Hienosti! Tänään ensin 2300e voittoa jonka perään pelasin nämä sekä 6000e lisää. Luottokortti tyhjäksi. Velkaakin on valmiiksi 150K.
Taas mentiin
6
1721
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin tuttua.. itse saa myös taistella päivittäin ja haluaisin lopettaa mutta en vain pysty ja kukaan ei auta. Yhdelle läheiselle kertonut jo silloin kun minulla ei lainaa ollut, sitten kerroin jo 10k kohdalla että lainaa on, ei apua, nyt sitä onkin sitten 80k. Oon ollut myös yhteydessä muutamaan näihin pelirajaton, päihdelinkki jne. Vastaus kaikilta luokkaa että hienoa että itse ymmärrät asiat ja hyvää jatkoa toivottavasti onnistut. Ei näistä oo mitää hyötyä.
- Anonyymi
Tuo kyllä totta kun sanot, että "apua ei saa". Kyseessä riippuvuus ja sairaus, itsekin käynyt keskustelemassa päihdepolilla, mutta se on ainoastaan keskusteluapua. Vertaistukiryhmiä suositeltu, en koe että ne auttaisi minua. Suurin motivaatio löytyi siitä kun pohjakosketuksen kokenut pari kertaa, itsestä se halu lähtee sitten kun se oikea halu olla pelaamatta löytyy.
Itselläni toiminut se että täytän päivääni muilla rutiinilla ja silloin jos tuntuu että tekee mieli pelata, laittelen silloin pyykkikoneen käyntiin, siivoilen tai lähden esim ulkoilemaan.
Mutta kuten sanoin, jokaisella on se oma juttunsa jolla pelaamista hallitsee, ei muuta apua tilanteeseen varmastikaan saa.
Tsemppiä ja jaksamista vaikeaan tilanteeseen, kunhan muistat, että kyllä elämä kantaa!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kyllä totta kun sanot, että "apua ei saa". Kyseessä riippuvuus ja sairaus, itsekin käynyt keskustelemassa päihdepolilla, mutta se on ainoastaan keskusteluapua. Vertaistukiryhmiä suositeltu, en koe että ne auttaisi minua. Suurin motivaatio löytyi siitä kun pohjakosketuksen kokenut pari kertaa, itsestä se halu lähtee sitten kun se oikea halu olla pelaamatta löytyy.
Itselläni toiminut se että täytän päivääni muilla rutiinilla ja silloin jos tuntuu että tekee mieli pelata, laittelen silloin pyykkikoneen käyntiin, siivoilen tai lähden esim ulkoilemaan.
Mutta kuten sanoin, jokaisella on se oma juttunsa jolla pelaamista hallitsee, ei muuta apua tilanteeseen varmastikaan saa.
Tsemppiä ja jaksamista vaikeaan tilanteeseen, kunhan muistat, että kyllä elämä kantaa!!Minkälaista muuta apua voi saada pelaamiseen kuin keskusteluapua? 🤔 en kysy mitenkään ilkeilymielessä, mutta en vain keksi. Jotain velkajärjestelyapua ehkä?
- Anonyymi
Voi harmi! Yhtä huijausta monet pelit.
- Anonyymi
Kaikki nettipelit ovat huijausta. Niihin ei kannata laittaa euroakaan rahaa. Suurimmat huijarit ovat nämä Maltalaiset pelifirmat. Kuka niiden rehelli0syydestäkään tietää yhtään mitään.
- Anonyymi
Siperia opettaa. AA-klubiin mars.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1367580KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237051Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693593Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521373216Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092754Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442298- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457