Siun Soten "korona"rokotukset

Anonyymi

Siun Sote yrittää iskeä kaikki vanhenemisvaarassa olevat "koronarokotteet" vanhuksiin. Perustelee, että lievää korona"tautia" halutaan estää. Mikään rokote ei estä vilustumisesta johtuvaa lievää flunssaa, mitä "korona" lähes aina on. Luontainen vastustuskyky vain heikkenee jokaisella tarpeettomalla rokotuksella. Mutta lääketeollisuus tarvitsee biljoonansa ja Suomen "terveydenhoito" on täysin alistettu sille.

29

946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä näin. Vanhusten kuolemantapaukset ovat kuulemma Suomessa huippuluokkaa. Tähän voi olla tosiaan syy rokotuksissa koska niissä tauti leviää helposti kun sairaanhoito ei ole piitannut mitään leviämisvaarasta rokotuspaikoilla.Tartunnat lisääntyivät kymmenkertaisiksi heti kun rokotukset alkoivat. Tähän ei reokoitu lainkaan. Vanhuksia kuljetaan ympäriinsä kuin karjaa eikä välitetä mitään suojauksista. Tämä ei ole mikään uusi piirre sairaanhoidossa jossa on keskitytty vuosikaudet vain luomaan puoluevälle kallispalkkaisia suojatyöpaikkoja verorahoilla.Tämä kulminoitui lopuksi Sotekiiman ja hoidon lopettamiseen koronan takia kokonaan monisairailta jotka on eristetty koko yhteiskunnasta täysin.Valtio on tuhlannut kymmeniä miljardeja koronarahaa kerjääville yrityksille mutta penniäkään ei sairastuneille ihmisille. Puolueilla näyttää olevan omat sidosryhmänsä joiden eduksi toimitan. Siihen ei kuulu yli 70 vuotiaat.

    • Anonyymi

      Heikkokuntoiset monisairaat vanhukset ovat aina, jo paljon ennen "koronaakin" kuolleet keuhkokuumeeseen tai lievempäänkin hengitystieinfektioon. Vanhuksia on kuollut aina eniten kevättalvella. Sydänsairaille tulee loppuvaiheessa nestettä ja limaa keuhkoihin. Nämä kaikki voidaan laittaa nyt koronaksi. Kaikki rokotukset heikentävät luontaista immuniteettia. Omassa tuttavapiirissäni kaikki nuoremmat ja hyväkuntoisemmat koronaksi nimetyn nuhan sairastaneet ovat ainakin 3 kertaa rokotettuja.

    • Anonyymi

      Vesi on kaiken pahin myrkky. Kaikki jotka on juonut tai koskenut kyseiseen liukuun on kuollut 100% varmuudella. Pahinta on että vain hengitettynä voi kuolla nopeasti, muuten tappaa hitaasti ja uhrit kituvat pitkään veden aiheuttamien oireiden takia.

    • Anonyymi

      Vanhuksille on helppo myydä mitä vain. Soittavat vaan että nyt olisi rokote niin he ottavat sen kun "ilmaiseksi" saa.

      • Anonyymi

        Kaiken kaikkiaan kun näitä myrkkypiikkejä ostettiin sadoilla miljoonilla, päättäjien kantti ei kestä laittaa niitä suoraan poistoon vaan tungetaan ihmisiin. Näin oma nahka säilyy eikä syytetä yhteisten varojen tuhlaamisesta. Helpoin kohde on tosiaan vanhukset, puolustuskyvyttömät ja kuolemalla peloteltu osa kansaa.


    • Anonyymi

      Ihmeellistä, että flunssaa vastaan pitää rokottaa monta kertaa vuodessa ja oikeita sairauksia (esim. polio) vastaan riittää yksi rokotus koko elämän ajan.

    • Anonyymi

      Koronakuolleisuus Suomessa maailman suurinta väkilukuun verrattuna. Mistähän tämä johtuu, vaikka hirveä vouhotus on ollut päällä koko ajan, että oikeat sairaudet on jääneet sivuun.

      • Anonyymi

        Koronakuolleiksi merkitään paljon monisairaita yli 85v. vanhuksia ja todellisuudessa syöpään kuolleita. V. 2020 tilastossa syöpään kuolleita oli vähemmän kuin 2019, vaikka syöpäkuolemat eivät todellakaan vähene, osa on merkitty vain koronakuolemiksi, jopa saattohoito-osastoilla kuolleista. Lääketeollisuuden propagandaa kaikki, biljoonat kilisee "oikeisiin" taskuihin ja kansa uskoo.


    • Anonyymi

      Rokotukset ovat todella hyvä asia. En itsekään ennen oikein piikeistä tykännyt mutta nyt on nahkan alla kolme koronapiikkiä ja influenssarokotus, eikä nuhan poikastakaan ole ollut koko korona-aikana vaikka en juuri maskejakaan ole käyttänyt.
      Joidenkin pitää vain olla aina änkyröimässä kaikesta, vaikka se olisi heidän omaksi parhaakseen tarkoitettu. Mutta kukin tyylillään.

      • Anonyymi

        Keinotekoinen piikkiproteiini alkaa tuhota kudoksia. Palataan sitten asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keinotekoinen piikkiproteiini alkaa tuhota kudoksia. Palataan sitten asiaan.

        Sinulla taitaa olla kudostuho jo pitkällä ja alkanut aivokudoksista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla kudostuho jo pitkällä ja alkanut aivokudoksista...

        Mä oon sentään osannut ajatella omilla aivoillani. Sulla niitä ei ole ikinä ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon sentään osannut ajatella omilla aivoillani. Sulla niitä ei ole ikinä ollutkaan.

        Eipä aivosi oikein toimi kun ei ole käskeneet sinun suojautua tappavaa tautia vastaan, vaan syöttävät sinulle vain hullunhoureita ja salaliittoteorioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä aivosi oikein toimi kun ei ole käskeneet sinun suojautua tappavaa tautia vastaan, vaan syöttävät sinulle vain hullunhoureita ja salaliittoteorioita.

        Taitavat aivoni sittenkin toimia. Täysin rokottamattomana hyvissä ruumiin ja sielun voimissa. Ja erittäin onnellinen päätöksestä olla ottamatta kokeellista injektiota, minkä pitkäaikaiset haittavaikutukset alkavat näkyä todella monella rokotetulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitavat aivoni sittenkin toimia. Täysin rokottamattomana hyvissä ruumiin ja sielun voimissa. Ja erittäin onnellinen päätöksestä olla ottamatta kokeellista injektiota, minkä pitkäaikaiset haittavaikutukset alkavat näkyä todella monella rokotetulla.

        Sanotko kahelien salaliittoteoreetikkojen loruilemista kirjoista imemiäsi "faktoja" omien aivojesi käyttämiseksi? No, toki aivoja tarvitaan niiden lukemiseen, mutta pitäisi kapasiteetti riittää myös luetun tajuamiseen ja silkan sontatekstin tunnistamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotko kahelien salaliittoteoreetikkojen loruilemista kirjoista imemiäsi "faktoja" omien aivojesi käyttämiseksi? No, toki aivoja tarvitaan niiden lukemiseen, mutta pitäisi kapasiteetti riittää myös luetun tajuamiseen ja silkan sontatekstin tunnistamiseen.

        En ole itse maininnut sanallakaan noista "kahelien salaliittoteoreetikkojen loruilemista kirjoista". Olen itse päätellyt ja päättänyt asioista ja pysynyt terveenä rokottamattomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole itse maininnut sanallakaan noista "kahelien salaliittoteoreetikkojen loruilemista kirjoista". Olen itse päätellyt ja päättänyt asioista ja pysynyt terveenä rokottamattomana.

        "Keinotekoinen piikkiproteiini alkaa tuhota kudoksia."

        Jos itse olet tuon "päätellyt" niin pahaksi on päässyt...
        Hörhöjen kirjoituksia olet lukenut ja nyt niitä totena ja omina aivoituksinasi levittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Keinotekoinen piikkiproteiini alkaa tuhota kudoksia."

        Jos itse olet tuon "päätellyt" niin pahaksi on päässyt...
        Hörhöjen kirjoituksia olet lukenut ja nyt niitä totena ja omina aivoituksinasi levittelet.

        No näitä piikinpelkääjiä on jonkin verran ja samat höpelöt uskoo mihin vain normit ylittävään informaatioon. Luulevat että kaikki mitä on painettu on totta. Kuolkoot koronaan minun puolestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näitä piikinpelkääjiä on jonkin verran ja samat höpelöt uskoo mihin vain normit ylittävään informaatioon. Luulevat että kaikki mitä on painettu on totta. Kuolkoot koronaan minun puolestani.

        Työskentelen hoitoalalla ja olen tuntenut näppeihini näitä eroja rokotetuissa ja rokottamattomissa. Tieteelliset tutkimukset vahvistavat käsitystäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työskentelen hoitoalalla ja olen tuntenut näppeihini näitä eroja rokotetuissa ja rokottamattomissa. Tieteelliset tutkimukset vahvistavat käsitystäni.

        Rokottamattomana hoitoalalla?! Vastuuton lortti, lopputili tuollaiselle pitäisi antaa!
        Olet täysin sopimaton ammattiisi ja työssäsi vaaraksi sekä huonona esimerkkinä muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työskentelen hoitoalalla ja olen tuntenut näppeihini näitä eroja rokotetuissa ja rokottamattomissa. Tieteelliset tutkimukset vahvistavat käsitystäni.

        Jos ihan oikeat tieteelliset tutkimukset osoittaisivat koronarokotteet vaarallisiksi ihmisille, niin tuskinpa niillä kautta maailman miljardeja ihmisiä rokotettaisiin.
        Voisi hörhötkin joskun käyttää niitä mainostamiaan omia aivojaan ja vähän suhteuttaa itselleen mahdollisen ja mahdottoman välistä rajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokottamattomana hoitoalalla?! Vastuuton lortti, lopputili tuollaiselle pitäisi antaa!
        Olet täysin sopimaton ammattiisi ja työssäsi vaaraksi sekä huonona esimerkkinä muille.

        Ja perustelut tuohon? Korona leviää ihan yhtä lailla rokotettujen kesken.
        Onneks olen rokottamattomana yrittäjänä saanut tehdä hoitotyötä koko ajan normaalisti.
        Minua suoraan sanottuna kauhistuttaa nämä löydökset, mitä piikitetyistä ilmaantuu. Niitä löytyy yhä nuoremmilta 3krt rokotetuilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja perustelut tuohon? Korona leviää ihan yhtä lailla rokotettujen kesken.
        Onneks olen rokottamattomana yrittäjänä saanut tehdä hoitotyötä koko ajan normaalisti.
        Minua suoraan sanottuna kauhistuttaa nämä löydökset, mitä piikitetyistä ilmaantuu. Niitä löytyy yhä nuoremmilta 3krt rokotetuilta.

        Foliota muutama kerros lisää hattuun, kyllä se siitä helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja perustelut tuohon? Korona leviää ihan yhtä lailla rokotettujen kesken.
        Onneks olen rokottamattomana yrittäjänä saanut tehdä hoitotyötä koko ajan normaalisti.
        Minua suoraan sanottuna kauhistuttaa nämä löydökset, mitä piikitetyistä ilmaantuu. Niitä löytyy yhä nuoremmilta 3krt rokotetuilta.

        Yleensä väitteet todistetaan esittämällä todisteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokottamattomana hoitoalalla?! Vastuuton lortti, lopputili tuollaiselle pitäisi antaa!
        Olet täysin sopimaton ammattiisi ja työssäsi vaaraksi sekä huonona esimerkkinä muille.

        Rokottamattomia on töissä, kun ovat sairastaneet taudin saavat olla 6kk töissään. Hoitolaitoksissa työskentelee muunkin ammatin omaavia hoitajien lisäksi siistijät, keittäjät, talonmiehet ym. sama koskee myös heitä. Nyt useampi odottelee saavansa uuden tartunnan, jotta voisivat jatkaa työskentelyään. Aivan älytön laki... kumota pois....


    • Anonyymi

      YLE uutisissa luki:

      "Siun sote laajensi neljänsiä rokotuksia yli 75-vuotiaisiin viime lauantaina. Ajanvaraus on edennyt verkkaisesti, minkä vuoksi rokotusryhmää on päätetty laajentaa."

      Siis voiko enää pahemmin puhua itseään pussiin?

      • Anonyymi

        Neljännen rokotuksen ikärajaa siis laskettiin koskemaan yli 75 vuotiaita.
        Verkkainen ajanvaraus johtunee siitä että harva tuonikäinen käyttää nettiä.
        Itsekin olen muutamaa vanhusta auttanut varaamaan rokotusajan netissä, kun se on ollut liian hankalaa heille itselleen.


    • Anonyymi

      7-kymppisiinhän se laskettiin. Varasin ajan neljänteen rokotteeseen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1642
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      838
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe