Hienosti! Tänään ensin 2300e voittoa jonka perään pelasin nämä sekä 6000e lisää. Luottokortti tyhjäksi. Velkaakin on valmiiksi 150K.
Taas mentiin
6
1572
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin tuttua.. itse saa myös taistella päivittäin ja haluaisin lopettaa mutta en vain pysty ja kukaan ei auta. Yhdelle läheiselle kertonut jo silloin kun minulla ei lainaa ollut, sitten kerroin jo 10k kohdalla että lainaa on, ei apua, nyt sitä onkin sitten 80k. Oon ollut myös yhteydessä muutamaan näihin pelirajaton, päihdelinkki jne. Vastaus kaikilta luokkaa että hienoa että itse ymmärrät asiat ja hyvää jatkoa toivottavasti onnistut. Ei näistä oo mitää hyötyä.
- Anonyymi
Tuo kyllä totta kun sanot, että "apua ei saa". Kyseessä riippuvuus ja sairaus, itsekin käynyt keskustelemassa päihdepolilla, mutta se on ainoastaan keskusteluapua. Vertaistukiryhmiä suositeltu, en koe että ne auttaisi minua. Suurin motivaatio löytyi siitä kun pohjakosketuksen kokenut pari kertaa, itsestä se halu lähtee sitten kun se oikea halu olla pelaamatta löytyy.
Itselläni toiminut se että täytän päivääni muilla rutiinilla ja silloin jos tuntuu että tekee mieli pelata, laittelen silloin pyykkikoneen käyntiin, siivoilen tai lähden esim ulkoilemaan.
Mutta kuten sanoin, jokaisella on se oma juttunsa jolla pelaamista hallitsee, ei muuta apua tilanteeseen varmastikaan saa.
Tsemppiä ja jaksamista vaikeaan tilanteeseen, kunhan muistat, että kyllä elämä kantaa!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kyllä totta kun sanot, että "apua ei saa". Kyseessä riippuvuus ja sairaus, itsekin käynyt keskustelemassa päihdepolilla, mutta se on ainoastaan keskusteluapua. Vertaistukiryhmiä suositeltu, en koe että ne auttaisi minua. Suurin motivaatio löytyi siitä kun pohjakosketuksen kokenut pari kertaa, itsestä se halu lähtee sitten kun se oikea halu olla pelaamatta löytyy.
Itselläni toiminut se että täytän päivääni muilla rutiinilla ja silloin jos tuntuu että tekee mieli pelata, laittelen silloin pyykkikoneen käyntiin, siivoilen tai lähden esim ulkoilemaan.
Mutta kuten sanoin, jokaisella on se oma juttunsa jolla pelaamista hallitsee, ei muuta apua tilanteeseen varmastikaan saa.
Tsemppiä ja jaksamista vaikeaan tilanteeseen, kunhan muistat, että kyllä elämä kantaa!!Minkälaista muuta apua voi saada pelaamiseen kuin keskusteluapua? 🤔 en kysy mitenkään ilkeilymielessä, mutta en vain keksi. Jotain velkajärjestelyapua ehkä?
- Anonyymi
Voi harmi! Yhtä huijausta monet pelit.
- Anonyymi
Kaikki nettipelit ovat huijausta. Niihin ei kannata laittaa euroakaan rahaa. Suurimmat huijarit ovat nämä Maltalaiset pelifirmat. Kuka niiden rehelli0syydestäkään tietää yhtään mitään.
- Anonyymi
Siperia opettaa. AA-klubiin mars.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758