Oon tsiigannu sun tarinoit nainen salaa

Anonyymi

Oot kyl vähä outo

105

1524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anteeksi pyyvän tällä kertaa, vaan tapojani en paranna.

      • Anonyymi

        Etkö aiokkaan parantaa maailmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö aiokkaan parantaa maailmaa?

        Oonko muka aikonut?


    • Anonyymi

      Sinun tekstisi on outo. Miksi kirjoitat kuin teini?

      • Anonyymi

        Nyt meni metsään ja pahasti 🏕


      • Anonyymi

        Vähän nuorelta vaikuttaa. 🥳


    • Anonyymi

      Taitaa olla paljon mielenkiintoisia asioita minun sivulla.

    • Anonyymi

      Hyvä. Kiinnostus lakkaa. Täällä vai muualla? Täällä jostain syystä kiinnostus laskee, muualla et tiedä mihin liittyy. Homma toimii siis 😊

    • Anonyymi

      Kiitti, sitten sä bonjaat hyvin.

    • Anonyymi

      Itse taidat olla vähän outo jos salaa seurailet jotain tarinoita.

      • Anonyymi

        Olen salaseuran jäsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen salaseuran jäsen.

        Mikä salaseura?


      • Anonyymi

        Jos seuraa niin väärän ihmisen sivuja seuraa. Seuraa rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä salaseura?

        Suomi24 salaseuran jossa on eliitin kaltainen hierarkia. Itse kuulun tällä hetkellä asteikolla 12 sellaiseen ryhmään jossa teemme psykologisia kokeita ihmisillä mutta ne tehdään salassa lähettämällä ärsykkeitä aivoihin erilaisilla ääniaalloilla jotka tulevat 5g mastoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 salaseuran jossa on eliitin kaltainen hierarkia. Itse kuulun tällä hetkellä asteikolla 12 sellaiseen ryhmään jossa teemme psykologisia kokeita ihmisillä mutta ne tehdään salassa lähettämällä ärsykkeitä aivoihin erilaisilla ääniaalloilla jotka tulevat 5g mastoista.

        Aha :D olen parempaakin keksittyä kuullut. En oikein usko. ;D pitää olla uskottavampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha :D olen parempaakin keksittyä kuullut. En oikein usko. ;D pitää olla uskottavampi.

        Tämä ei ole mitään leikkiä vaan hengenvaarallista hommaa. Mitään tietoja ei tallenneta arkistoihin vaan kaikki informaatio on meidän ryhmän jäsenillä ja jos sattuu unohtamaan dataa niin työt loppu siihen ja se mikä tekee tästä vaarallista on se että noita tietoja janoavat arkkivihollisemme, ryhmä nimeltään IN - FOES korporaatio joka varastaa ajatuksia ja heidän silmissä olemme ajatusrikollisia vaikka pyrimme vain pesemään aivoja.


      • Anonyymi

        Niin just Mikä pakottaa seuraamaan tarinoita??? Mikä??? Et kuitenkaan uskalla koskaan kertoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole mitään leikkiä vaan hengenvaarallista hommaa. Mitään tietoja ei tallenneta arkistoihin vaan kaikki informaatio on meidän ryhmän jäsenillä ja jos sattuu unohtamaan dataa niin työt loppu siihen ja se mikä tekee tästä vaarallista on se että noita tietoja janoavat arkkivihollisemme, ryhmä nimeltään IN - FOES korporaatio joka varastaa ajatuksia ja heidän silmissä olemme ajatusrikollisia vaikka pyrimme vain pesemään aivoja.

        Aijaa kivat teille. :D mitenkä se käytännössä sitten menee nuo aallot? Tänne kirjoittelullako ne määritellään vai millä? ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa kivat teille. :D mitenkä se käytännössä sitten menee nuo aallot? Tänne kirjoittelullako ne määritellään vai millä? ;D

        Ikävä kyllä se on huipousalaista tietoa jota en voi vuotaa julkisuuteen vaikka cyber-hakkerit ovatkin pieniä tiedonjyviä saaneet noukittua vuosien varrella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä se on huipousalaista tietoa jota en voi vuotaa julkisuuteen vaikka cyber-hakkerit ovatkin pieniä tiedonjyviä saaneet noukittua vuosien varrella.

        Siis en nyt ymmärrä katsot naisen tarinoita "salaa" ja sitten kirjoitat siitä mutta sitten onkin joku ihme salaliittonjuttu? :D en usko sanaakaan mutta onhan tuo jo huvittavaa ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis en nyt ymmärrä katsot naisen tarinoita "salaa" ja sitten kirjoitat siitä mutta sitten onkin joku ihme salaliittonjuttu? :D en usko sanaakaan mutta onhan tuo jo huvittavaa ;D

        Minut alennettiin juuri paljastettuani yrityksen toiminnan toimintatapoja ja toimin tällä hetkellä Suomi24 runoilijana jonka päätehtävä on istuttaa höpö höpö kukkais-ajatuksia ihmisten mieliin jotta he pysyisivät mahdollisimman huvittavina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut alennettiin juuri paljastettuani yrityksen toiminnan toimintatapoja ja toimin tällä hetkellä Suomi24 runoilijana jonka päätehtävä on istuttaa höpö höpö kukkais-ajatuksia ihmisten mieliin jotta he pysyisivät mahdollisimman huvittavina.

        Voi harmin paikka :( sittenhän voit kertoa ääniaaltojen merkityksen? ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut alennettiin juuri paljastettuani yrityksen toiminnan toimintatapoja ja toimin tällä hetkellä Suomi24 runoilijana jonka päätehtävä on istuttaa höpö höpö kukkais-ajatuksia ihmisten mieliin jotta he pysyisivät mahdollisimman huvittavina.

        Mut fiilaan sun tsiigailujas. Oot itsekin outo. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis en nyt ymmärrä katsot naisen tarinoita "salaa" ja sitten kirjoitat siitä mutta sitten onkin joku ihme salaliittonjuttu? :D en usko sanaakaan mutta onhan tuo jo huvittavaa ;D

        Naisella ei ole mitään tarinoita. Pitää hankkia 7G ,että erottaa ihmiset toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisella ei ole mitään tarinoita. Pitää hankkia 7G ,että erottaa ihmiset toisistaan.

        Onhan sillä. :D miksi puhut itsesi pussiin? Lue kirjoittamasi aloitus uudestaan jos kykenet. :D sen verran sekavaa settiä on, että piipaa valot pitäisi palaa sinullekin. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisella ei ole mitään tarinoita. Pitää hankkia 7G ,että erottaa ihmiset toisistaan.

        Missä sinun tarinasi ovat? Yleisö haluaa lisää. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sinun tarinasi ovat? Yleisö haluaa lisää. ;D

        Tarinoiden käsikirjoittaja menehtyi sairaskohtaukseen yllättäen noin klo 4 aamuyöstä sanoo uutistoimisto World Wide News. Äkillinen kuolema on herättänyt melkoista keskustelua foorumeilla sillä monet salaliittoteoreetikot uskovat että hänet murhattiin ja motiivina olisi ollut että uhri tiesi liikaa ja hänet piti hiljentää keinolla millä hyvänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sinun tarinasi ovat? Yleisö haluaa lisää. ;D

        Tarkoittaa, ettei nainen ole tarinankertoja.
        Täällä näkee monia pitkiä tarinoita, joita ei viitsi edes alkaa lukea. Lyhyttä ja ytimekästä ja sitäkin harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarinoiden käsikirjoittaja menehtyi sairaskohtaukseen yllättäen noin klo 4 aamuyöstä sanoo uutistoimisto World Wide News. Äkillinen kuolema on herättänyt melkoista keskustelua foorumeilla sillä monet salaliittoteoreetikot uskovat että hänet murhattiin ja motiivina olisi ollut että uhri tiesi liikaa ja hänet piti hiljentää keinolla millä hyvänsä.

        Eli sinut murhattiin? Mistä sinä tänne sitten kirjoitat? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa, ettei nainen ole tarinankertoja.
        Täällä näkee monia pitkiä tarinoita, joita ei viitsi edes alkaa lukea. Lyhyttä ja ytimekästä ja sitäkin harvoin.

        Kuka nainen ei ole? Itsehän olet mies? Täällähän on hienoja tarinoita kun vain lukee. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinut murhattiin? Mistä sinä tänne sitten kirjoitat? :D

        Minut tosiaankin murhattiin ja nyt kommunikoin palstan avulla suoraan tuonpuoleisesta. Kummittelen palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut tosiaankin murhattiin ja nyt kommunikoin palstan avulla suoraan tuonpuoleisesta. Kummittelen palstalla.

        Miltä siellä tuonpuoleisessa näyttää? Haluaisitko avata asiaa? Meitä kovin kiinnostaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä siellä tuonpuoleisessa näyttää? Haluaisitko avata asiaa? Meitä kovin kiinnostaa. :)

        Elämä täällä on moninkerroin parempaa eikä lihalliset himot enää kahlitse minua. Välillä ikävöin maallisia herkkuja mutta täällä ei syödä vaan astraaliruumis ladataan kosmisella energialla. Täällä on sellaisia sielunhuoltoasemia joissa lataus tapahtuu noin viikon välein mutta täällä viikko tarkoittaa 100 maanpäällistä vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä täällä on moninkerroin parempaa eikä lihalliset himot enää kahlitse minua. Välillä ikävöin maallisia herkkuja mutta täällä ei syödä vaan astraaliruumis ladataan kosmisella energialla. Täällä on sellaisia sielunhuoltoasemia joissa lataus tapahtuu noin viikon välein mutta täällä viikko tarkoittaa 100 maanpäällistä vuotta.

        Oho sittenhän olet jo vanhus? Eikö ole mukavaa maata vihanneksena siellä kun keho ei enää kestä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho sittenhän olet jo vanhus? Eikö ole mukavaa maata vihanneksena siellä kun keho ei enää kestä? :D

        Enhän minä nyt makaa vaan liikun valonnopeudella pitkin galakseja ja sillöin tällöin vierailen elävien ihmisten parissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä nyt makaa vaan liikun valonnopeudella pitkin galakseja ja sillöin tällöin vierailen elävien ihmisten parissa.

        Mistä tätä tekstiä kumpuaa. :D on siinä mielikuvituksen mestari ;D missä yleensä vierailet kun olet ihmisten parissa? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tätä tekstiä kumpuaa. :D on siinä mielikuvituksen mestari ;D missä yleensä vierailet kun olet ihmisten parissa? :D

        Vierailen kuolevien ja toivottomien ihmisten parissa. Lähetän parantavaa energiaa telepaattisesti ja annan universaalisia merkkejä heille heidän unissaan koska jumalallisiin lakeihin kuuluu suorakommunikoinnin kielto elävien kanssa sillä heidän jo valmiiksi kirjoitettu kohtalo saattaa kärsiä jolloin tulevaisuuden historiankirjat voivat mennä täysin sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vierailen kuolevien ja toivottomien ihmisten parissa. Lähetän parantavaa energiaa telepaattisesti ja annan universaalisia merkkejä heille heidän unissaan koska jumalallisiin lakeihin kuuluu suorakommunikoinnin kielto elävien kanssa sillä heidän jo valmiiksi kirjoitettu kohtalo saattaa kärsiä jolloin tulevaisuuden historiankirjat voivat mennä täysin sekaisin.

        Taidat naistasi vain ajatella niilläkin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vierailen kuolevien ja toivottomien ihmisten parissa. Lähetän parantavaa energiaa telepaattisesti ja annan universaalisia merkkejä heille heidän unissaan koska jumalallisiin lakeihin kuuluu suorakommunikoinnin kielto elävien kanssa sillä heidän jo valmiiksi kirjoitettu kohtalo saattaa kärsiä jolloin tulevaisuuden historiankirjat voivat mennä täysin sekaisin.

        Onko naisesi toivoton ja onneton? Vierailetko hänen ajatuksissaan usein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä salaseura?

        sillä on seurat vain omassa pienessä päässään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 salaseuran jossa on eliitin kaltainen hierarkia. Itse kuulun tällä hetkellä asteikolla 12 sellaiseen ryhmään jossa teemme psykologisia kokeita ihmisillä mutta ne tehdään salassa lähettämällä ärsykkeitä aivoihin erilaisilla ääniaalloilla jotka tulevat 5g mastoista.

        karju sillalta siellä taas uskoo harhoihinsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sillä on seurat vain omassa pienessä päässään

        Onpa totista jengii ei snaijaa läppää 😂


    • Anonyymi

      Lähestymiskielto.

    • Anonyymi

      Elämäntaparikollisen päiväkirja

    • Anonyymi

      Sama nillittäjä kesät talvet.

    • Anonyymi

      Sinun hierarkiassasi ehkä. 🤷‍♀️Outous on vahvuus ja hyve.

    • Anonyymi

      Mä oon mielelläni outo. Etenki sun mielestä :D koska en ikinä haluis olla kuten sä. Nih.

    • Anonyymi

      Niin mäki.

      • Anonyymi

        Ai katsot salaa omia tarnoitasi? 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai katsot salaa omia tarnoitasi? 🙈

        En tykkää , että minua kytätään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää , että minua kytätään

        Ei sinua kukaan kyttää ehkä joku orava puussa tuijottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää , että minua kytätään

        Ei kukaan sellaisesta tykkää, mutta sellaista on tavallaan ollut, kun tietävät missä kuljetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan sellaisesta tykkää, mutta sellaista on tavallaan ollut, kun tietävät missä kuljetaan.

        No onhan tuollaisiakin itse en jaksa vaivautua moiseen


    • Anonyymi

      Outous on subjektiivista. Kyllä minä ehkä hämärämpänä pidän sitä, että kyttäilee toisen tarinoita ja elämää vuositolkulla salaa

    • Anonyymi

      Taidat kytätä toisen tililla, että pääset näkrmään.

    • Anonyymi

      Erilaisuus on rikkaus. Kuka jaksaa aina kommentoida: soita mulle -juttuihin. Eiku soita sinä mulle mulla ei oo sun numeroo.

      Mut kiva kun sinä ap olet normaali. Outoudessa ei ole mitään outoa, pitäiskö jopa sanoa, että erilaisuus (outous?) on normaalia.

      • Anonyymi

        Soita mulle!!!


    • Anonyymi

      Outous on parasta minussa. Ilman outoa olisin vain yksinkertaisesti tylsä. 😅

      • Anonyymi

        Ihmiset jotka ovat perusmassaa, eivät ole yleensä mielenkiintoisia ja persoonallisia, heidän mielestä massasta poikkeavat ovat outoja.


    • Anonyymi

      Hyvä

    • Anonyymi

      Elämäntaparikollisen kommenttien poisto

    • Anonyymi

      Elämäntaparikollisen sääntöjen mukaiset viestit

    • Anonyymi

      Ei arvostusta. En ole ollenkaan outo

    • Anonyymi

      Oliko ihan pakko? :| Et tavoita silti kuin osan minusta.

    • Anonyymi

      Hyvä että tiedät, koska en alistu ohjelmoituun massakulttuuriin.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tällä?


    • Anonyymi

      Miksi pitää iigeen julkisena jos ei haluu että jengi kattoo. Sitten valittaa et stalkataan. Aika huomiohakuista. Ihan niinkuin jonkun ”tarinat” nyt ketään kiinnostais :)))

      • Anonyymi

        Kiinnostaahan ne, siksi ihmiset niitä tekee. Nykyaikainen päiväkirja. Oletko saapas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaahan ne, siksi ihmiset niitä tekee. Nykyaikainen päiväkirja. Oletko saapas?

        Nojoo. Ehkä kiinnostaa just sen 7 sekuntia mitä ”tarinan” kattomiseen menee. Sen jälkeen unohtaa koko ihmisen ja asian. Harhaista kuvitella, että olisi ”seuraajilleen” jotain muuta kuin kulutushyödyke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo. Ehkä kiinnostaa just sen 7 sekuntia mitä ”tarinan” kattomiseen menee. Sen jälkeen unohtaa koko ihmisen ja asian. Harhaista kuvitella, että olisi ”seuraajilleen” jotain muuta kuin kulutushyödyke

        No sehän on vain sinun aivan oma henkilökohtainen ongelmasi miten asian näet, kiinnostaa sitten kuinka kauan tahansa. Harhaista on kuvitella kenenkään kuvittelevan mitään sen kummempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän on vain sinun aivan oma henkilökohtainen ongelmasi miten asian näet, kiinnostaa sitten kuinka kauan tahansa. Harhaista on kuvitella kenenkään kuvittelevan mitään sen kummempaa.

        ”Henkilökohtainen ongelma” lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Henkilökohtainen ongelma” lol

        Se nimenomaan. Liiat luulot kuten aina. Anna olla jo. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nimenomaan. Liiat luulot kuten aina. Anna olla jo. 😂

        Taidatte molemmat nyt kyllä kuvitella omianne 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidatte molemmat nyt kyllä kuvitella omianne 😅

        Occamin partaveitsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo. Ehkä kiinnostaa just sen 7 sekuntia mitä ”tarinan” kattomiseen menee. Sen jälkeen unohtaa koko ihmisen ja asian. Harhaista kuvitella, että olisi ”seuraajilleen” jotain muuta kuin kulutushyödyke

        Voi sinua pientä Jumala on sinullekin valmistanut huoneen taivaan kotiin jos sen vain otat vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua pientä Jumala on sinullekin valmistanut huoneen taivaan kotiin jos sen vain otat vastaan.

        Herramme Sebaot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herramme Sebaot

        Puhuu ilmeisesti Elonmuskista


    • Anonyymi

      Perusteleppa mun outous🙄

    • Anonyymi

      Miksi katselet salaa? Voithan sanoa jos on jotain asiaa.

      • Anonyymi

        Olen mitäänsanomaton salakatselija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mitäänsanomaton salakatselija.

        Kovin vaatimaton... Miksi tsiigailet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin vaatimaton... Miksi tsiigailet?

        Olen ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mitäänsanomaton salakatselija.

        Kiinnostaa taitaa sisältö kun pitää salaa katsella. Eipä se minua haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihastunut.

        Aika söpöä täytyy sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihastunut.

        Aa fantsuu, skrivaa joku snadi lyrikka mulle sinne mestoille, niin saan klaidun hiffiksen klabbista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa fantsuu, skrivaa joku snadi lyrikka mulle sinne mestoille, niin saan klaidun hiffiksen klabbista.

        Ahhahhahhah. Täysin sivusta tähän.


    • Anonyymi

      En kyllä pidä outona

    • Anonyymi

      Ei niitä salaa voi katsoa. Tarinan katsojat näkyy niiden tekijälle hei pimpeli pompeli 🥸

    • Anonyymi

      Mitä tarinoita? En tarinoi missään kuin anonyymina joten et voi erottaa minua muista.

    • Anonyymi

      Tietenkin oot. Insta stories are for weirds.

      • Anonyymi

        Weirdos?


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen stooreja sä oot tsiigannu? Missä? Miks salaa?

      • Anonyymi

        Instan tarinoita ei voi katsella salaa, vaan näkyy julkaisijalla. Siksi ei kannata katsoa jos ei halua että toinen näkee profiilissa vieraillun. Toki jos ei halua että random tyypit näkee profiilin sen saa salaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Instan tarinoita ei voi katsella salaa, vaan näkyy julkaisijalla. Siksi ei kannata katsoa jos ei halua että toinen näkee profiilissa vieraillun. Toki jos ei halua että random tyypit näkee profiilin sen saa salaiseksi.

        Totta. Suurimmalla osalla yksityinen profiili. Enemmän herää kysymys, miksi julkinen jos on ns tavis


    • Anonyymi

      Kuinka monella feikkiprofiililla? ;)

    • Anonyymi

      Musta ei kovin outo vaan aika normisettiä. Yrittää tehdä vaikutusta lomakuvillaan etc

    • Anonyymi

      Niitä ei kutsuta enää tarinoiksi. Nykyään ne ovat ”narratiiveja”.

      • Anonyymi

        Narra tiiviste


    • Anonyymi

      Lopeta Niko!!!!!

    • Anonyymi

      Mikä niissä tarinoissa antaa oudon vaikutelman?

      • Anonyymi

        Elämme kovia aikoja ystävä hyvä


    • Anonyymi

      putleri se tässä outo on

    • Anonyymi

      Salaa? Ei niitä pysty salaa kattoo. Sut vois kyl estää 💃

    • Anonyymi

      Mitä siellä muka on outoo? Tavallisia juttuja. Tyhmä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe