Taas mentiin

Anonyymi

Hienosti! Tänään ensin 2300e voittoa jonka perään pelasin nämä sekä 6000e lisää. Luottokortti tyhjäksi. Velkaakin on valmiiksi 150K.

6

1496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin tuttua.. itse saa myös taistella päivittäin ja haluaisin lopettaa mutta en vain pysty ja kukaan ei auta. Yhdelle läheiselle kertonut jo silloin kun minulla ei lainaa ollut, sitten kerroin jo 10k kohdalla että lainaa on, ei apua, nyt sitä onkin sitten 80k. Oon ollut myös yhteydessä muutamaan näihin pelirajaton, päihdelinkki jne. Vastaus kaikilta luokkaa että hienoa että itse ymmärrät asiat ja hyvää jatkoa toivottavasti onnistut. Ei näistä oo mitää hyötyä.

      • Anonyymi

        Tuo kyllä totta kun sanot, että "apua ei saa". Kyseessä riippuvuus ja sairaus, itsekin käynyt keskustelemassa päihdepolilla, mutta se on ainoastaan keskusteluapua. Vertaistukiryhmiä suositeltu, en koe että ne auttaisi minua. Suurin motivaatio löytyi siitä kun pohjakosketuksen kokenut pari kertaa, itsestä se halu lähtee sitten kun se oikea halu olla pelaamatta löytyy.
        Itselläni toiminut se että täytän päivääni muilla rutiinilla ja silloin jos tuntuu että tekee mieli pelata, laittelen silloin pyykkikoneen käyntiin, siivoilen tai lähden esim ulkoilemaan.
        Mutta kuten sanoin, jokaisella on se oma juttunsa jolla pelaamista hallitsee, ei muuta apua tilanteeseen varmastikaan saa.
        Tsemppiä ja jaksamista vaikeaan tilanteeseen, kunhan muistat, että kyllä elämä kantaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kyllä totta kun sanot, että "apua ei saa". Kyseessä riippuvuus ja sairaus, itsekin käynyt keskustelemassa päihdepolilla, mutta se on ainoastaan keskusteluapua. Vertaistukiryhmiä suositeltu, en koe että ne auttaisi minua. Suurin motivaatio löytyi siitä kun pohjakosketuksen kokenut pari kertaa, itsestä se halu lähtee sitten kun se oikea halu olla pelaamatta löytyy.
        Itselläni toiminut se että täytän päivääni muilla rutiinilla ja silloin jos tuntuu että tekee mieli pelata, laittelen silloin pyykkikoneen käyntiin, siivoilen tai lähden esim ulkoilemaan.
        Mutta kuten sanoin, jokaisella on se oma juttunsa jolla pelaamista hallitsee, ei muuta apua tilanteeseen varmastikaan saa.
        Tsemppiä ja jaksamista vaikeaan tilanteeseen, kunhan muistat, että kyllä elämä kantaa!!

        Minkälaista muuta apua voi saada pelaamiseen kuin keskusteluapua? 🤔 en kysy mitenkään ilkeilymielessä, mutta en vain keksi. Jotain velkajärjestelyapua ehkä?


    • Anonyymi

      Voi harmi! Yhtä huijausta monet pelit.

    • Anonyymi

      Kaikki nettipelit ovat huijausta. Niihin ei kannata laittaa euroakaan rahaa. Suurimmat huijarit ovat nämä Maltalaiset pelifirmat. Kuka niiden rehelli0syydestäkään tietää yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Siperia opettaa. AA-klubiin mars.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe