Selvyyden vuoksi kysyn nyt

Anonyymi

Kaipaanko ihan turhaan? Oikea vastaus kiitos. 🤴

49

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu siitä ketä kaipaat.

• Anonyymi

Kyllä uskon sen jo olevan melkoisen selvää.... Tietty, jos et ole minua ennen täällä nähnyt niin et voi tietää. 🤴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä uskon sen jo olevan melkoisen selvää.... Tietty, jos et ole minua ennen täällä nähnyt niin et voi tietää. 🤴

En ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole.

Kiitos kun vastasit puolestani.

• Anonyymi

Mikä on oikea vastaus?? Kas siinäpä pulma!

• Anonyymi

Oikea vastaus on joko kyllä taikka ei. Tuskin kovin montaa muuta vaihtoehtoa löytyy? 🤴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea vastaus on joko kyllä taikka ei. Tuskin kovin montaa muuta vaihtoehtoa löytyy? 🤴

Ja vastatkoon nyt joku, joka tietää varmasti. Olisin siitä syvästi kiitollinen. 🤴

• Anonyymi

Rakastan sua ikuisesti. Olet mun prinssi

• Anonyymi

Kivaa, mutta kuka sitten olet? 🤴

• Anonyymi

Ikuista palstarakkautta? Huh, ei pää kestä sellaista. 🤴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikuista palstarakkautta? Huh, ei pää kestä sellaista. 🤴

Sulla ei ookkaan mun numeroa😄lälläslää! 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei ookkaan mun numeroa😄lälläslää! 😘

Eipä ole ei... 🙂 ...Onko sulla mun? 🤴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole ei... 🙂 ...Onko sulla mun? 🤴

On. Jos asut minusta 150km päässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Jos asut minusta 150km päässä

Hän asuu aika paljon lähempänä minua. Noin 20 km päässä... Uskoisin ainakin. En tiedä tarkalleen sijaintia. 🤴

• Anonyymi

Hankala sanoa kun ei tiedä kuka ja mitä kaipaa. Kaipaus on ajan hukkaa, jos ei tee tunteelle mitään konkreettista. Sanoisin että kyllä, jos jo pitkään on ollut tuo tunne.

• Anonyymi

En jaksa enää vastailla niille jotka ei tiedä tästä mun jutusta mitään. Sori. Koska luulen, että täällä on niitä jotka tietää. 🤴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa enää vastailla niille jotka ei tiedä tästä mun jutusta mitään. Sori. Koska luulen, että täällä on niitä jotka tietää. 🤴

Joo uskon kans, et täällä on paljon tietoa, mut tossa sun jutussa taitaa olla aukko sivistyksessä? Olettamuksilla yleensä jää harhoihin roikkumaan. Ota selvää ja puhu hänelle, uskon että se kannattaa myös pitkässä juoksussa sinua 🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo uskon kans, et täällä on paljon tietoa, mut tossa sun jutussa taitaa olla aukko sivistyksessä? Olettamuksilla yleensä jää harhoihin roikkumaan. Ota selvää ja puhu hänelle, uskon että se kannattaa myös pitkässä juoksussa sinua 🧐

Mielelläni puhuisinkin hänelle ja ottaisin selvää kaikesta. Sehän on se mitä koko ajan olen vaan halunnutkin tehdä. Hän tahtooko joskus jutella minun kanssa? on se kysymys.
        Se vaan tuntuu ihan mahdottomalta missiolta tällä hetkellä... En ole saanut edes vilaukselta nähdä. Ei halunnut viimeksi irl viestiini vastata. Eli siis, täälläkö elin harhoissani? Ei näihin täällä taida vastausta saada. 🤴

• Anonyymi

Nehän on erikseen nykymuotoisestikin.

• Anonyymi

Just mietin

Mikä on oikea

• Anonyymi

Ei ole tarkoitus tällä kenenkään perjantai iltaa pilata. Mukavaa illanjatkoa. Menen tänään aikaisin nukkumaan. Hyvää yötä. 🤴

• Anonyymi

Et kaipaa, anna mennä vain.

• Anonyymi

Mihin tämän perustat? Tietoon vaiko arvioon? 🤴

• Anonyymi

En ossoo sannoo.... Ei mulla kyllä etes haluja ennee oo, ne on männeet niin pieniks,että tuskin ennee etes nimekskään.

Vähän ilkeekin siten täten vissiin ,,,,oonnä.

Ei siispä iloa ole oikein kuin itselleen...,,,silleen ovelasti.

Olisin minä jossain vaiheessa vissiin halunnut vielä oikean suhteenkin.

Mutta myöhästä se ennee on vaikka sinäkin voit luulla toisin.

Jos nyt sitten kolmihuarainen transnainen olisi loppujen lopuks, niin helpottais jo itteekin.

Pitkät on juuret tällä tytöllä, naimisiin kun ei ole varsinaisesti männyt, vaikka noloista tilanteistakin on kokemusta .

Lapsekin vois pärjetä jo omillaan, eivätkä ryyppeemässä kirkkopuistossa.

• Anonyymi

Tuota tämä nyt ei varmaan koske sinua. Eikä muitakaan ikäisiäni ihmisiä. 🙂 🤴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota tämä nyt ei varmaan koske sinua. Eikä muitakaan ikäisiäni ihmisiä. 🙂 🤴

Niin sinä kaipaat tyttöstä. Nuoret tyttööset nukkuu tähän aikaan sunnuntaiaamusta lauantairimpsan jäläkeen... vanhat aamupirteät mummot sulle vaan vastailee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinä kaipaat tyttöstä. Nuoret tyttööset nukkuu tähän aikaan sunnuntaiaamusta lauantairimpsan jäläkeen... vanhat aamupirteät mummot sulle vaan vastailee.

Ehkäpä niin. Riippuu päivästä hänen kohdallaan. 🤴

• Anonyymi

Kaipaat turhaan jos täällä kaipaat jotain, ne pitäisi hoitaa elävässä elämässä, eikä täällä.

• Anonyymi

No shit Sherlock... 🙂 Joo näitä itsestäänselvyyksiä tänne vastaillaan... Eli tästä ei tule tämän valmiinpaa. Tilanne kun on mikä on. 🤴

• Jos tuota asiaa tarttee erikseen kysyä, niin vastaus on että turhaan kaipaat.

• Anonyymi

Niinpä se varmaan sitten on. 🤴

• Anonyymi

A part simpson, who the hell are you?

• Anonyymi

You haven't seen prince emoji before? 🤴

• Anonyymi

Jos ei ole suoraa yhteyttä ja kaipaat tuntematta ihmistä niin todennäköistä on että kaipaat turhaan.
      Jos sinulla on puhelinnumero niin laita viesti ja kerro kaipaavasi niin saat oikean vastauksen häneltä.

• Anonyymi

Juu juu. Tiedän tämän jo. Ei ole suoraa yhteyttä enkä myöskään voi sanoa kunnolla tuntevani ihmistä. Kyllä olen huomannut kuitenkin sen, että täällä kaipaillaan paljon niitäkin, joihin ei suoraa yhteyttä saada, eikä tunneta. En ole mikään poikkeus. 🤴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu juu. Tiedän tämän jo. Ei ole suoraa yhteyttä enkä myöskään voi sanoa kunnolla tuntevani ihmistä. Kyllä olen huomannut kuitenkin sen, että täällä kaipaillaan paljon niitäkin, joihin ei suoraa yhteyttä saada, eikä tunneta. En ole mikään poikkeus. 🤴

Missäpäin maata sinä prinssi olet ja missäpäin kaivattusi? Ehkä tuosta tiedosta on apua. Jos hän ei ole ihan varma...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin maata sinä prinssi olet ja missäpäin kaivattusi? Ehkä tuosta tiedosta on apua. Jos hän ei ole ihan varma...

Ollaan Keskisessä Suomessa. Suhkot lähellä toisiamme. 🤴

• Anonyymi

Välillä tulee kivoja vastauksia omiin aloituksiini. Toisinaan niitä taas ei tule. Viime aikoina todella vähän mitään tykkäämiseen viittaavaa. Jaksaminen ollut vähissä, ja trollaamiset on menneet ihon alle. 🤴

• Anonyymi

Katsos, akkakainen, pandemia alkaa olla ohitse täällä lännessä. Mies et ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsos, akkakainen, pandemia alkaa olla ohitse täällä lännessä. Mies et ole.

Kylläpä vaan olen mies edelleen. En esitä täällä mitään muuta kuin mitä olen. 🐺

• Anonyymi

Et kaipaa turhaan.

• Anonyymi

Pitääkö hän minusta? Kaipaako hänkin minua? 🤴

• Anonyymi

ihan turhaan

älä kaipaa enää

• Anonyymi

En pysty olla kaipaamatta. Perustelisitko vastauksesi? Onko hänellä toinen? Hän ei välitä minusta? 🤴

• Anonyymi

Kyllä hän minusta tykkää, olen aika varma siitä. Minä vain tunnen niin. Hänen takiaan vain olen täällä ollut koko tämän ajan. ☺️ 🤴

• Anonyymi

No miksi sitten kyselet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi sitten kyselet.

Olin epävarma silloin kun kyselin. Joskus voi olla epävarma, kun ei näe toista koskaan. 🤴

• Anonyymi

Live on tällä palstalla overly underrated, mitään ihmisuhteita ei ole hallittavissa suoli24_keskusteluiden kautta koskaan ikinä missään. Nyt kiinanruttokin alkaa ola ohitse. Elämään taas :)

• Anonyymi

Se on hyvä jos on elämää palstan ulkopuolella. Minulla ei ole kontaktia. Siksi lone wolf. 🐺

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: Sofia Belorf haki terapeutilta apua - Avautuu Stefan Thermanista: "Räjähdysherkkä ilotulite"

Sofia Belórf avautuu miesystäviensä Stefan Thermanin ja Niko Ranta-ahon yhteisistä piirteistä Seiskalle. Therman heitti Sofian tavarat ulos ikkunasta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2588
    2. Raju tilitys Stefan T, nyt aloitti Sofia haukkumiset ja käy terapiassa.

Siitä nähtiin taas, Sofia alkoi heti syyttelyt ja kaikki kertonut Seiskassa,ei osannut tätäkään nainen pitää suutaan kiinni erosta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      367
      2205
    3. Sofia ilmestyi eilen illalla instaansa, on silmät surulliset ja koko kasvojen olemus .

Ei ole koskaan helppoa eroa olemassa, vaikka kuinka sitä toisin jotkut väittävät.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      1528
    4. Voitko kertoa rakas

mikä sen muutoksen sinussa aiheutti?
      Ikävä
      126
      1268
    5. Marin jälleen poliittisia irtopisteitä keräämässä, matkusti Ukrainaan

Saamme varmasti kuvasarjoja liikuttuneesta Marinista itkemässä ja surkuttelemasta ukrainalaisia. Loistava tilaisuus taas kerätä itselleen
      Maailman menoa
      370
      896
    6. Varoituksen sana

Älkää satuttako sitä ihmistä ketä rakastatte. Jos niin teette, edessä on katumuksen täyteinen pitkä yksinäisyys. Itsellä se varmaan jatkuu koko loppue
      Ikävä
      70
      827
    7. Tampereen sanna lähti lomalle Ukrainaan

Suomessakin olisi asioita hoidettavana, ja siellä vaan ulkomailla patsastelee. Milloin on seuraavat eduskuntavaalit? Valtion velkaantumisen on loputt
      Tampere
      222
      784
    8. Mies eikä me voitas nähdä

viikonloppuna? :) ai niin ootko muuten varattu?
      Ikävä
      108
      748
    9. Tekis mieli kertoa

Miten pahalta tää on tuntunut ja mitä mietin mut en uskalla ottaa riskiä että sattuu vaan yhä enemmän. Ei näille tunteille voi mitään. Olisin vaan toi
      Ikävä
      28
      739
    Aihe