Selvyyden vuoksi kysyn nyt

Anonyymi

Kaipaanko ihan turhaan? Oikea vastaus kiitos. đŸ€Ž

49

523

ÄÀnestÀ

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      Riippuu siitÀ ketÀ kaipaat.

      • Anonyymi

        KyllĂ€ uskon sen jo olevan melkoisen selvÀÀ.... Tietty, jos et ole minua ennen tÀÀllĂ€ nĂ€hnyt niin et voi tietÀÀ. đŸ€Ž


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KyllĂ€ uskon sen jo olevan melkoisen selvÀÀ.... Tietty, jos et ole minua ennen tÀÀllĂ€ nĂ€hnyt niin et voi tietÀÀ. đŸ€Ž

        En ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole.

        Kiitos kun vastasit puolestani.


    • Anonyymi

      MikÀ on oikea vastaus?? Kas siinÀpÀ pulma!

      • Anonyymi

        Oikea vastaus on joko kyllĂ€ taikka ei. Tuskin kovin montaa muuta vaihtoehtoa löytyy? đŸ€Ž


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea vastaus on joko kyllĂ€ taikka ei. Tuskin kovin montaa muuta vaihtoehtoa löytyy? đŸ€Ž

        Ja vastatkoon nyt joku, joka tietÀÀ varmasti. Olisin siitĂ€ syvĂ€sti kiitollinen. đŸ€Ž


    • Anonyymi

      Rakastan sua ikuisesti. Olet mun prinssi

      • Anonyymi

        Kivaa, mutta kuka sitten olet? đŸ€Ž


      • Anonyymi

        Ikuista palstarakkautta? Huh, ei pÀÀ kestĂ€ sellaista. đŸ€Ž


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikuista palstarakkautta? Huh, ei pÀÀ kestĂ€ sellaista. đŸ€Ž

        Sulla ei ookkaan mun numeroa😄lĂ€llĂ€slÀÀ! 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei ookkaan mun numeroa😄lĂ€llĂ€slÀÀ! 😘

        EipĂ€ ole ei... 🙂 ...Onko sulla mun? đŸ€Ž


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EipĂ€ ole ei... 🙂 ...Onko sulla mun? đŸ€Ž

        On. Jos asut minusta 150km pÀÀssÀ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Jos asut minusta 150km pÀÀssÀ

        HĂ€n asuu aika paljon lĂ€hempĂ€nĂ€ minua. Noin 20 km pÀÀssĂ€... Uskoisin ainakin. En tiedĂ€ tarkalleen sijaintia. đŸ€Ž


    • Anonyymi

      Hankala sanoa kun ei tiedÀ kuka ja mitÀ kaipaa. Kaipaus on ajan hukkaa, jos ei tee tunteelle mitÀÀn konkreettista. Sanoisin ettÀ kyllÀ, jos jo pitkÀÀn on ollut tuo tunne.

      • Anonyymi

        En jaksa enÀÀ vastailla niille jotka ei tiedĂ€ tĂ€stĂ€ mun jutusta mitÀÀn. Sori. Koska luulen, ettĂ€ tÀÀllĂ€ on niitĂ€ jotka tietÀÀ. đŸ€Ž


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa enÀÀ vastailla niille jotka ei tiedĂ€ tĂ€stĂ€ mun jutusta mitÀÀn. Sori. Koska luulen, ettĂ€ tÀÀllĂ€ on niitĂ€ jotka tietÀÀ. đŸ€Ž

        Joo uskon kans, et tÀÀllĂ€ on paljon tietoa, mut tossa sun jutussa taitaa olla aukko sivistyksessĂ€? Olettamuksilla yleensĂ€ jÀÀ harhoihin roikkumaan. Ota selvÀÀ ja puhu hĂ€nelle, uskon ettĂ€ se kannattaa myös pitkĂ€ssĂ€ juoksussa sinua 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo uskon kans, et tÀÀllĂ€ on paljon tietoa, mut tossa sun jutussa taitaa olla aukko sivistyksessĂ€? Olettamuksilla yleensĂ€ jÀÀ harhoihin roikkumaan. Ota selvÀÀ ja puhu hĂ€nelle, uskon ettĂ€ se kannattaa myös pitkĂ€ssĂ€ juoksussa sinua 🧐

        MielellÀni puhuisinkin hÀnelle ja ottaisin selvÀÀ kaikesta. SehÀn on se mitÀ koko ajan olen vaan halunnutkin tehdÀ. HÀn tahtooko joskus jutella minun kanssa? on se kysymys.
        Se vaan tuntuu ihan mahdottomalta missiolta tĂ€llĂ€ hetkellĂ€... En ole saanut edes vilaukselta nĂ€hdĂ€. Ei halunnut viimeksi irl viestiini vastata. Eli siis, tÀÀllĂ€kö elin harhoissani? Ei nĂ€ihin tÀÀllĂ€ taida vastausta saada. đŸ€Ž


    • Anonyymi

      NehÀn on erikseen nykymuotoisestikin.

      • Anonyymi

        Just mietin

        MikÀ on oikea


    • Anonyymi

      Ei ole tarkoitus tĂ€llĂ€ kenenkÀÀn perjantai iltaa pilata. Mukavaa illanjatkoa. Menen tĂ€nÀÀn aikaisin nukkumaan. HyvÀÀ yötĂ€. đŸ€Ž

    • Anonyymi

      Et kaipaa, anna mennÀ vain.

      • Anonyymi

        Mihin tĂ€mĂ€n perustat? Tietoon vaiko arvioon? đŸ€Ž


    • Anonyymi

      En ossoo sannoo.... Ei mulla kyllÀ etes haluja ennee oo, ne on mÀnneet niin pieniks,ettÀ tuskin ennee etes nimekskÀÀn.

      VÀhÀn ilkeekin siten tÀten vissiin ,,,,oonnÀ.

      Ei siispÀ iloa ole oikein kuin itselleen...,,,silleen ovelasti.

      Olisin minÀ jossain vaiheessa vissiin halunnut vielÀ oikean suhteenkin.

      Mutta myöhÀstÀ se ennee on vaikka sinÀkin voit luulla toisin.

      Jos nyt sitten kolmihuarainen transnainen olisi loppujen lopuks, niin helpottais jo itteekin.

      PitkÀt on juuret tÀllÀ tytöllÀ, naimisiin kun ei ole varsinaisesti mÀnnyt, vaikka noloista tilanteistakin on kokemusta .

      Lapsekin vois pÀrjetÀ jo omillaan, eivÀtkÀ ryyppeemÀssÀ kirkkopuistossa.

      • Anonyymi

        Tuota tĂ€mĂ€ nyt ei varmaan koske sinua. EikĂ€ muitakaan ikĂ€isiĂ€ni ihmisiĂ€. 🙂 đŸ€Ž


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota tĂ€mĂ€ nyt ei varmaan koske sinua. EikĂ€ muitakaan ikĂ€isiĂ€ni ihmisiĂ€. 🙂 đŸ€Ž

        Niin sinÀ kaipaat tyttöstÀ. Nuoret tyttööset nukkuu tÀhÀn aikaan sunnuntaiaamusta lauantairimpsan jÀlÀkeen... vanhat aamupirteÀt mummot sulle vaan vastailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinÀ kaipaat tyttöstÀ. Nuoret tyttööset nukkuu tÀhÀn aikaan sunnuntaiaamusta lauantairimpsan jÀlÀkeen... vanhat aamupirteÀt mummot sulle vaan vastailee.

        EhkĂ€pĂ€ niin. Riippuu pĂ€ivĂ€stĂ€ hĂ€nen kohdallaan. đŸ€Ž


    • Anonyymi

      Kaipaat turhaan jos tÀÀllÀ kaipaat jotain, ne pitÀisi hoitaa elÀvÀssÀ elÀmÀssÀ, eikÀ tÀÀllÀ.

      • Anonyymi

        No shit Sherlock... 🙂 Joo nĂ€itĂ€ itsestÀÀnselvyyksiĂ€ tĂ€nne vastaillaan... Eli tĂ€stĂ€ ei tule tĂ€mĂ€n valmiinpaa. Tilanne kun on mikĂ€ on. đŸ€Ž


    • Jos tuota asiaa tarttee erikseen kysyĂ€, niin vastaus on ettĂ€ turhaan kaipaat.

      • Anonyymi

        NiinpĂ€ se varmaan sitten on. đŸ€Ž


    • Anonyymi

      A part simpson, who the hell are you?

      • Anonyymi

        You haven't seen prince emoji before? đŸ€Ž


    • Anonyymi

      Jos ei ole suoraa yhteyttÀ ja kaipaat tuntematta ihmistÀ niin todennÀköistÀ on ettÀ kaipaat turhaan.
      Jos sinulla on puhelinnumero niin laita viesti ja kerro kaipaavasi niin saat oikean vastauksen hÀneltÀ.

      • Anonyymi

        Juu juu. TiedĂ€n tĂ€mĂ€n jo. Ei ole suoraa yhteyttĂ€ enkĂ€ myöskÀÀn voi sanoa kunnolla tuntevani ihmistĂ€. KyllĂ€ olen huomannut kuitenkin sen, ettĂ€ tÀÀllĂ€ kaipaillaan paljon niitĂ€kin, joihin ei suoraa yhteyttĂ€ saada, eikĂ€ tunneta. En ole mikÀÀn poikkeus. đŸ€Ž


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu. TiedĂ€n tĂ€mĂ€n jo. Ei ole suoraa yhteyttĂ€ enkĂ€ myöskÀÀn voi sanoa kunnolla tuntevani ihmistĂ€. KyllĂ€ olen huomannut kuitenkin sen, ettĂ€ tÀÀllĂ€ kaipaillaan paljon niitĂ€kin, joihin ei suoraa yhteyttĂ€ saada, eikĂ€ tunneta. En ole mikÀÀn poikkeus. đŸ€Ž

        MissÀpÀin maata sinÀ prinssi olet ja missÀpÀin kaivattusi? EhkÀ tuosta tiedosta on apua. Jos hÀn ei ole ihan varma...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MissÀpÀin maata sinÀ prinssi olet ja missÀpÀin kaivattusi? EhkÀ tuosta tiedosta on apua. Jos hÀn ei ole ihan varma...

        Ollaan KeskisessĂ€ Suomessa. Suhkot lĂ€hellĂ€ toisiamme. đŸ€Ž


    • Anonyymi

      VĂ€lillĂ€ tulee kivoja vastauksia omiin aloituksiini. Toisinaan niitĂ€ taas ei tule. Viime aikoina todella vĂ€hĂ€n mitÀÀn tykkÀÀmiseen viittaavaa. Jaksaminen ollut vĂ€hissĂ€, ja trollaamiset on menneet ihon alle. đŸ€Ž

      • Anonyymi

        Katsos, akkakainen, pandemia alkaa olla ohitse tÀÀllÀ lÀnnessÀ. Mies et ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos, akkakainen, pandemia alkaa olla ohitse tÀÀllÀ lÀnnessÀ. Mies et ole.

        KyllĂ€pĂ€ vaan olen mies edelleen. En esitĂ€ tÀÀllĂ€ mitÀÀn muuta kuin mitĂ€ olen. đŸș


    • Anonyymi

      Et kaipaa turhaan.

      • Anonyymi

        PitÀÀkö hĂ€n minusta? Kaipaako hĂ€nkin minua? đŸ€Ž


    • Anonyymi

      ihan turhaan

      ÀlÀ kaipaa enÀÀ

      • Anonyymi

        En pysty olla kaipaamatta. Perustelisitko vastauksesi? Onko hĂ€nellĂ€ toinen? HĂ€n ei vĂ€litĂ€ minusta? đŸ€Ž


    • Anonyymi

      KyllĂ€ hĂ€n minusta tykkÀÀ, olen aika varma siitĂ€. MinĂ€ vain tunnen niin. HĂ€nen takiaan vain olen tÀÀllĂ€ ollut koko tĂ€mĂ€n ajan. â˜ș đŸ€Ž

      • Anonyymi

        No miksi sitten kyselet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sitten kyselet.

        Olin epĂ€varma silloin kun kyselin. Joskus voi olla epĂ€varma, kun ei nĂ€e toista koskaan. đŸ€Ž


    • Anonyymi

      Live on tÀllÀ palstalla overly underrated, mitÀÀn ihmisuhteita ei ole hallittavissa suoli24_keskusteluiden kautta koskaan ikinÀ missÀÀn. Nyt kiinanruttokin alkaa ola ohitse. ElÀmÀÀn taas :)

      • Anonyymi

        Se on hyvĂ€ jos on elĂ€mÀÀ palstan ulkopuolella. Minulla ei ole kontaktia. Siksi lone wolf. đŸș


    Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isÀ Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettÀnyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltÀÀn
      IkÀvÀ
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessÀ nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielÀ rumempi En voi kuin miettiÀ ettÀ miksi Olitko vain rikki edellisestÀ suhteesta ja ha
      IkÀvÀ
      23
      1858
    4. Persut nimittivÀt kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistÀ löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella jÀrjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epÀkelpo ministerin tehtÀviensÀ hoitamiseen?

      Eikö hÀnellÀ ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtÀviÀ?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisÀltö oli seuraava: Suomeen tulee nÀlÀnhÀtÀ niin, ettÀ se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielÀ

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, ettÀ Elia tulee vielÀ. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydÀmesi mulle

      ❀ ❀❀ Tahdon pelkkÀÀ hyvÀÀ sulle SillĂ€ ilmeisesti puhumalla Avoimesti vĂ€lillĂ€mme Kaikki taas selviÀÀ Kerro kaikki, tahdo
      IkÀvÀ
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      IkÀvÀ
      11
      1158
    10. NellietÀ Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypÀtÀ ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe