Emme tule enää näkemään, harmi

Anonyymi

tosin sinulle naiselle varmasti ihan yhdentekevää!

41

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ette näe enää? Tuletteko molemmat sokeaksi?

    • Anonyymi

      Ei ole yhdentekevää: Harmittaa jo nytkin, kun ei ole nähty tosi pitkään aikaan. :(

    • Anonyymi

      Annoit ymmärtää muuta. Luulin muuta.

      • Anonyymi

        Kuinka vanhaa juttua yrität selvitellä täällä roska palstalla?
        Ota itseäsi niskasta kiinni ja selvitä tuon ihmisen kanssa, että mikä on totta.
        Totuus voi olla hyvin epämiellyttävä, joka saattaa johtua sinun toimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka vanhaa juttua yrität selvitellä täällä roska palstalla?
        Ota itseäsi niskasta kiinni ja selvitä tuon ihmisen kanssa, että mikä on totta.
        Totuus voi olla hyvin epämiellyttävä, joka saattaa johtua sinun toimista.

        Eilisestä on kyse mulla. Eilen antoi ymmärtää muuta. Mikään ei johdu mun toimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka vanhaa juttua yrität selvitellä täällä roska palstalla?
        Ota itseäsi niskasta kiinni ja selvitä tuon ihmisen kanssa, että mikä on totta.
        Totuus voi olla hyvin epämiellyttävä, joka saattaa johtua sinun toimista.

        Mistä toimista?


    • Anonyymi

      Miksi olisi yhdentekevää?

    • Anonyymi

      Niin. En tiedä. Ei ehkä yhdentekevää. Tunteet vaihtelee, toisaalta olet kiinnosta ja sinussa on paljon hyvää. Täällä suhde ei ole sama kuin muualla ja asioita, ihmisiä, vaikeuksia paljon. Toisaalta en ole saanut semmoista mitä olisin halunnut, ansainnut. Tuumaustauko, siis hyvä. Ehkä kuitenkin haluan nähdä, tiedän mikä pitää paikkansa, kuulen ehkä sinun vuosista. Asiat ei ole mustavalkoisia. Pikkuhiljaa olen valmis, hitaasti etenevään suhteeseen.

      • Anonyymi

        Elämä yllättää, uskon hyvään. Joskus pitää antaa uusi mahdollisuus, mutta niin kauan kuin tämä on tällaista johka muut pyrkii väliin, on vaikea luottaa. Ei pitäisi näitä lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä yllättää, uskon hyvään. Joskus pitää antaa uusi mahdollisuus, mutta niin kauan kuin tämä on tällaista johka muut pyrkii väliin, on vaikea luottaa. Ei pitäisi näitä lukea.

        Miksi omit heti tuon? Miksi vain nega kelpaa? Vai yksinkö se höpisee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi omit heti tuon? Miksi vain nega kelpaa? Vai yksinkö se höpisee?

        Niin täällä tehdään, etsitään joku kirjoitus ja laitetaan oma siihen, ettei aloitus näkyisi selvästi. En omi tätä. En enää haluaisi kirjoittaa tai täällä käydä, mutta vielä on pakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täällä tehdään, etsitään joku kirjoitus ja laitetaan oma siihen, ettei aloitus näkyisi selvästi. En omi tätä. En enää haluaisi kirjoittaa tai täällä käydä, mutta vielä on pakko.

        Jotta pääsee tästä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta pääsee tästä pois.

        Lähellä ollaan, metristä sentti tai pari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi omit heti tuon? Miksi vain nega kelpaa? Vai yksinkö se höpisee?

        Ei kai jutut aina voi niin positiivisiakaan olla? Onhan epävarmuutta ja pelkoa olemassa. Sitten jos tänne kirjoitat pelkästään positiivisia viestejä, tullaan sanomaan että miksi lässytät? -sivusta


      • Anonyymi

        Mitä haluaisit tietää? Pitkiä suhteita kaksi. Kunnollinen ja tunnollinen. Onnellinen lapsenlapsistani, jotka tunnin matkan päässä. Jos olet jostain kuullut muuta, niin kerro ihmeessä mullekin. Kuvan pyysin ottamaan 50 v:n ripillepääsyn takia. En millekään ...palstoille.
        Kellekään en ole paha ollut vaan auttanut vanhempiani kaikin tavoin loppuun asti, siivous ym.
        Olen aivan ihmeissäni "juoruista kuulemma". En kuulu sellaisiin, niin en tiedä kun en ole nähnyt itse. Melankolisena ja unihäiriöistä kärsivänä, noin 40vuotta jo, on ollut valtava henkinen lasti
        siitä paskasta, jota levitellään kuulemma. Mitä olen tehnyt..? En mitään, mutta nuoruusmuistot pysyy ja saa pysyä sydämessäni. Aina. tämä I- miehelle.


    • Anonyymi

      Harmi. Kyllähän sun komeita kasvoja ois vielä mielellään katsonut.

      • Anonyymi

        Kuten myös minä hänen kauniita kasvojaan ja iloista olemusta. Mies sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten myös minä hänen kauniita kasvojaan ja iloista olemusta. Mies sivusta

        Jatketaan katselua mahdollisuuksien mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten myös minä hänen kauniita kasvojaan ja iloista olemusta. Mies sivusta

        Oi Oi kauniisti sanottu


    • Anonyymi

      Lakko kahdesta on riittävästi.

    • Anonyymi

      Ei ole! Jos haluat voidaan nähdä. Jäin hieman kaipaamaan.

      • Anonyymi

        Samoin


    • Anonyymi

      Sinähän sen päätät. Tai oikeammin, päätit.
      Toivon myötäisiä tuulia suhteisiisi. 🌬

    • Anonyymi

      Ei niin kun et halua ottaa yht ja selvittää asioita niinkuin miehet tekee
      Olen vanhanaikainen

    • Anonyymi

      Miksi ei? Et ole yhdentekevä, kyllä sinä sen tiedät. Silmäni eivät valehtele. Huomasitko, että aina halusin jutella kanssasi.

    • Anonyymi

      Näitä kahta 🤴👸 olisi kiva nähdä ettei vaan ole mitään mitään sattunut

    • Anonyymi

      En tiedä kenelle tämä on, mutta minun elämässäni on jo ne minulle tärkeimmät ihmiset. En kaipaa ketään muuta elämääni, en edes kaveriksi.

      • Anonyymi

        Miksi sitten olet täällä? Miksi sinun pitäisi tietää kenelle tämä on?
        Omituiset huvit, jos huvittelet lukemalla kaipausviestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten olet täällä? Miksi sinun pitäisi tietää kenelle tämä on?
        Omituiset huvit, jos huvittelet lukemalla kaipausviestejä.

        ”Hullu”


    • Anonyymi

      Olisin siitä todella surullinen 😢

    • Anonyymi

      Annetaan olla. Eihän meidän tasotkaan kohtaa sinun tasoista jos mietitään. Olet siellä jossain ja minä täällä. Niinhän sinä mies ajattelet.

      • Anonyymi

        Hahahhahah mitäpä jos lopettaisit täällä kirjoittamisen. Et tiedä yhtään mistä puhut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahhahah mitäpä jos lopettaisit täällä kirjoittamisen. Et tiedä yhtään mistä puhut

        Et taida sinäkään tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida sinäkään tietää.

        Enemmän kuin sinä


    • Anonyymi

      Harmitta jos ei enää nähdä. Siirrytkö muualle?

    • Anonyymi

      Ei se noinkaan ole mutta jos et itse halua laittaa tikkua ristiin minkä minä voin?

    • Anonyymi

      En ole ap.

      • Anonyymi

        Aloittaja teki vain aloituksen ja unohti sitten. Muut ovat täyttäneet ketjun. ap.


    • Anonyymi

      Miksi me emme tulisi näkemään?
      (Jos olisit hän)

    • Anonyymi

      Pitäisi varmaan ilmoittaa hänelle?

    • Anonyymi

      Semmoista sattuu.
      Onneksi on paljon misujaa langalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe