Niin paljon sanomatta

Anonyymi

Jäi. Kumpa olisin tiennyt, sanoa. Nyt liian myöhäistä.

-ajatuksia tuuleen-

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinhän sitä jäi olisi voinut sanoa mitä vaan.

    • Anonyymi

      Jos tulee uusi tilaisuus sanoa, mitä jäi sanomatta...

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta.


      • Anonyymi

        Kiinnostaa todellakin täällä (sivussa). Sanon kaiken sulle vielä. En minä siihen kuole, jos toista ei kiinnosta. Pystyn siihen helposti kun ajattelen järjellä enkä aina tunteella.


    • Anonyymi

      Ei ole myöhäistä. Odotan sua että tekisit aloitteen,tiedät että haluisin olla kanssasi. Yhteinen tulevaisuus?

    • Anonyymi

      No olisit aukaissut suus. Seisot vain kun hölmö...mitään sanomatta, ja silti askelet sopii yhteen. Mitään järkeä.

      • Anonyymi

        Jos kyse on musta (mitä vahvasti epäilen), niin en vain osaa olla ihminen. Olen pahasti rikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kyse on musta (mitä vahvasti epäilen), niin en vain osaa olla ihminen. Olen pahasti rikki.

        En koskaan kirjoittaisi sinulle (enkä hänelle) noin, vaikka seisoisi kuinka tuppisuuna. Ei kiva ihminen kirjoita noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koskaan kirjoittaisi sinulle (enkä hänelle) noin, vaikka seisoisi kuinka tuppisuuna. Ei kiva ihminen kirjoita noin.

        Siitä huolimatta olen kyllä omastakin mielestäni aika hölmö tuppisuu sen erään ihmisen vierellä. En vain osaa sanoa mitään. Tai sitten kaikki on vain mun omaa kuvitelmaa ja kyseinen ihminen ei ole edes kiinnostunut. Epävarmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä huolimatta olen kyllä omastakin mielestäni aika hölmö tuppisuu sen erään ihmisen vierellä. En vain osaa sanoa mitään. Tai sitten kaikki on vain mun omaa kuvitelmaa ja kyseinen ihminen ei ole edes kiinnostunut. Epävarmaa.

        Omasta mielestä voit ollakin, mutta ei niin saa sanoa toiselle. Olen itsekin sellainen usein.


    • Anonyymi

      Ei ole liian myöhäistä. Mulla on nimi, numero ja osoitekin. Et katoa enää multa koskaan täysin.

      • Anonyymi

        Aion kadota 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion kadota 😀

        Jos haluat niin sitten tottakai. En ketään väkisin lähesty. Eikä tarvitse edes kadota, voit kohteliaasti sanoa Ei kiitos, kuten normaalit tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat niin sitten tottakai. En ketään väkisin lähesty. Eikä tarvitse edes kadota, voit kohteliaasti sanoa Ei kiitos, kuten normaalit tekee.

        Kannaatako tehdä olettamuksia palstan perusteella? Olemme ventovieraita toisillemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannaatako tehdä olettamuksia palstan perusteella? Olemme ventovieraita toisillemme.

        Tämä perustuu kuvitelmiin. Et voi tietää varmaksi ollaanko :)
        Entäs jos olenkin sukulaisesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä perustuu kuvitelmiin. Et voi tietää varmaksi ollaanko :)
        Entäs jos olenkin sukulaisesi.

        Ole vaikka presidentti


    • Anonyymi

      Joskus jää. Katkeaa puheyhteys.


      -𝕁𝕒𝕤𝕦

    • Anonyymi

      Ei ne sanat vaan se yhteys hellyyden määrä ja suudelmien paljous. Ei päiväänkään ettei se harmittaisi.

    • Anonyymi

      Sanoppa muuta Mitä se ois nyt? Olla yhdessä Suudelmia haleja hellyyttä Paljon hellyyttä ehkä vähän seksiäkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe