ettei häiritse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olisit sanonut väliin että häiritsee eikä tuolleen että haukut minut ihan pystyyn sen jälkeen kun olet sanonut ettei häiritse.

en pidä teistä enää. Olette liian tyrkkyjä. Kumpikaan ei kaipaa ketään. Miksi ette mene chattiin vaikka. Miksi sotkette tunteellisten viestit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli kiva jutella kanssasi J jäi aikaisemmasta. :)

Täällä on useampi J, joten en tiedä tarkoitatko juuri minua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kirjoittaa aloitukseen, että tämä ei ole J:lle. se on kuin kutsu sille chattikaksikolle. Ei niistä pääse enää tekin niin tai näin. Ehkä vaihdettava palstaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloinhan ne vasta tulee, jos sen laittaa aloitukseen.
        Sitä voi kutsua jo kutsuksi. Pitäisi yrittää olla niin tylsä, että ne ei kiinnostu.
        Mutta sitten ei kommentoi kukaan mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikaisemmassa ketjussa siis. En tiedä oletko juuri se kenelle juttelin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kirjoittaa aloitukseen, että tämä ei ole J:lle. se on kuin kutsu sille chattikaksikolle. Ei niistä pääse enää tekin niin tai näin. Ehkä vaihdettava palstaa.

Eikä ole silloin ei tule kun kirjoitan vain Jlle.

• Anonyymi

Kaikkea saa sanoa. :)))))))))))

• Anonyymi

Hän sanoi sen minulle oikeasti eikä täällä palstalla. Ihan turhaan troIIaat pölhö.

• Anonyymi

Haluan lisää tätä aktivointikommentointia !

• Anonyymi

Sillä on seurauksensa :))))))))))

• Anonyymi

En ole varattu, ajattelin, että sinä nainen olet varattu. En halua, että tunnet itsesi ahdistelluksi. Siksi en voi lähestyä sinua.

• Anonyymi

Miksi niin ajattelisit? Eiköhän se ole jo tullut ilmi, että yksin oon. Tai en tiedä.

• Anonyymi

Etsimäsi henkilö tuskin on täällä.

• Anonyymi

Etsimäni henkilö on käynyt täällä. Tähän aikaan perjantaina, tuskin.

• Anonyymi

Auto ostettiin homppeluuksissa.

• Anonyymi

Millaista on olla homppeluuksissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja

Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3593
    2. Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"

Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli
      Suomalaiset julkkikset
      32
      3263
    3. Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus

Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html
      Maailman menoa
      120
      1746
    4. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      1564
    5. Voiko Martinaa muuta kuin nauraa

Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "
      Kotimaiset julkkisjuorut
      350
      1494
    6. J joskus haluaisin

Istua syliisi ja samalla suudella sinua...
      Ikävä
      57
      1297
    7. Etkö voisi

Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki
      Rakkaus ja rakastaminen
      87
      1289
    8. Petit miestäsi

Pettäisit myös minut. Sinulle ei merkitse rehellisyys mitään. Naisilla on selkäranka. Käärmellä sitä ei ole. Älä enää vaivaa minua.
      Järki ja tunteet
      69
      1152
    9. Mitäs ajattelisit

Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?
      Ikävä
      95
      1144
    10. Nyt on aika muistella jättitarakkaa

Uuh uuh uuh. https://aijaa.com/wMPRhU
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      982
    Aihe